اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سازمان هواشناسی با صدور هشدار زردرنگ آورده است: از سه‌شنبه تا پنجشنبه (۳۱ مرداد تا ۲ شهریورماه) در شرق خراسان جنوبی، شمال سیستان و بلوچستان و جنوب شرق خراسان رضوی وزش باد نسبتا شدید و خیزش گردوخاک، احتمال افزایش غبار و کاهش کیفیت هوا و کاهش شعاع دید، احتمال اختلال در رفت وآمد‌های شهری و احتمال تاخیر پرواز‌ها وجود دارد.
سازمان هواشناسی کشور نسبت به وقوع رگبار باران، رعدوبرق، وزش باد شدید موقت گاهی همراه با خیزش گردوخاک در ۱۱ استان هشدار داد.
سازمان هواشناسی کشور نسبت به وقوع رگبار باران، رعدوبرق، وزش باد شدید موقت گاهی همراه با خیزش گردوخاک در ۱۱ استان هشدار داد.
سازمان هواشناسی نسبت به رگبار باران و احتمال آبگرفتگی معابر، احتمال سیلاب و بالا آمدن ناگهانی سطح آب رودخانه‌ها و مسیل‌ها در ۲۰ استان و وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک در ۱۲ استان هشدار داد.
سازمان هواشناسی نسبت به وقوع رگبار و رعد و برق و احتمال آبگرفتگی معابر در ۱۱ استان، افزایش ارتفاع موج تا دو متر در جنوب کشور همچنین وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک در برخی نقاط کشور هشدار داد.
سازمان هواشناسی نسبت به خیزش گرد و خاک در ۱۳ استان و رگبار و رعد و برق در ۱۵ استان هشدار داد.
سازمان هواشناسی نسبت به وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک در نقاط مختلف کشور و افزایش ارتفاع موج در دریای خزر و خلیج فارس هشدار داد.
سازمان هواشناسی کشور نسبت به وزش باد نسبتاً شدید تا شدید و خیزش و نفوذ گردوخاک در برخی استان‌ها از فردا تا شنبه ۲۷ خرداد هشدار سطح زرد صادر کرد.
سازمان هواشناسی کشور نسبت به وزش باد نسبتاً شدید تا شدید و خیزش و نفوذ گردوخاک در برخی استان‌ها از فردا تا شنبه ۲۷ خرداد هشدار سطح زرد صادر کرد.
سازمان هواشناسی کشور نسبت به وقوع رگبار، رعد و برق و آبگرفتگی معابر در ۱۴ استان و وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک در ۱۸ استان هشدار داد.
سازمان هواشناسی با صدور هشدار نارنجی از تداوم فعالیت سامانه بارشی رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید و ریزش تگرگ طی روز‌های جمعه تا شنبه (۱۲ تا ۱۳ خرداد) خبر داد.
سازمان هواشناسی نسبت به وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک همچنین احتمال شکستن درختان کهنسال در ۶ استان هشدار داد.
سازمان هواشناسی از فعال شدن دو سامانه جوی، رگبار و رعد و برق، وزش باد شدید، خیزش گرد و خاک و بارش تگرگ در برخی استان‌های کشور در روزهای آینده خبر داد.‌
سازمان هواشناسی نسبت به وقوع رگبار و رعد وبرق و احتمال آبگرفتگی معابر در ۲۲ استان و وزش باد، خیزش گرد و خاک و احتمال شکستن درختان در ۱۳ استان هشدار داد.
سازمان هواشناسی کشور نسبت به خیزش گردوخاک و کاهش کیفیت هوا در ۲۲ استان هشدار داد.
اصفهان- اداره کل هواشناسی استان اصفهان نسبت به وقوع طوفان لحظه‌ای و خیزش گردوغبار در مناطقی از استان و افت محسوس دما طی چهار روز پیش رو ۲ هشدار سطح نارنجی صادر کرد.
اصفهان- اداره کل هواشناسی استان اصفهان نسبت به وقوع طوفان لحظه‌ای و خیزش گردوغبار، بارش باران و کاهش محسوس دما در سراسر استان در روز طبیعت ۲ هشدار سطح زرد صادر کرد.
حامد یزدی مهر با اشاره به پیش بینی سازمان هواشناسی مبنی بر ورود سامانه بارشی به استان تهران اظهارکرد: طبق این پیش بینی طی امروز (۱۳ اسفندماه) و فردا (۱۴ اسفندماه) شاهد وزش باد شدید و ایجاد گرد و خاک در سطح استان خواهیم بود.
هواشناسی استان یزد نسبت به وقوع وزش باد نسبتاً شدید تا شدید و در مناطق مستعد خیزش گرد و خاک در روز سه‌شنبه در اغلب مناطق این استان هشدار داد.
اداره کل هواشناسی استان تهران، با صدور هشدار نارنجی رنگ نسبت به افزایش گرادیان فشار، وزش باد شدید تا خیلی شدید و وقوع توفان لحظه‌ای و خیزش گردوخاک از بعدازظهر دوشنبه تا سه‌شنبه (۲ تا ۳ آبان‌ماه) هشدار داد.
سازمان هواشناسی نسبت به نفوذ سامانه بارشی و رگبار باران در ۱۲ استان، وزش باد و خیزش گرد و خاک در ۱۱ استان، کاهش دما تا ۶ درجه در ۱۳ استان و افزایش سرعت باد و افزایش ارتفاع موج در دریای خزر هشدار داد.
سازمان هواشناسی نسبت به وزش باد شدید، در مناطق مستعد خیزش گردوخاک و نفوذ گردوغبار در ۱۷ استان هشدار داد.
اهواز- اداره کل هواشناسی خوزستان نسبت به ریزش گرد و خاک موقت در استان، هشدار سطح زرد را صادر کرد.
سازمان هواشناسی نسبت به رشد ابرهای همرفتی و و وزش باد شدید در ۱۲ استان و وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک در ۱۳ استان هشدار داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ