برخورد سنگین بیرانوند و عزت‌اللهی که منجر به مصدومیت شدید هر دو بازیکن و تعویض بیرانوند با نیازمند شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در جدیدترین مصاحبه رسانه‌ی فوتبال 360، عادل فردوسی‌پور روبه‌روی پژمان جمشیدی بازیگر فعلی و فوتبالیست سابق تیم ملی برای مصاحبه نشست.
ستاره و کاپیتان تیم ملی آرژانتین باعث شادی زایدالوصف همبازی قدیمی خود شد.
ستاره سنگالی تیم فوتبال النصر عربستان با حضور در یکی از مساجد این کشور به عبادت و قرائت قرآن پرداخت.
اقدام تحسین برانگیز مسی در دادن بازوبند کاپیتانی به کاپیتان اصلی اینتر میامی
تیم فوتبال رئال مادرید با یک نمایش درخشان دیگر از ستاره تازه واردش، موفق شد دومین بازی خود در فصل جدید لالیگا را هم با پیروزی پشت سر بگذارد.
شیاطین سرخ در دومین بازی خود در فصل جدید لیگ برتر انگلیس در خانه سفیدپوشان لندن تن به شکست دادند.
لیونل مسی در روزی که اولین جام قهرمانی خود را با تیم اینترمیامی به دست آورد، عنوان پرافتخارترین بازیکن فوتبال جهان را نیز به خود اختصاص داد.
آکاتنانگو آتشفشانی واقع در گواتمالا در آمریکای مرکزی است. تصاویری از لحظه برخورد صاعقه با دهانه آتشفشان آکاتنانگو در کشور گواتمالا را مشاهده می‌کنید./دانشجو
یک دستگاه خودرو درپی حرکت مارپیچ تصادف وحشتناکی را در وسط اتوبان خلق کرد. منبع: خبرآنلاین
خوش‌آمدگویی متفاوت سعودی‌ها به نیمار
فرزاد بادپا با حسن یزدانی و محمدرضا گرایی دیدار کرد
جواد خیابانی از تکنیک جدیدی در گزارش دیدار بایرن مونیخ استفاده کرد.
ابرستاره پرتغالی بعد از بازگشت به ترکیب النصر نتوانست مانع شکست دوم این فصل زرد‌های ریاض شود.
وزیر امور خارجه کشورمان در کنفرانس خبری با همتای سعودی خود در ریاض با اشاره به سفر‌های منطقه‌ای خود از کلمه خلیج فارس استفاده کرد که مترجم جلسه نیز این کلمات را تکرار کرد که مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفته است.
مهاجم اسپورتینگ کانزاس سیتی در دقیقه 30 بازی مقابل اف سی سینسیناتی نتوانست خشم خودش را کنترل کند و از زمین بازی اخراج شد. منبع: ورزش‌سه
هادی چوپان قهرمان ایرانی مستر المپیا این روزها با قدرت تمرینات خود برای تکرار قهرمانی در مستر المپیا را پیگیری می‌کند. به همین بهانه رونی کلمن چهره افسانه‌ای بدنسازی و قهرمان ۸ دوره مستر المپیا که به تناوب ویدئوهایی در واکنش به تمرینات بدنسازان برجسته را در کانال یوتیوبی خود به اشتراک می‌گذارد، این بار به سراغ هادی چوپان رفته و واکنشی به تمرینات این بدنساز ایرانی داشته است.
هادی چوپان این روزها تمرینات سنگینی را برای تکرار مدال طلای مستر المپیا انجام می‌دهد.
رهبر معظم انقلاب در دیدار نمایندگان مجلس فرمودند: از اول تشکیل این مجلس بنابر اطلاع، اعتقاد داشتم که این مجلس انقلابی است؛ الان هم بعد از سه سال همین را تکرار می‌کنم.
نیکی هیلی نماینده اسبق آمریکا در سازمان ملل که رسما نامزدی خود را برای انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ اعلام کرد، در این نشست سخنرانی کرد و بار دیگر پیام تبلیغاتی خود را برای جذب آرای طرفداران حزب جمهوری‌خواه تکرار کرد.
طب سنتی راهکار‌های مختلفی در استفاده از دارو‌های گیاهی و دمنوش برای کاهش استرس دارد. تهیه کردن دمنوش ضمن این‌که یک روش ساده است، در صورتی‌که تکرار شود و استمرار داشته باشد بسیار اثر بخش است و می‌تواند استرس و اضطراب را کنترل کند.
وینگر تیم فوتبال استقلال گفت: دروازه‌بان پشت پای من را زد و واقعا پنالتی بود. صحنه را دیدم و پنالتی باید تکرار می‌شد.
وزیر آموزش و پرورش پس از جلسه هیات دولت گفت: تعطیلی مدارس فایده‌ای ندارد، چون مدارس تعطیل می‌شود، ولی دانش آموز خانه نمی‌ماند و حضور موثر برای درس ندارد. وی افزود: به رئیس جمهور نامه نوشتم که تعطیلی مدارس تکرار نشود. نوری در ادامه گفت: مدارس در موارد نادر و خیلی حاد باید تعطیل بشوند.
زاکانی در دانشگاه شریف: شماها گروه فشارید / بشین بابا مرد حسابی! / آنقدر غیرت داشتم بروم دادگاه؛ شما حاضرید یک سیلی بخورید؟ / خائن کسی‌ست که از محیط دانشگاه استفاده کرده و به ارکان نظام فحش می‌دهد / من فاسدم؟ / مرد حسابی، حرف‌های دلت را در اینترنت خواندی و اینجا تکرار می‌کنی؟ / قصه تعریف می‌کنید برای کسی که با واقعیت‌ها طرف است و به جنگ مفسدین رفته؟ / یک عمر است دارید داد می‌زنید / با «گروه فشار» کسی به جایی نمی‌رسد
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران که پیش از این هم اقداماتی برای تقویت روحیه و انگیزه بازیکنان انجام داده بود، قبل از دیدار برابر انگلیس هم از این حربه برای تقویت روحی ملی پوشان استفاده کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ