نویسنده کتاب آناتومی تطبیقی گفت: ادبیات کتاب سهل و روان است و متخصصین طب ایرانی و دیگر متخصص‌ها فقط با داشتن کمی دانش ابتدایی در این حوزه این کتاب برایشان قابل فهم است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
لاک ِ لاک پشت‌ها یک فضای خالی جداگانه نیست که حکم یک لباس را برای آن‌ها داشته باشد. درست است که لاک پشت ما می‌توانند سر و دست و پای خود را درون لاک شان فرو ببرند، اما لاک یکی از اجزای جدایی ناپذیر از آناتومی آن‌ها است. لاک ِ لاک پشت‌ها به استخوان‌های اسکلت شان جوش خورده و زندگی بدون برایشان ممکن نیست.
بیشتر تحقیقات در مورد می‌هیرونگ‌ها بر روی آناتومی و روابط تکاملی آن‌ها با پرندگان زنده بوده است. یکی از دیرین زیست شناسان در دانشگاه کیپ تاون در آفریقای جنوبی می‌گوید: اطلاعات کمی در مورد زیست شناسی این حیوانات، مانند مدت زمانی که طول کشیده است تا رشد کنند و بالغ شوند، وجود دارد؛ بنابراین چینسامی توران و همکارانش در دانشگاه فلیندرز در آدلاید، استرالیا از ۲۰ استخوان فسیل شده پای این حیوانات در مراحل مختلف زندگی، نمونه برداری کردند.
نویسنده کتاب آناتومی تطبیقی گفت: ادبیات کتاب سهل و روان است و متخصصین طب ایرانی و دیگر متخصص‌ها فقط با داشتن کمی دانش ابتدایی در این حوزه این کتاب برایشان قابل فهم است.
نویسنده کتاب آناتومی تطبیقی گفت: ادبیات کتاب سهل و روان است و متخصصین طب ایرانی و دیگر متخصص‌ها فقط با داشتن کمی دانش ابتدایی در این حوزه این کتاب برایشان قابل فهم است.
آناتولی آنتونوف سفیر روسیه در واشنگتن تصمیم ارسال بمب های خوشه ‏ای برای برای ارتش اوکراین را اقدامی از روی «ناامیدی و عجز» کاخ سفید خواند.
اینترمیلان قصد دارد در صورت قطعی شدن انتقال آندره اونانا به منچستریونایتد برای به خدمت گرفتن یان زومر اقدام کند.
این کشفی قابل توجه بود، زیرا زنبور‌ها مدت‌ها به عنوان حیواناتی گیاهخوار شناخته می‌شدند. همانطور که زنبور‌های کرکس تکامل یافته اند، تغییرات در آناتومی و همچنین فرهنگ کندو به سازگاری آن‌ها با این رژیم غذایی جدید کمک کرده است.
اینشتین می‌خواست که جسدش سوزانده شود، اما هاروی مغز او را برداشت و از تحویل آن به بیمارستان خودداری کرد. نمونه‌های بافت دارایی پاتولوژیست بیمارستان محسوب نمی‌شوند. اما هاروی توانست نهایتاً اجازه پسر اینشتین را برای استفاده از این مغز برای اهداف علمی بگیرد.
آناتومی منحصر به فرد خفاش سر چکشی همچنین به آن اجازه می دهد تا در محدوده ای از زیستگاه ها زندگی کند که سایر گونه ها نمی توانند به آنها دسترسی داشته باشند. پهنای بال های وسیع آن به آن امکان می دهد در فضاهای تنگ مانند غارها و شکاف ها حرکت کند، در حالی که پاهای قوی آن به این معنی است که در صورت لزوم می تواند به سطوح عمودی مانند درختان یا صخره ها بچسبد.
آناتولی آنتونوف، سفیر روسیه در آمریکا اعلام کرده که کشوررش بدنبال رویایی با آمریکا نیست.
با مقایسه‌ی تصاویر ماهواره‌ای قبل و بعد از زلزله، حرکت زمین به خوبی دیده می‌شود.
فیلم‌های منتشرشده در شبکه‌های اجتماعی ترک‌ها نشان می‌دهد که امدادرسانی هم آسان نیست. این امر دو دلیل دارد: زمستان سخت و از بین رفتن جاده‌ها به‌دلیل زلزله. در مسیر غازیانتپ به آدانا، آن‌چنان آسیبی به جاده رسیده که عملا عبور و مرور در آن سخت شده است. در یکی از فیلم‌ها نشان داده شده که زمین یک خودرو را بلعیده است. شکاف وسیعی در دل جاده پدیدار شده است که همتای آن را فقط می‌توان رد فیلم‌های هالیوودیِ آخرالزمانی مشاهده کرد.
خبرگزاری آناتولی شامگاه دوشنبه از گفتگوی تلفنی رئیس جمهور آمریکا با همتای ترکیه ای خود درپی زلزله شدید در این کشور خبر داد.
در نظرسنجی توئیتری خبرگزاری آناتولی ترکیه، بیش از ۹۰ درصد پاسخ‌دهندگان به تایید درخواست سوئد برای پیوستن به ناتو از سوی آنکارا، پاسخ منفی دادند.
براساس بررسی‌هایی که صورت گرفته، ترکیه جزو کشورهایی قلمداد شده که با تنش آبی مواجه است. برمبنای این مطالعات کشور ترکیه از دهه۱۹۸۰ به این طرف با توجه به افزایش جمعیت، شهرنشینی‌های بی‌برنامه، صنعتی شدن، تغییرات آب و هوایی و گرم شدن زمین با چندین خشکسالی هم روبه‌رو شده است
معمولاً تصور می‌شود که اکثر نخستی‌ها به دلیل آناتومی صوتی خود قادر به صحبت کردن نیستند، اما اکنون می‌دانیم که این موضوع به دلیل اتصالات عصبی می‌باشد.
آناتولی کوچرنا، وکیل اسنودن گفت: اسنودن پس از اخذ تابعیت روسیه در مسکو زندگی خواهد کرد.
خبرگزاری آناتولی ترکیه تصاویری که ادعا می شود مربوط به کشته شدن سرکرده داعش است را منتشر کرده است.
خبرگزاری آناتولی به نقل از وزیر کشور ترکیه از دستگیری یک فرد مظنون به کار گذاشتن بمب در انفجار استانبول خبر داد.
سوء‌قصد به جان آناتولی کارپوف، دوازدهمین قهرمان شطرنج جهان و عضو مجلس دولتی دومای روسیه تکذیب شد.
آناتولی کارپوف ستاره سابق شطرنج جهان در حال حاضر در بیمارستان به سر می‌برد.
دستکش هوشمند اپل با استفاده از آناتومی انگشتان انسان، مشکل خستگی ناشی از تایپ بر روی نمایشگر‌های لمسی را برطرف می‌کند.
آناتولی آنتونوف که پیش از تعیین به عنوان سفیر روسیه در آمریکا به عنوان معاون وزیر دفاع روسیه فعالیت داشت، هشدار داد که اگر اوکراین موشک‌های دوربرد دریافت کند یا به خاک روسیه حمله کند، ایالات متحده وارد یک رویارویی نظامی با روسیه خواهد شد.
روز ۱۹ ژوئن سال ۱۹۴۱معادل ۲۹ خردادماه ۱۳۲۰ یک گروه خبری مامور فیلمبرداری از عملیات نبش قبر شدند. در همین حین پیرمردی که در مقبره کارگری می‌کرد التماس می‌کرد در تابوت را نگشایند، ولی پاسخی جز خنده حضار دریافت نکرد. میخ‌های درشت درپوش تابوت با دیلم بیرون کشیده شدند و پروفسور میخاییل. ام. گراسیموف از برجسته‌ترین محققان علم آناتومی پیروزمندانه جمجمه تیمور را برداشت و آن را مقابل گروه فیلمبرداران بالای سرش گرفت. فیلم به سرعت به مسکو فرستاده شد و استالین جمجمه تیمور فاتح را دید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ