اداره هواشناسی کشاورزی سازمان هواشناسی کشور نسبت به نفوذ سامانه بارشی و احتمال وقوع مخاطرات به کشاورزان هشدار داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اصفهان- اداره کل هواشناسی استان اصفهان درباره وقوع تندباد لحظه‌ای، خیزش گردوخاک و تشدید آلودگی هوا هشدار سطح زرد صادر کرد.
اصفهان- اداره کل هواشناسی استان اصفهان درباره نفوذ و ماندگاری توده گردوخاک در این استان تا روز دوشنبه ۲ مرداد هشدار سطح نارنجی صادر کرد.
اصفهان- اداره کل هواشناسی استان اصفهان درباره باد و گردوخاک و کاهش کیفیت هوا طی ۴۸ ساعت پیش رو هشدار سطح زرد صادر کرد.
اصفهان- اداره کل هواشناسی استان اصفهان درباره ورود توده هوای گرم تابستانه و ماندگاری آن تا پایان هفته هشدار سطح زرد صادر کرد.
اصفهان- اداره کل هواشناسی استان اصفهان درباره باد و گردوخاک و کاهش کیفیت هوا در مناطقی از استان دوباره هشدار سطح زرد صادر کرد.
اداره کل هواشناسی استان تهران اعلام کرد: از امروز بعدازظهر تا روز یکشنبه با توجه به افزایش ابر و افزایش سرعت باد در بیشتر نواحی استان (به ویژه مرکز و نیمه‌جنوبی) احتمال خیزش موقتی گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود.
بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، وضعیت جوی این استان وزش باد شدید تا خیلی شدید و رگبار باران و کاهش محسوس دما از اواخر امروز تا دوشنبه پیش‌بینی می‌شود.
سازمان هواشناسی با اشاره به کاهش تا ۱۵ درجه‌ای دما در برخی مناطق کشور برای ۱۸ استان هشدار سرمازدگی و خسارت به کشاورزان صادر کرد.
سازمان هواشناسی با اشاره به ورود سامانه بارشی به کشور طی امروز برای ۳۱ استان هشدار سطح زرد آب‌گرفتگی، طغیان رودخانه‌ها و خسارت به محصولات کشاورزی صادر کرد.
اهواز - اداره کل هواشناسی خوزستان در خصوص وقع پدیده مه و کاهش دید افقی در استان هشدار سطح نارنجی صادر کرد.
اداره کل هواشناسی استان تهران با صدور هشدار سطح نارنجی اعلام کرد: تا یکشنبه پایداری نسبی جو و افزایش غلظت آلاینده ها در اکثر مناطق استان تهران ادامه دارد.
اهواز- اداره کل هواشناسی خوزستان در خصوص مه آلودگی، کاهش دید، کاهش دما و افزایش آلاینده‌ها در استان، هشدارهای سطح نارنجی و زرد صادر کرد.
اداره کل هواشناسی استان تهران با صدور هشدار زرد از عدم وزش باد قابل ملاحظه و ماندگاری و انباشت آلاینده‌های هوا به‌ویژه ذرات معلق کمتر از ۲.۵ میکرون از جمعه تا صبح شنبه (۱۶ تا ۱۷ دی) خبر داد.
اداره کل هواشناسی استان تهران باتوجه به کاهش کیفیت و آلودگی هوا، کاهش تردد غیرضروری و پرهیز از حرکات ورزشی در فضای باز را توصیه کرد.
اداره کل هواشناسی استان تهران، نسبت به افزایش غلظت آلاینده‌های جوی و کاهش کیفیت هوا تا حد ناسالم برای تمام گروه‌ها هشدار داد.
اهواز- اداره کل هواشناسی خوزستان نسبت به بارش باران، تندباد لحظه‌ای و تگرگ هشدار داد.
مدیرکل مدیریت بحران استان تهران با اشاره به صدور هشدار زرد هواشناسی مبنی بر احتمال یخبندان و خسارت به کشاورزان در استان از آماده‌باش مدیریت بحران در این خصوص خبرداد.
اهواز - اداره کل هواشناسی خوزستان در اطلاعیه‌ای نسبت به تداوم پدیده مه از روز شنبه تا روز چهارشنبه هفته جاری در استان هشدار سطح نارنجی صادر کرد.
سرپرست اداره کل هواشناسی استان تهران با بیان اینکه وضعیت جوی تهران طی روز پنجشنبه (۲۶ آبان) ابری و همراه با بارش برف و باران خواهد بود، گفت: روز جمعه (۲۷ آبان) وضعیت جوی آرام و آفتابی پیش‌بینی می‌شود، اما بارش برف و کولاک در ارتفاعات دور از انتظار نیست.
اهواز - اداره کل هواشناسی خوزستان نسبت به مه گرفتگی در استان اخطاریه هشدار سطح نارنجی را صادر کرد.
سرپرست اداره کل هواشناسی استان تهران بیان کرد: سرعت باد در ایستگاه لواسان، میگون با سرعت ۷۲ کیلومتر برساعت سپس در ایستگاه هواشناسی مهرآباد با سرعت ۶۸ کیلومتر برساعت ثبت شده است و سایر ایستگاه‌ها نیز وزش باد شدید تا خیلی شدید را گزارش کردند.
سرپرست اداره کل هواشناسی استان تهران بیان کرد: سرعت باد در ایستگاه لواسان، میگون با سرعت ۷۲ کیلومتر برساعت سپس در ایستگاه هواشناسی مهرآباد با سرعت ۶۸ کیلومتر برساعت ثبت شده است و سایر ایستگاه‌ها نیز وزش باد شدید تا خیلی شدید را گزارش کردند.
اداره کل مدیریت بحران خوزستان نسبت به افزایش رطوبت و شرجی و بالا بودن شاخص‌های ناپایداری در استان هشدار سطح نارنجی (اخطاریه) را صادر کرد.
اداره کل هواشناسی خوزستان نسبت به وقوع رگبار و وزش باد متوسط تا نسبتاً شدید در استان، هشدار سطح نارنجی هواشناسی را صادر کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ