کاپیتان صنعت نفت آبادان پس از دو هفته سکوت، به اتفاقات بازی با استقلال واکنش نشان داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بسیاری در فضای مجازی با عیسی تسویه‌حساب کرده و گناهش را نابخشودنی توصیف کردند. عیسی به دو دلیل عمده مورد اتهام قرار گرفته بود؛ یکی اینکه پرسپولیس را به مقصد سپاهان ترک کرده و دیگر اینکه عشق قدیمی را به پول فروخته است. البته قضاوت‌کردن این مهاجم در این برهه از زندگی‌اش کار سختی است؛ ولی هرچه باشد، به نظر می‌رسد «پول» در این تصمیم نقش بسزایی داشته است
سقوط صادرات نفت عربستان به پایین‌ترین رکورد ۲۱ ماهه
پل راه‌آهن بر روی رودخانه لاگن در پی بارش باران‌های شدید که موجب طغیان رودخانه شد، فرو ریخت.
مومنی اظهار داشت: براساس گزارش سازمان شفافیت بین المللی، در سال ۱۳۸۳، رتبه پاکدامنی ایران ۸۷ بود، این رقم در سال ۱۳۸۷ به ۱۴۱ رسید و ما ۵۳ رتبه سقوط به سمت فاسدترین کشورهای دنیا داشتیم. وقتی این سقوط بر ملا شد، منطق‌های رفتاری اینکه چرا آن جهش غیرعادی در فساد رخ داده، با در نظرداشتن تک تک نشانه‌هایی که متفکران بزرگ مطرح کرده اند، قابل درک بود.
مقامات نظامی روسیه اعلام کردند یک جنگنده سوخو-۳۰ ارتش این کشور ساعاتی پیش در منطقه کالینینگراد سقوط کرده است.
سکه امروز نسبت به هفته گذشته با کاهش قیمت بیش از یک میلیون تومانی به کانال ۲۷ میلیون تومان رسیده است.
سکه امروز نسبت به هفته گذشته با کاهش قیمت بیش از یک میلیون تومانی به کانال ۲۷ میلیون تومان رسیده است.
کاروان ورزش دانشجویان ایران در سی و یکمین دوره رقابتهای یونیورسیاد که به میزبانی چین برگزار می شود، در جایگاه نهم جدول توزیع مدال ها قرار گرفته است.
صبح امروز یک فروند هواپیمای آموزشی در فرودگاه پیام سقوط کرد و هر دو سرنشین آن جان باختند.
صبح امروز یک فروند هواپیمای آموزشی در فرودگاه پیام سقوط کرد و هر دو سرنشین آن جان باختند.
صبح امروز یک فروند هواپیمای آموزشی در فرودگاه پیام سقوط کرد و هر دو سرنشین آن جان باختند.
این حادثه حدود ساعت پنج صبح امروز رخ داده و علت آن در دست بررسی است.
پلیس کانادا از کشته شدن تمامی سرنشینان یک هواپیمای کوچک در پی سقوط آن خبر داد.
کاپیتان طلایی‌پوشان آبادان می‌گوید اگر اتفاقات بازی برابر ذوب آهن منجر به سقوط صنعت نفت می‌شد، او از فوتبال خداحافظی می‌کرد.
چند باشگاه انگلیسی، لیگ برتر این کشور را تهدید کردند که به دلیل رعایت نشدن قوانین هزینه‌های مالی توسط برخی باشگاه‌ها و بی‌توجهی لیگ به دادگاه شکایت خواهند کرد.
نقدعلی افزود: مطالبه مقام معظم رهبری جهت شکستن آقایی دلار با مبنا قرار دادن دلار در قیمت گذاری کالا‌های پایه‌ای و انرژی محقق نمی‌شود، چطور انتظار داریم مبنای قیمت گذاری خودمان دلار باشد و مردم برای عدم سقوط سرمایه شان به خرید سکه، طلا و دلار هجوم نیاورند؟ البته آقایانی که با کم کاری در عرصه اقتصادی، انرژی، آب، خودرو و... چالش‌های امروز را به ارمغان آوردند فراموش نکنند افزایش ۹۰۰ درصدی دلار در زمان آن‌ها رخ داد، هرچند امروز نیز از وضعیت تورمی راضی نیستیم، اما توصیه می‌کنیم یک بار دیگر کارنامه اقتصادی خودشان را مرور کنند.
آبادان- مدیر تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: فکر نمی‌کنم صنعت نفت آبادان به دسته یک برود ولی وقتی اینگونه داوری انجام می‌شود، انگیزه و روحیه از بین می‌رود.
سرمربی شمس‌آذر عملکردشان را که سال گذشته گزینه سقوط و الان صدرنشین هستند، قابل ستایش دانست.
مهاجم ملوان ابراز امیدواری می‌کند با بازگشت هواداران به استادیوم، شرایط برای کسب نتیجه بهتر این تیم فراهم شود.
دروازه‌بان با تجربه نفت مسجدسلیمان می‌گوید نا امید نیستند و به سقوط فکر نمی‌کنند.
بازیکن ایرانی تیم فوتبال السیلیه با بیان اینکه این تیم قطعا از لیگ ستارگان قطر سقوط نمی‌کند، گفت: من از ایران و اروپا پیشنهاد داشتم ولی ترجیح دادم در قطر بمانم.
به همین میزان بسنده می‌کنیم که در ۲۰۲۱ ترکیه رشد اقتصادی ۱۱ درصدی را تجربه کرد و رشد اقتصادی سال جاری میلادی عربستان نیز ۷.۵ درصد بوده است. در این میان، طبق اعلام بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، در دو سال گذشته رشد اقتصادی کشورمان به ترتیب در هر سال فقط ۴.۱ و ۴.۴ درصد بوده است. همچنین در سال ۲۰۱۹ (سال پایانی نمودار) ارزش پول ملی ایران، بسیار بالاتر از امروز بود و هر دلار آمریکا در کانال ۱۲ هزار تومان ایران معامله می‌شد، ولی هم اکنون، با سقوط رعب انگیز و سه برابری ارزش ریال، هر دلار به بالای ۳۸ هزار تومان رسیده است.
باتجربه‌ترین بازیکن ملوان در لیگ بیست و دوم معتقد است اعضای این تیم دغدغه‌ای بابت سقوط ملوان ندارند.
یک کارشناس بازار سرمایه گفت: در بررسی وضعیت بازار سرمایه باید دید شاخص بورس در حالی معاملات امسال خود را از ارتفاع یک میلیون و ۳۰۰ هزار واحد آغاز کرده که در نهایت در اواخر خرداد امسال ارتفاع یک میلیون و ۶۰۰ هزار واحد را هم دید اما این ماندگاری ادامه‌دار نبود. این روزها که صحبت می‌کنیم شاخص بورس روند منفی را در پیش گرفته است و با سقوط به ارتفاع یک میلیون و ۳۰۰ واحد، عملکرد خودش را از ابتدای سال تا به الان و طی شش ماه نخست امسال تقریبا به صفر درصد و شاید منفی به ثبت رساند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ