اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اهواز- اداره کل هواشناسی خوزستان نسبت به افزایش دما و وقوع دماهای ۴۹ درجه و بالاتر و همچنین رطوبت هوا در استان، هشدار سطح نارنجی را صادر کرد.
سازمان هواشناسی نسبت به وقوع رگبار و رعد و برق و احتمال آبگرفتگی معابر در ۱۱ استان، افزایش ارتفاع موج تا دو متر در جنوب کشور همچنین وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک در برخی نقاط کشور هشدار داد.
سازمان هواشناسی نسبت به وزش بادهای ۱۲۰ روزه در شرق کشور، وقوع رگبار و رعد و برق در شش استان و افزایش ارتفاع موج در خلیج فارس هشدار داد.
اهواز- اداره کل هواشناسی خوزستان نسبت به افزایش دمای هوای استان تا بالای ۴۹ درجه سانتیگراد، هشدار سطح نارنجی را صادر کرد.
سازمان هواشناسی نسبت به وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک در نقاط مختلف کشور و افزایش ارتفاع موج در دریای خزر و خلیج فارس هشدار داد.
سازمان هواشناسی نسبت به تشدید فعالیت سامانه بارشی‌، وزش باد شدید، احتمال وقوع سیل در ۱۰ استان و افزایش ارتفاع موج در دریای خزر، تنگه هرمز و خلیج فارس هشدار داد.
اهواز- اداره کل هواشناسی خوزستان نسبت به وقوع رگبار باران و رعد و برق، وزش باد شدید و افزایش ارتفاع امواج دریایی در استان، هشدار سطح نارنجی را صادر کرد.
هشدار هواشناسی نسبت به وزش باد شدید و افزایش ارتفاع موج
کارشناس سازمان هواشناسی با اعلام روند افزایش دما در بیشتر مناطق کشور نسبت به وقوع بهمن در البرز مرکزی هشدار داد.
سازمان هواشناسی کشور نسبت به انباشت آلاینده‌ها در ۴ کلانشهر کشور و افزایش آلودگی هوا تا حد «بسیار ناسالم» هشدار داد.
سازمان هواشناسی نسبت به وزش باد و افزایش ارتفاع موج تا ۲ متر در دریای عمان و احتمال آسیب به تأسیسات دریایی هشدار داد.
سازمان هواشناسی نسبت به افزایش آلودگی هوای هشت کلانشهر به‌ویژه تهران و کرج و لزوم مدیریت منابع آلاینده هشدار داد.
سازمان هواشناسی نسبت به احتمال یخبندان و لغزندگی جاده‌ها براثر نفوذ توده هوای سرد به کشور و وزش باد و افزایش ارتفاع موج در جنوب ایران هشدار داد.
سازمان هواشناسی با اشاره به تداوم پایداری و سکون جوی نسبت به افزایش غلظت آلاینده‌ها در تهران و کرج تا حد «بسیار ناسالم» هشدار داد و بر ضرورت خودداری از تردد غیرضروری برای تمام گروه‌ها و پرهیز از فعالیت فیزیکی و ورزشی در فضای باز تاکید کرد.
سازمان هواشناسی کشور با هشدار نسبت به پایداری جو همراه با افزایش غلظت آلاینده‌های جوی از امروز (۹ دی ماه) در تهران و کرج، کاهش تردد خودرو‌ها و پرهیز از تردد غیرضروری را توصیه کرد.
سازمان هواشناسی کشور با صدور هشدار نارنجی‌رنگ نسبت به رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید موقت در جنوب کشور و افزایش ارتفاع موج در نواحی ساحلی تا ۱.۵ تا ۲.۵ متر هشدار داد.
سازمان هواشناسی نسبت به افزایش آلودگی هوای تهران و کرج هشدار نارنجی صادر کرد.
اداره کل هواشناسی استان تهران، نسبت به افزایش غلظت آلاینده‌های جوی و کاهش کیفیت هوا تا حد ناسالم برای تمام گروه‌ها هشدار داد.
سازمان هواشناسی کشور نسبت به مخاطره «سکون هوا و افزایش غلظت آلاینده های جوی» در سه شهر اراک، کرج و تهران از امروز پنجشنبه ۱۷ آذر تا دوشنبه ۲۱ آذر هشدار آلودگی سطح زرد صادر کرد.
هشدار نارنجی هواشناسی تهران نسبت به افزایش آلودگی هوا
هشدار هواشناسی نسبت به افزایش آلودگی هوای ۴ کلانشهر
سازمان هواشناسی نسبت به افزایش غلظت آلاینده‌ها و کاهش کیفیت هوا طی امروز و فردا در تهران و کرج هشدار نارنجی صادر کرد.
اداره کل هواشناسی استان تهران، با صدور هشدار نارنجی رنگ نسبت به افزایش گرادیان فشار، وزش باد شدید تا خیلی شدید و وقوع توفان لحظه‌ای و خیزش گردوخاک از بعدازظهر دوشنبه تا سه‌شنبه (۲ تا ۳ آبان‌ماه) هشدار داد.
اداره کل مدیریت بحران خوزستان نسبت به افزایش رطوبت و شرجی و بالا بودن شاخص‌های ناپایداری در استان هشدار سطح نارنجی (اخطاریه) را صادر کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ