دادرس گفت: ارائه ۳ سال رایگان سی ان جی برخلاف قانون اساسی، قوانین وزارت نفت و بر نامه بودجه است به همین دلیل مورد پذیرش مجلس نیست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
موسسه ccs پیش‌بینی کرده است که تا سال ۲۰۲۷ بازار تلفن‌های همراه دارای قابلیت پیام رسانی ماهواره ای، نزدیک به ۱۸ میلیارد دلار درآمد داشته باشند و به بیش از ۴.۸ میلیارد نفر در سراسر جهان خدمات ارائه کنند.
طبق اعلام سازمان توسعه تجارت، از تاریخ ۲۷ تیر ارز حاصل از صادرات باید به بانک ارائه شود تا رفع تعهد ارزی انجام پذیرد و در قبال صادرات، واردات نمی‌توان انجام داد.
معاون فرهنگی و امور اجتماعی سازمان بهزیستی با اشاره به استفاده از موتور در ارائه خدمات اورژانس اجتماعی گفت: موتورلانس پس از تماس با ۱۲۳ می‌آید.
Unimog U۵۰۰۰ با یک سیستم کنترل فشار تایر ارائه می شود که به شما امکان کنترل تایرهای پیکاپ خود را در هنگام رانندگی خارج از جاده می دهد.
در راستای ارائه خدمات الکترونیک، با امکان جدید سازمان ثبت احوال کشور شهروندان می‌توانند از طریق سامانه سهیم از خدمات الکترونیک و غیرحضوری این سازمان نظیر اطلاعات پایگاه خانواده دست یابند.
امکان ارائه سی ان جی رایگان نیست، کاهش ۱۰ درصدی مصرف آب مشترکان بد مصرف تهرانی و افزایش ۹ درصدی مصرف بنزین در سال ۱۴۰۲ از مهمترین اخبار آب و انرژی در هفته جاری بود.
رئیس سازمان فناوری اطلاعات از همکاری بانک مرکزی به منظور ارائه خدمات پرداخت بانکی به کسب و کارهای اینترنتی داخلی به شکل فراهم کردن پرداخت مبتنی بر ریال دیجیتال خبر داد.
بانک شهر با هدف افزایش رضایتمندی شهروندان و مشتریان شبکه بانکی از خدمات این بانک، امکان ارائه خدمت حساب وکالتی برای خرید خودروهای وارداتی را فراهم کرده است.
امکان ارائه خدمت حساب وکالتی برای خریداران خودروهای وارداتی در بانک شهر فراهم شد.
رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه گفت: در صددیم که با کاهش مراجعات حضوری امکان ارائه خدمات الکترونیک در ۲۴ ساعت شبانه روز و در پهنای کره زمین را فراهم سازیم.
در راستای تکمیل سبد خدمات و ارائه محصولات روزآمد، تبدیل حساب‌های مشتریان بانک رفاه کارگران به حساب‌های وکالتی به منظور خرید خودرو از شرکت ایران خودرو امکان‌پذیر شد.
بانک ملت پیرو الزامات وزارت صنعت، معدن وتجارت و توافقات انجام شده با شرکت خودروسازی به منظورتسهیل درعملیات فروش، امکان فعال‌سازی خدمت حساب‌های وکالتی را برای خریداران فراهم کرد.
بانک ملت امکان ارائه خدمات حساب وکالتی برای خرید خودرو به صورت غیرحضوری را برای خریداران فراهم کرد.
بانک ملت امکان ارائه خدمات حساب وکالتی برای خرید خودرو از شرکت سایپا به صورت غیرحضوری را برای خریداران فراهم کرد.
دولت موظف است به منظور توسعه صادرات کالا‌ها و خدمات فنی و مهندسی کشور، حمایت همه جانبه و هدفمند خود از صادرکنندگان بخش خصوصی را محقق سازد؛ برای نمونه، امکان ارائه خدمات بیمه‌ای مربوط به نوسانات قیمت‌ها و نوسانات نرخ ارز برای واحد‌های تولیدی و صادراتی فراهم شود.
دولت موظف است به منظور توسعه صادرات کالا‌ها و خدمات فنی و مهندسی کشور، حمایت همه جانبه و هدفمند خود از صادرکنندگان بخش خصوصی را محقق سازد؛ به عنوان نمونه امکان ارائه خدمات بیمه‌ای مربوط به نوسانات قیمت‌ها و نوسانات نرخ ارز برای واحد‌های تولیدی و صادراتی فراهم شود.
وزیر آموزش و پرورش گفت: نخبگان ایرانی یک شبکه آموزشی ایرانی با جستجوگر فارسی تولید کرده‌اند که می‌توانیم این امکان را در اختیار نیکاراگوئه قرار دهیم
توئیتر به تازگی ویژگی جدیدی ارائه کرده است که به کاربران این امکان را می‌دهد تا در یک توئیت به طور همزمان از ترکیب چند تصویر، ویدئو و GIF استفاده کنند.
بانک مرکزی به شبکه بانکی تاکید کرد به منظور ارائه خدمات به زوار اربعین، امکان برداشت وجه نقد تا سقف ۵ میلیون ریال به صورت بین بانکی در خودپردازهای خود را در استان‌های مرزی فراهم کنند.
واتساپ اکنون قابلیت مشاهده به‌روزرسانی‌های وضعیت در فهرست چت را به برخی از آزمایش‌کنندگان خوش شانس نسخه بتای اندروید ارائه می‌دهد.
نسخه بتای جدید واتساپ یک گزینه Undo برای لغو پیام‌های حذف شده ارائه می‌دهد. این ویژگی در حال حاضر تنها برای کاربران بتا در دسترس است و هنوز در دسترس همه کاربران این پیام رسان قرار نگرفته است.
سازمان تاکسیرانی شهر تهران با همکاری شرکت ایساکو امکان ارائه خدمات ویژه، برای تاکسیران‌های فعال در پایتخت تحت عنوان طرح تسهیلات حامی را فراهم آورده است.
رئیس کمیته بهزیستی و توانبخشی مجلس، در پاسخ به اینکه آیا امکان پرداخت مستمری توسط بهزیستی به تمام افرادی که شامل سه دهک اول جامعه شده‌اند، وجود دارد، توضیحاتی را ارائه داد.
ویژگی جدید یوتیوب برای مشترکین Premium ارائه شده است. این قابلیت امکان بزرگنمایی همه ویدئو‌ها را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این قابلیت امکاناتی تقریبا مشابه زوم را برای ویدئو‌های یوتیوب فعال می‌کند و در حالت افقی، عمودی و تمام صفحه کار می‌کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ