معین عباسیان می گوید اتفاقات در هوادار مطابق با میل او پیش نرفت و به همین خاطر تصمیم گرفت مسیر خود را عوض کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جواد نکونام بعد از امضای قرارداد رسمی با استقلال، تنها اجازه حضور در بازی مقابل صنعت نفت را پیدا کرده است.
نواقص موجود در ورزشگاه تختی آبادان شاید میزبانی از استقلال در هفته اول لیگ را از صنعت نفت بگیرد.
«برنامه توسعه باید توانمندی پیش بینی ۵ سال آتی را داشته باشد. حجم بی ثباتی کشور در فروش نفت، بودجه و جی بی تی از یک سو و حجم هزینه‌های کشور و تورم از سوی دیگر، حتی برای شش ماه آینده قابل پیش بینی نیست. حتی نمی‌دانیم مذاکرات برجامی به کجا خواهد رسید و اگر به جایی برسد، قیمت نفت، طلا و ... چه میزان خواهد شد.»
عبدالله ویسی به صنعت نفت آبادان یک هفته وقت داده که بعید به نظر می‌رسد تکلیف این باشگاه به این زودی‌ها روشن شود.
در صورتی که امتیاز مس کرمان و صنعت نفت آبادان پس از برگزاری هفته پایانی مسابقات همچنان مساوی بماند، این طلایی‌پوشان آبادانی خواهند بود، که باید با لیگ برتر وداع کنند.
عبدالله ویسی پس از تساوی صنعت نفت برابر استقلال از رفتار ریکاردو ساپینتو در کنار زمین انتقاد کرد.
صنعت نفت هنوز امید به بقاء را از دست نداده است، به خصوص که در هفته های اخیر و با آمدن عبدالله ویسی ارایه گر بازی های خوبی در برابر حریفان بوده است.
امام جمعه موقت تهران تاکید کرد: برنامه هفتم باید به موتور حرکت اقتصاد ملی تبدیل شود. با نگاه به سیاست‌های ابلاغی از خلق پیشنهاداتی که در این شرایط اجرای آن ممکن نیست پرهیز شود که امیدواریم در این مسیر درست قدم برداریم.
تیم فوتبال گل‌گهر در چارچوب هفته بیست و سوم رقابت‌های لیگ برتر باید در ورزشگاه قاسم سلیمانی سیرجان از نفت مسجد سلیمان میزبانی کند.
بازگشت احمد گوهری به ترکیب پرسپولیس با پیروزی این تیم مقابل نفت آبادان همراه بود تا اکنون کادرفنی برای بازی این هفته مقابل هوادار تهران به دنبال جمع بندی برای انتخاب گلر باشد.
دومین روز از مسابقات هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال ایران درحالی برگزار می‌شود که پرسپولیس برای عقب نیفتادن از تیم‌های استقلال و سپاهان باید سه امتیاز سرنوشت‌ساز دیدار با صنعت نفت را بگیرد.
نمایش تیم رضا عنایتی در برابر استقلال از دقیقه یک بازی نشان داد، نفت مسجد سلیمان با هفته های قبل خیلی فرق کرده است.
پرسپولیس در هفته نوزدهم لیگ برتر در آبادان باید به مصاف صنعت نفت برود. روزی که ممکن است با یکی از متفاوت‌ترین پرسپولیس‌های این چند سال مواجه شویم.
در برخی نقاط جنوب استان خراسان رضوی گاز قطع شده و ماموران در حال تلاش هستند و خانه‌به‌خانه می‌روند و نفت سفید، بخاری و سیلندر گاز ال. پی. جی توزیع می‌کنند. بیشتر استان‌های سردسیر تا آخر هفته یا دورکارند یا تعطیل و مراکزی که باز هستند باید از سوخت دوم استفاده کنند و با لباس گرم سر کار بروند. دوباره به عکس ویدئوکال رئیسی می‌رسم و زیر لب می‌خوانم برف می‌بارد و من می‌شوم از یار جدا...
کاپیتان صنعت نفت آبادان پس از دو هفته سکوت، به اتفاقات بازی با استقلال واکنش نشان داد.
هافبک نفت مسجدسلیمان با انتقاد از عدم همکاری باشگاه ملوان در تعویق مصاف هفته پانزدهم مدعی شد که باید از این بازی امتیاز می‌گرفتند.
استقلال از امروز باید مهیای بازی با مس رفسنجان در هفته چهاردهم شود و بر اساس برنامه ریزی امروز تمرین ریکاروی بعد از بازی با صنعت نفت را پشت سر می گذارد.
تیم فوتبال استقلال در شرایطی باید به مصاف نفت آبادان برود که به نظر می رسد شرایط این تیم با هفته های اخیر تفاوت بارزی پیدا کرده است.
ابوذر شجاعی که به عنوان مدیرعامل جدید باشگاه نفت مسجدسلیمان انتخاب شده معتقد است با گذشت دو سه هفته از مسابقات، این تیم جایگاه بهتری در جدول خواهد داشت.
تصمیم هفته گذشته اوپک برای کاهش تولید نفت، بایدن را که با مشکلات سوخت و فشارهای اقتصادی درآمریکا مواجه است را تحت فشار قرار داده از این رو می خواهد رویکرد سخت گیرانه تری را در قبال سعودی ها اتخاذ کند.
قیمت نفت دوباره به دلیل نگرانی‌های تقاضا، افزایش ذخایر و احتمال اینکه دولت بایدن تصمیم جدیدی برای استفاده از ذخایر اضطراری صادر کند، کاهش یافت.
سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان می گوید تیمش نتایج خوبی تا پایان هفته چهارم کسب کرده است.
سرمربی نفت مسجدسلیمان می‌گوید آمار تیمش در چهار هفته اخیر کاملاً قابل دفاع است.
لایحه بودجه ای که دولت دوازدهم تقدیم مجلس کرد، بهانه دیگری شد تا برای هزارمین مرتبه در ۱۸ ماه گذشته زیر پای سهامداران بورسی خالی و سقوط آزاد بورس از سر گرفته شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ