سازمان هواشناسی نسبت به وزش باد شدید، در مناطق مستعد خیزش گردوخاک و نفوذ گردوغبار در ۱۷ استان هشدار داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اصفهان- رئیس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: وزش باد به نسبت شدید تا شدید و خیزش گردوخاک تا شنبه ۱۴ مرداد پدیده غالب استان خواهد بود.
وضعیت جوی استان تهران طی پنج روز آینده آسمان صاف تا قسمتی ابری همراه با وزش باد پیش‌بینی می‌شود که در بعضی ساعات به‌ویژه ساعات عصر و شب دوشنبه تا چهارشنبه (۲ تا ۴ مردادماه) در بیشتر نواحی استان با وزش باد نسبتا شدید، در ارتفاعات و نیمه جنوبی وزش باد شدید گاهی خیلی شدید و در نواحی مستعد با خیزش موقت گردوخاک کاهش کیفیت هوا و کاهش دید همراه است.
سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: در شرق و شمال شرق، جنوب شرق و استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی وزش باد شدید رخ می‌دهد که در برخی نقاط سبب خیزش گردوخاک و کاهش کیفیت هوا خواهد شد.
سازمان هواشناسی اعلام کرد: برای روز جاری در نواحی شمال شرق، شرق، جنوب شرق وزش باد نسبتاً شدید تا شدید و خیزش گردوخاک انتظار می‌رود.
سازمان هواشناسی اعلام کرد: برای روز جاری در نواحی شمال شرق، شرق، جنوب شرق وزش باد نسبتاً شدید تا شدید و خیزش گردوخاک انتظار می‌رود.
اداره کل هواشناسی استان تهران اعلام کرد: طی ۲ روز آینده در بعضی ساعت‌ها وزش باد شدید با احتمال گردوخاک و کاهش دید موقت به‌ویژه در نواحی غربی و جنوبی استان مورد انتظار است.
بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران در نواحی جنوبی و غربی استان گاهی وزش باد شدید با خیزش موقت گردوخاک و از فردا (۸ تیرماه) روند کاهش نسبی دما در سطح استان پیش‌بینی می‌شود.
براساس اعلام اداره‌کل هواشناسی استان، وضعیت جوی استان تهران طی امروز و فردا آسمان صاف تا قسمتی ابری، همراه با وزش باد و در ساعات بعدازظهر گاهی وزش باد شدید در نواحی غربی و جنوبی گاهی خیلی شدید و مناطق مستعد خیزش گردوخاک و در ارتفاعات استان به ویژه برای روز یکشنبه در بعضی ساعات رگبار و رعدوبرق و در مناطق مستعد بارش تگرگ پیش‌بینی می‌شود.
سازمان هواشناسی کشور نسبت به وزش باد نسبتاً شدید تا شدید و خیزش و نفوذ گردوخاک در برخی استان‌ها از فردا تا شنبه ۲۷ خرداد هشدار سطح زرد صادر کرد.
سازمان هواشناسی کشور نسبت به وزش باد نسبتاً شدید تا شدید و خیزش و نفوذ گردوخاک در برخی استان‌ها از فردا تا شنبه ۲۷ خرداد هشدار سطح زرد صادر کرد.
با ورود و فعالیت سامانه بارشی جدید وقوع ناپایداری‌های محلی تا روز سه‌شنبه (۲۳ خرداد) به طور متناوب در بعضی ساعات بعد از ظهر و اوایل شب رگبار باران رعد و برق همراه با وزش باد شدید گاهی خیلی شدید، خیزش موقت گردوخاک در نقاط مستعد و ارتفاعات بارش تگرگ مورد انتظار است.
طی چند روز آینده به تناوب در برخی نقاط به‌ویژه نواحی شمالی و ارتفاعات بارش‌های پراکنده رگباری گاهی رعدوبرق و در مناطق جنوبی استان وزش باد شدید و گردوخاک پیش‌بینی می‌شود.
از بعد از ظهر امروز با ورود سامانه بارشی و بروز ناپایداری‌های همرفتی گاهی رگبار و رعد و برق به‌خصوص در نیمه‌غربی و ارتفاعات وزش باد شدید و خیزش گردوخاک به‌ویژه در ساعات عصرگاهی در مناطق جنوبی و غربی استان مورد انتظار است.
از بعد از ظهر سه‌شنبه تا روز چهارشنبه (۵ تا ۶ اردیبهشت) با فعالیت سامانه بارشی در سطح استان به‌ویژه نیمه‌شمالی استان بارش باران گاهی رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید و در مناطق مستعد بارش تگرگ و در بخش‌های جنوبی استان گاهی با گردوخاک مورد انتظار است.
طی پنج روز آینده در جنوب شرق کشور به‌ویژه در بخش‌هایی از استان‌های کرمان، هرمزگان، سیستان و بلوچستان و شمال و شرق فارس رگبار و رعدوبرق وزش باد شدید موقت و در نقاط مستعد خیزش گردوخاک پیش‌بینی می‌شود.
این وضعیت جوی از ظهر پنج‌شنبه تا اواخر وقت جمعه (۱۷ و ۱۸ فروردین) در مناطق مرکزی،جنوبی و غربی استان تهران مورد انتظار است.
هشدار نارنجی وزش باد شدید و خیزش گردوخاک در ۹ استان
هشدار نارنجی وزش باد شدید و خیزش گردوخاک در تهران
سازمان هواشناسی ضمن صدور هشدار زرد از وزش باد شدید همراه با خیزش گردوخاک و احتمال وقوع انواع خسارت در ۱۷ استان طی روز جاری خبر داد.
سازمان هواشناسی اعلام کرد: امروز در اکثر مناطق کشور جوی پایدار همراه با ماندگاری هوای سرد پیش‌بینی می‌شود که سبب آلودگی هوا در شهرهای صنعتی و پرجمعیت خواهد شد.
اصفهان- کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: وزش باد به نسبت شدید و خیزش گردوخاک محلی نیمه شرقی استان را طی ۲۴ساعت آینده در بر می‌گیرد.
به گزارش سازمان هواشناسی از چهارشنبه در شمال غرب و غرب کشور افزایش ابر، رگبار و رعدوبرق، وزش باد شدید گاهی همراه با خیزش گردوخاک پیش‌بینی می‌شود.
سازمان هواشناسی با صدور هشداری نارنجی‌رنگ از رشد ابر‌های همرفتی همراه با رخداد رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید موقت و احتمال خیزش گردوخاک از ظهر تا اواخر وقت دوشنبه (۲۸ شهریورماه) در جنوب کرمان، شمال و شرق هرمزگان خبر داد.
سازمان هواشناسی کشور درباره تداوم بادهای ۱۲۰ روزه، افزایش شیو فشاری و نفوذ گردو غبار و وزش باد شدید و خیزش گردوخاک هشدارزردرنگ صادر کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ