اداره کل هواشناسی استان تهران با صدور هشدار زرد از عدم وزش باد قابل ملاحظه و ماندگاری و انباشت آلاینده‌های هوا به‌ویژه ذرات معلق کمتر از ۲.۵ میکرون از جمعه تا صبح شنبه (۱۶ تا ۱۷ دی) خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سازمان هواشناسی نسبت به اجتناب از تردد به‌ویژه در جاده‌های کوهستانی، پرهیز از توقف و اتراق در حاشیه و بستر رودخانه‌ها و مسیل‌ها، احتیاط در سفر‌های برون‌شهری، خودداری از فعالیت‌های کوهنوردی و جابجایی عشایر، آمادگی دستگاه‌های اجرایی و امدادی و پاکسازی دهانه پل‌ها، لایروبی کانال‌ها و آب‌رو‌ها و محدودیت در فعالیت‌های کشاورزی توصیه می‌کند.
سازمان هواشناسی نسبت به وزش بادهای ۱۲۰ روزه در شرق کشور، وقوع رگبار و رعد و برق در شش استان و افزایش ارتفاع موج در خلیج فارس هشدار داد.
سازمان هواشناسی نسبت به رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید و احتمال آبگرفتگی معابر در ۶ استان هشدار داد.
سازمان هواشناسی با صدور هشدار نارنجی از تداوم فعالیت سامانه بارشی رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید و ریزش تگرگ طی روز‌های جمعه تا شنبه (۱۲ تا ۱۳ خرداد) خبر داد.
سازمان هواشناسی کشور برای کاهش آسیب‌های احتمالی ناشی از این مخاطرات احتیاط درعملیات تفریحی به‌ویژه غواصی و شنا، احتیاط در سفر‌های دریایی با شناور سبک، اتخاذ تمهیدات لازم جهت فعالیت‌های دریایی از جمله ورود و خروج کشتی به بنادر و احتیاط در صیادی به‌ویژه در فراساحل را توصیه می‌کند.
سازمان هواشناسی از فعال شدن دو سامانه جوی، رگبار و رعد و برق، وزش باد شدید، خیزش گرد و خاک و بارش تگرگ در برخی استان‌های کشور در روزهای آینده خبر داد.‌
هشدار هواشناسی نسبت به وزش باد شدید و افزایش ارتفاع موج
هشدار هواشناسی نسبت به توفانی شدن آب‌های جنوب کشور
سازمان هواشناسی کشور با صدور هشدار سطح نارنجی نسبت به نفوذ سامانه بارشی و پیامدهای آن به برخی استان‌های دیگر به ویژه استان‌های بوشهر، فارس، هرمزگان و کرمان با خطر وقوع سیلاب خبر داد.
اهواز- اداره کل هواشناسی خوزستان نسبت به تداوم مه آلودگی و کاهش دمای استان هشدار سطح نارنجی را صادر کرد.
سازمان هواشناسی با اشاره به تداوم پایداری و سکون جوی نسبت به افزایش غلظت آلاینده‌ها در تهران و کرج تا حد «بسیار ناسالم» هشدار داد و بر ضرورت خودداری از تردد غیرضروری برای تمام گروه‌ها و پرهیز از فعالیت فیزیکی و ورزشی در فضای باز تاکید کرد.
هشدار هواشناسی نسبت به وزش باد شدید
هشدار هواشناسی نسبت به آلودگی هوای ۵ کلانشهر
سازمان هواشناسی نسبت به افزایش آلودگی هوای تهران و کرج هشدار نارنجی صادر کرد.
اداره کل هواشناسی استان تهران، نسبت به افزایش غلظت آلاینده‌های جوی و کاهش کیفیت هوا تا حد ناسالم برای تمام گروه‌ها هشدار داد.
سازمان هواشناسی نسبت به تداوم پایداری جو، آلودگی همراه با انباشت آلاینده‌های هوا تا روز پنجشنبه هشدار نارنجی صادر کرد. بر این اساس از امروز (چهارشنبه) تا فردا (پنجشنبه) سکون هوا ادامه دارد.
هشدار هواشناسی نسبت به افزایش آلودگی هوای تهران
هشدار نارنجی هواشناسی تهران نسبت به افزایش آلودگی هوا
هشدار هواشناسی نسبت به افزایش آلودگی هوای ۴ کلانشهر
اهواز - اداره کل هواشناسی خوزستان در اطلاعیه‌ای نسبت به تداوم پدیده مه از روز شنبه تا روز چهارشنبه هفته جاری در استان هشدار سطح نارنجی صادر کرد.
اداره کل هواشناسی استان تهران، با صدور هشدار نارنجی رنگ نسبت به افزایش گرادیان فشار، وزش باد شدید تا خیلی شدید و وقوع توفان لحظه‌ای و خیزش گردوخاک از بعدازظهر دوشنبه تا سه‌شنبه (۲ تا ۳ آبان‌ماه) هشدار داد.
هشدار هواشناسی تهران نسبت به وزش باد شدید
هشدار هواشناسی نسبت به خیزش گرد و خاک
امروز جمعه در خوزستان، ایلام، جنوب غرب لرستان، غرب کرمانشاه، خراسان جنوبی، جنوب شرق خراسان رضوی، شمال سیستان و بلوچستان و نوار شرقی کرمان هشدار زرد برقرار است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ