سازمان هواشناسی کشور با صدور هشدار سطح نارنجی نسبت به نفوذ سامانه بارشی و پیامدهای آن به برخی استان‌های دیگر به ویژه استان‌های بوشهر، فارس، هرمزگان و کرمان با خطر وقوع سیلاب خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سازمان هواشناسی نسبت به نفوذ گرد و غبار از کشورهای همسایه به ۶ استان در روزهای شنبه و یکشنبه (۱۷ و ۱۸ تیر) هشدار داد.
سازمان هواشناسی کشور نسبت به وزش باد نسبتاً شدید تا شدید و خیزش و نفوذ گردوخاک در برخی استان‌ها از فردا تا شنبه ۲۷ خرداد هشدار سطح زرد صادر کرد.
سازمان هواشناسی کشور نسبت به وزش باد نسبتاً شدید تا شدید و خیزش و نفوذ گردوخاک در برخی استان‌ها از فردا تا شنبه ۲۷ خرداد هشدار سطح زرد صادر کرد.
سازمان هواشناسی با صدور هشدار نارنجی از تداوم فعالیت سامانه بارشی رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید و ریزش تگرگ طی روز‌های جمعه تا شنبه (۱۲ تا ۱۳ خرداد) خبر داد.
سازمان هواشناسی از فعال شدن دو سامانه جوی، رگبار و رعد و برق، وزش باد شدید، خیزش گرد و خاک و بارش تگرگ در برخی استان‌های کشور در روزهای آینده خبر داد.‌
ستاد هواشناسی کشاورزی سازمان هواشناسی کشور از نفوذ توده هوای نسبتا سرد در روزهای آتی خبر داد.
هشدار هواشناسی نسبت به وزش باد شدید و افزایش ارتفاع موج
هشدار هواشناسی نسبت به توفانی شدن آب‌های جنوب کشور
سازمان هواشناسی کشور نسبت به نفوذ سامانه بارشی به برخی استان‌ها به ویژه بوشهر، فارس، شمال هرمزگان و جنوب کرمان با خطر وقوع سیلاب و آبگرفتگی هشدار داد.
سازمان هواشناسی نسبت به احتمال یخبندان و لغزندگی جاده‌ها براثر نفوذ توده هوای سرد به کشور و وزش باد و افزایش ارتفاع موج در جنوب ایران هشدار داد.
اداره کل هواشناسی استان تهران با صدور هشدار زرد از عدم وزش باد قابل ملاحظه و ماندگاری و انباشت آلاینده‌های هوا به‌ویژه ذرات معلق کمتر از ۲.۵ میکرون از جمعه تا صبح شنبه (۱۶ تا ۱۷ دی) خبر داد.
اداره هواشناسی کشاورزی سازمان هواشناسی کشور نسبت به نفوذ سامانه بارشی و احتمال وقوع مخاطرات به کشاورزان هشدار داد.
هشدار هواشناسی نسبت به وزش باد شدید
هشدار هواشناسی نسبت به آلودگی هوای ۵ کلانشهر
اداره کل هواشناسی استان تهران، نسبت به افزایش غلظت آلاینده‌های جوی و کاهش کیفیت هوا تا حد ناسالم برای تمام گروه‌ها هشدار داد.
هشدار هواشناسی نسبت به افزایش آلودگی هوای تهران
هشدار نارنجی هواشناسی تهران نسبت به افزایش آلودگی هوا
هشدار هواشناسی نسبت به افزایش آلودگی هوای ۴ کلانشهر
سازمان هواشناسی نسبت به نفوذ سامانه بارشی و رگبار باران در ۱۲ استان، وزش باد و خیزش گرد و خاک در ۱۱ استان، کاهش دما تا ۶ درجه در ۱۳ استان و افزایش سرعت باد و افزایش ارتفاع موج در دریای خزر هشدار داد.
سازمان هواشناسی نسبت به وزش باد شدید، در مناطق مستعد خیزش گردوخاک و نفوذ گردوغبار در ۱۷ استان هشدار داد.
بر اساس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان مازندران و هشدار سازمان مدیریت بحران کشور در خصوص نفوذ سامانه بارشی از اوایل وقت یکشنبه مورخ ۳ مهر ۱۴۰۱ تا اواخر وقت دوشنبه ۴ مهرماه؛ شاهد وزش باد نسبتا شدید، رگبار باران، کاهش محسوس دما، پدیده مه و احتمال رعد و برق در سطح استان به ویژه نیمه غربی خواهیم بود.
هشدار هواشناسی تهران نسبت به وزش باد شدید
هشدار هواشناسی نسبت به خیزش گرد و خاک
امروز جمعه در خوزستان، ایلام، جنوب غرب لرستان، غرب کرمانشاه، خراسان جنوبی، جنوب شرق خراسان رضوی، شمال سیستان و بلوچستان و نوار شرقی کرمان هشدار زرد برقرار است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ