صنعت نفت هنوز امید به بقاء را از دست نداده است، به خصوص که در هفته های اخیر و با آمدن عبدالله ویسی ارایه گر بازی های خوبی در برابر حریفان بوده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
قابل توجه‌ترین تمایز در یک سلول مغزی به نام الیگودندروسیت (oligodendrocyte) بود که گونه‌ای از سلول‌های گلیال است. این سلول به سلول‌های عصبی کمک می‌کند و نقش اساسی در تنظیم فعالیت مغز دارد. هنگامی که سلول در معرض استرس مزمن قرار گرفت، کل ساختار و بیان الیگودندروسیت در مردان تغییر کرد و بر تعامل آن با سلول‌های عصبی مجاور تاثیر گذاشت. در مقابل، الیگودندروسیت‌های ماده هیچ تغییر قابل‌توجهی نشان ندادند که نشان‌دهنده عدم حساسیت آن‌ها به استرس است.
به عقید گابریل ژسوس استرس و فشار عصبی در هفته های پایانی تمرکز بازیکنان این تیم را برای قهرمانی در لیگ برتر کاهش داد.
استرس مزمن نیازهای متابولیک بدن و استفاده و دفع بسیاری از مواد مغذی را افزایش می دهد و در نتیجه اگر فردی از رژیم غذایی مغذی استفاده نکند، ممکن است کمبود برخی ریزمغذی ها رخ دهد.
بازیکن پیشین تیم های پرسپولیس و استقلال با اشاره به در پیش بودن دربی پایتخت در فینال جام حذفی گفت: استرس و هیجان استقلال بالاتر از حریف است و این می‌تواند شمشیر دو لبه باشد.
آخرین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی والیبال با ۱۷ بازیکن در تهران در حال پیگیری است.
سرمربی صنعت نفت کار بزرگی با حفظ این تیم در لیگ برتر انجام داد و روی دست‌ها به هوا پرتاب شد.
علیرضا بیرانوند برای کسب آخرین کلین شیت فصل خود در آزادی تلاش خواهد کرد.
احتمال ابتلای زنان به بیماری آلزایمر، شایع‌ترین نوع زوال عقل، دو برابر مردان است. امید به زندگی بیشتر زنان عامل اصلی است، اما طول عمر به تنهایی نمی‌تواند تفاوت فاحش در خطر را توضیح دهد. هورمون ها، ژنتیک و عوامل سبک زندگی همگی توضیح‌های ممکن هستند.
با استرس مزمن، سطوح بالا کورتیزول ممکن است باعث هوس، به ویژه برای غذاهای سرشار از قند، چربی و کالری شود که ممکن است منجر به افزایش وزن شود.
سرمربی ذوب‌آهن امیدوار است تیمش در دیدار مقابل آلومینیوم نتیجه بگیرد.
VAR یا همان کمک داور ویدئویی به کاهش اشتباهات داوران کمک می کند و از سویی موجب می شود دو تیم با خیالی راحت فوتبال کنند.
یک هفته عالی در محل کار را تصور کنید. همه چیز به آرامی پیش می‌رود و شما عاشق کارتان هستید. با این حال بعضی از شرایط یا ویژگی‌های محل کار ممکن است موجب ایجاد آشفتگی در شما شوند که مدیریت صحیح آن‌ها تاثیر بسزایی بر عملکرد و سلامت روانِ شما در محیط کارتان خواهد گذاشت.
در این مطلب توصیه‌هایی به شما می‌کنیم که از استرس‌تان در روزهای آخر سال و طی تعطیلات کم کنید. این توصیه‌ها جدید نیستند؛ اما ارزش یادآوری را دارند. همچنین شاید در نگاه اول ساده به نظر نرسند، اما پیگیر باشید تا احساس آرامش بیشتری کنید.
نوشیدن شیر گرم در شب برای داشتن خوابی راحت یک سنت قدیمی است که برای اکثر افراد آشناست.
شکلات سرشار از چربی و کربوهیدرات‌ها است و به طور متوسط هر ۱۰۰ گرم شکلات، ۵۰۰ کالری انرژی دارد. با این حال نباید از رژیم غذایی حذف شود. زیرا شکلات تلخ حاوی مواد مغذی زیادی است که برای بدن مفید است.
برای درک ارتباط بین کم خونی و استرس باید تحقیقات بیشتری انجام شود. آنچه مشخص شده است این است که استرس می‌تواند منجر به کمبود‌های تغذیه‌ای شود که ممکن است به ایجاد کم خونی فقر آهن کمک کند.
محققان دانشگاه کلمبیا شواهدی را یافتند که نشان می‌دهد استرس یکی از عوامل سفیدی موی انسان است و با از بین رفتن استرس می‌توان رنگ طبیعی مو‌ها را بازگرداند.
استرس همسر مسی پیش از شروع فینال جام‌جهانی قطر سوژه عکاسان حاضر در استادیوم لوسیل شد
چسلاو میخنیویچ، مربی لهستان، معتقد است تیمش توانایی رفتن به یک هشتم نهایی جام جهانی را دارد.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در تلاش است با بررسی آخرین وضعیت فنی بازیکنان، اسامی ملی پوشان مد نظرش برای حضور در بیست و دومین دوره رقابتهای جام جهانی را اعلام کند.
از حالا جنگ برای قرار گرفتن در لیست نهایی تیم ملی آغاز شده است و در نهایت چهار نفر قربانی خواهند شد.
از حالا جنگ برای قرار گرفتن در لیست نهایی تیم ملی آغاز شده است و در نهایت چهار نفر قربانی خواهند شد.
پابلو توره شب گذشته از دقیقه 77 بازی بارسا و بیلبائو وارد زمین شد تا اولین بازی خود در لالیگا را انجام دهد. او از استرس و فشار عصبی زیادش قبل از ورود به زمین گفت.
اقدامات منفی مورد بررسی در این مطالعه شامل شکستن عهد و عدم عمل به قول از سوی همسر، نشان دادن عصبانیت یا بی‌صبری یا انتقاد از شریک زندگی بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ