ارلینگ هالند، ستاره نروژی منچسترسیتی، مدعی شد عاشق بازی کردن در ترکیب این تیم است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
خلدون المبارک، مدیر منچسترسیتی، می‌گوید ارلینگ هالند در زمان پیوستن به این باشگاه قول قهرمانی در لیگ قهرمانان را به آنها داده بود.
سایت انگلیسی اتلتیک ادعا کرد که پپ گواردیولا و ارلینگ هالند تلاش داشتند جود بلینگام را از پیوستن به رئال منصرف کنند ولی موفق نشدند.
سایت انگلیسی اتلتیک ادعا کرد که پپ گواردیولا و ارلینگ هالند تلاش داشتند جود بلینگام را از پیوستن به رئال منصرف کنند ولی موفق نشدند.
ارلینگ هالند مهاجم منچسترسیتی به لطف قهرمانی این تیم در لیگ قهرمانان اروپا، موفقیت بی‌نظیر کریستیانو رونالدو را تکرار کرد.
روملو لوکاکو، مهاجم اینتر معتقد است ارلینگ هالند، حریف تیمش در فینال لیگ قهرمانان همراه با امباپه به زودی جانشین مسی و رونالدو خواهند شد.
بعد از به صدا درآمدن سوت پایان فینال جام حذفی و قهرمانی منچسترسیتی، ارلینگ هالند با فریادهای خود به هم‌تیمی‌هایش پیام داد که به چیزی جز سه‌گانه راضی نخواهد شد.
رافائل واران، مدافع منچستریونایتد تایید کرد برای چالش با ارلینگ هالند در فینال جام حذفی آماده است.
رافائلا پیمنتا، مدیر برنامه های ارلینگ هالند، تشبیه جالبی از بند فسخ ارلینگ هالند با سیتی به کار برد و گفت همه از آن حرف می زنند ولی کسی از آن اطلاعی ندارد.
ارلینگ هالند بعد از شکستن رکورد گلزنی در لیگ برتر به صحبت‌های رکورددار قبلی، آلن شیرر، واکنش نشان داد و با تشکر از او گفت شیرر را اسطوره می‌داند.
هم تیمی‌های ارلینگ هالند در منچسترسیتی به او لقب «دیمون» را داده‌اند چون فکر می‌کنند او بسیار شبیه شخصیت «دیمون تارگارین» در سریال «خانه اژدها» است.
ارلینگ هالند، ستاره منچسترسیتی، شب گذشته هم موفق شد دروازه حریف را باز کند تا بار دیگر توانایی‌هایش را اثبات کرده باشد.
مهاجم مصدوم سیتیزن‌ها پس از گلزنی آلوارز روی سکوها به شادی پرداخت.
ارلینگ هالند، ستاره نروژی منچسترسیتی، در جریان پیروزی 6-0 این تیم مقابل برنلی در جام حذفی بار دیگر درخشید و سه گل از گلهای تیمش را به ثمر رساند.
یولیان ناگلزمان بایرن مونیخ را آماده رقابت با سیتی در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان می داند ولی در عین حال گفت که هیچ تیمی دوست ندارد برابر ارلینگ هالند قرار بگیرد.
با حضور ارلینگ هالند در تمرین روز دوشنبه، نگرانی ها در خصوص حضور او در بازی مقابل آرسنال به حداقل رسید.
منچسترسیتی در هفته بیست و یکم لیگ برتر در خانه خود میزبان ولوز بود و به لطف هت‌تریک گلزن نروژی‌اش ارلینگ هالند موفق شد حریف را 3-0 شکست دهد.
منچسترسیتی در دیدار امشب مقابل چلسی در جام حذفی درحالیکه ارلینگ هالند را روی نیمکت داشت موفق شد نیمه اول را با برتری 3-0 به پایان برساند.
ارلینگ هالند، مهاجم جوان منچسترسیتی، اعتراف کرد که عقب افتادن از آرسنال در جدول لیگ برتر آنها را ناراحت کرده است.
ارلینگ هالند، ستاره گلزن و نروژی، ابراز امیدواری کرد در تورنمنت های مهم ملی نیز بازی کند.
منچسترسیتی در سیزدهمین بازی خود در لیگ برتر در خانه‌اش به مصاف فولام رفت و موفق شد حریف را 2-1 شکست دهد.
ممکن بود ارلینگ هالند، ستاره گلزن منچسترسیتی، امشب برای کپنهاگن برابر سیتیزن ها در لیگ قهرمانان اروپا بازی کند.
پپ گواردیولا، سرمربی سیتی، از درخشش ارلینگ هالند در ترکیب این تیم بسیار خوشحال است.
پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، از بازیکنانش خواست که تمامی توپ‌ها را در محوطه جریمه حریف برای ارلینگ هالند ارسال کنند.
کوین دی بروین، ستاره بلژیکی منچسترسیتی، مدعی شد ارلینگ هالند در ادامه فصل باز هم درخشان عمل خواهد کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ