مشهد ـمعاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته با همکاری واحدهای اقامتی در مشهد ۲۳۰ مسافر در راه مانده راه آهن به صورت رایگان اقامت یافتند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سمنان- مدیرکل بیمه سلامت استان سمنان از اجرای طرح بیمه رایگان برای دهک‌های یکم تا پنجم جامعه در استان خبر داد و گفت: دهک‌های ششم تا نهم نیز در این طرح مشمول مشارکت دولت در پرداخت می‌شوند.
در ادامه خدمت‌رسانی بانک ملی ایران به زائران اربعین حسینی، امکان خرید ارز اربعین، سامانه رایگان و بدون نیاز به اینترنت اعلام وضعیت اربعین درپیام رسان «بله» برای زائران فراهم شده است.
توییت اکانت پادشاهی عربستان سعودی به فارسی درباره امکان پخش رایگان مسابقات لیگ برتر فوتبال عربستان در ایران
توییت اکانت پادشاهی عربستان سعودی به فارسی درباره امکان پخش رایگان مسابقات لیگ برتر فوتبال عربستان در ایران
هیئت کشتی استان تهران در جشنواره سه روزه کشتی آزاد خردسالان، جام پهلوانک‌ها پذیرای 1460 کشتی‌گیر و برگزار کننده 1680 مبارزه بود.
مدیرکل ثبت احوال استان ایلام گفت: والدینی که امروز با مراجعه به ثبت احوال نام فرزند خود را رضا یا ترکیبی همراه با این اسم بگذارند شناسنامه‌ی آن‌ها رایگان صادر خواهد شد.
معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: سامانه معاملات املاک و مستغلات کشور، سامانه‌ای هوشمند است که این امکان را فراهم می‌کند تا موجران و مستاجران قرارداد خود را در سامانه ثبت کنند و کد رهگیری رایگان از این سامانه اخذ کنند.
نمایندگان مردم در خانه ملت در نشست علنی ۱۹ اردیبهشت ماه مجلس به بررسی و آسیب شناسی ساز و کار تأمین و تخصیص نیازهای ارزی در حوزه واردات مواداولیه و تجهیزات مورد نیاز واحدهای صنعتی تولیدی پرداختند و بانک مرکزی را مسئول ثبات بازار و نرخ ارز دانستند.
امکان ارائه سی ان جی رایگان نیست، کاهش ۱۰ درصدی مصرف آب مشترکان بد مصرف تهرانی و افزایش ۹ درصدی مصرف بنزین در سال ۱۴۰۲ از مهمترین اخبار آب و انرژی در هفته جاری بود.
دادرس گفت: ارائه ۳ سال رایگان سی ان جی برخلاف قانون اساسی، قوانین وزارت نفت و بر نامه بودجه است به همین دلیل مورد پذیرش مجلس نیست.
با گذشت زمان نرم افزار‌های قدیمی دیگر به روز رسانی نمی‌شوند و این یعنی رایانه شما بی‌فایده خواهد بود. اما قبل از اینکه لپ تاپ قدیمی خود را رها کنید، با تبدیل آن به یک دستگاه اختصاصی کروم به آن جان تازه‌ای بدهید. سیستم عامل رایگان گوگل این امکان را فراهم می‌کند و تنظیم آن نسبتا آسان است.
مشاور معاون وزیر در احیا و توسعه جهاد دامپزشکی گفت: در رزمایش جهاد دامپزشکی خدماتی همچون واکسیناسیون رایگان، سمپاشی اماکن دامی و... به مناطق کم برخوردار و صعب‌العبور عشایری ارائه خواهد شد.
وزیر نفت گفت: در استان سیستان و بلوچستان، ۵۰ جایگاه سی ان جی جدید احداث می‌شود و تمام تجهیزات این ۵۰ جایگاه CNG را دولت رایگان در اختیار داوطلبان قرار می گیرد.
مدیرعامل شرکت گاز استان تهران از ثبت نام بیش از ۴ هزار مشترک در «طرح ملی و رایگان اصلاح و بهینه‌سازی موتورخانه واحدهای مسکونی، تجاری، اداری، آموزشی و واحدهای گردشگری» خبر داد.
روابط عمومی برج میلاد اعلام کرد با توجه به اطلاعیه استانداری تهران مبنی بر تعطیلی استان تهران در روز شنبه ۲۴ دی ماه،واحد بازدید و گردشگری مجموعه برج میلاد تهران تعطیل است.
مدیرعامل شرکت گاز استان تهران از ثبت نام بیش از ۴ هزار مشترک در «طرح ملی و رایگان اصلاح و بهینه‌سازی موتورخانه واحدهای مسکونی، تجاری، اداری، آموزشی و واحدهای گردشگری» در پاییز امسال خبر داد.
برای بیش از نیم قرن ژاپن یک سیستم بیمه درمانی را حفظ کرده است و تمام ساکنان ژاپن برای بیش از سه ماه ملزم به ملحق شدن به آن هستند و به مردم ساکن در ژاپن امکان می‌دهد با هزینه به خدمات بهداشتی مناسب دسترسی داشته باشند. مشخصه این امر یک سیستم دسترسی رایگان است که به بیماران امکان می‌دهد هر ارائه‌دهنده مراقبت‌های بهداشتی را انتخاب کنند و همه خدمات پزشکی با قیمت یکسان در هر نقطه از ژاپن ارائه می‌شود.
سعید مقدم‌زاده گفت: سامانه رفاپ (رفاه فرهنگیان آموزش و پرورش) خدمات رایگان آنلاین بیمه‌ای به معلمان و دانش‌آموزان ارائه می‌دهد که امکان ارزیابی خسارت، ثبت اعتراض نسبت به میزان و نحوه پرداخت خسارات درمان، اطلاع از مراکز درمانی طرف قرارداد شرکت بیمه‌گر و...از جمله آنهاست.
اصفهان- مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان گفت: بازدید از بناهای تاریخی و محوطه‌های گردشگری استان اصفهان طی روزهای هفتم و هشتم مهرماه به مناسبت هفته گردشگری رایگان است.
مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران صبح امروز در جلسه ستاد استقبال از مهر در مورد تمهیدات شرکت بهره برداری مترو برای مهرماه گفت: بنا بر اعلام شهردار تهران در هفته ابتدای مهرماه مترو برای دانش آموزان و دانشجویان رایگان است که دانش آموزان از طریق لباس مدرسه و دانشجویان با ارائه کارت دانشجویی می‌توانند از این امکان استفاده کنند.
معاون توانبخشی استان تهران اعلام کرد: یک وکیل برای خانواده این جوان توانخواه اوتیسیم در نظر گرفته می‌شود تا خانواده به صورت رایگان از وکیل استفاده کند.
تبریز- رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی گفت: تامین بذر وکود به صورت رایگان و بیمه نمودن محصولات کشاورزی در قالب کشاورزی قراردادی، در دولت سیزدهم محقق شد.
انتقال رایگان شیری به فولاد، امکان فروش صالح حردانی به استقلال و پاس گل حردانی در دربی؛ سه پرده از مسیری که قهرمانی را از پرسپولیس گرفت‌.
مدیر کل کمیته امداد استان تهران جزئیات اجرای طرح اطعام حسینی و همچنین توزیع غذای گرم رایگان میان نیازمندان در ماه محرم را اعلام کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ