یک موتورسوار در حال عبور از یک خیابان بود که ناگهان یک سگ حمله می‌کند و باعث برخورد موتورسوار با ماشین پارک شده می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دقایقی پیش یک حادثه تروریستی در حرم حضرت شاه‌چراغ شیراز رخ داد. منابع غیررسمی از مواجهه نیروهای حفاظت از حرم با فرد مهاجم و تیراندازی وی خبر داده‌اند.
گوسفندانی که برای شاخ‌وشانه کشیدن برای سگ گله قصد حمله به او را داشتند، با تکنیک جالب این سگ مجبور به عقب‌نشینی شدند. منبع: خبرآنلاین
اختلافات در باشگاه استقلال حالا به روی آب آماده و جواد نکونام سرمربی جدید باشگاه استقلال در همین راستا حمله‌ای تند به محمود بابایی که او را با لقب «بچه» خطاب می‌کند؛ انجام داد.
مهسا عابدی دختر آسیب دیده از این حمله - که اتفاقا خود نیز یک سگ خانگی هم دارد - در این حادثه از ناحیه سر به شدت دچار جراحت شد. به گفته وی پزشکان او را دوبار به اتاق عمل برده اند و حدود ۲۰۰ بخیه به او زده اند تا شاید بتوانند جمجمه‌ای که با دندان‌های سگ "پیت‌بول" از هم شکافته شده است را به حالت طبیعی برگردانند!
باهوش بودن و نترسیدن یک سگ از ۳ گرگ باعث نجات جانش شد.
فرمانده انتظامی شهرستان شهریار گفت: در دو روز گذشته سگ نگهبان یکی از کسبه در بلوار امیرکبیر شهریار به یک نوجوان حمله می‌کند که نوجوان در حین فرار با یک خودرو برخورد و جان خود را از دست می‌دهد.
چندی پیش بک زن با انتشار ویدئویی خبر از حمله سگی داد که در شهرک غرب تهران بدون پوزه‌بند و قلاده پرسه می‌زد. تصاویر دوربین مداربسته در خیابان حسن سیف لحظه حمله هولناک سگ به این زن را ثبت کرده است.
ویدیویی بامزه از یک گربه که به طور ناگهانی به سگ در حال عبور حمله می‌کند.
حمید رسایی: هیچ دلیلی بر اینکه درگیری به خاطر بی حجاب بوده، نیست.
پسر ۱۳ ساله‌ای که ماسک جمجمه بر سر داشت معلم ۷۱ ساله مدرسه‌ای در سائوپائولو برزیل را با ضربات چاقو کشت!
یک شیر کنار چاه آبی مشغول استراحت بود که ناگهان فیلی از راه رسید تا آب بنوشد. شیر متوجه فیل شد و از ترس حمله این حیوان عظیم الجثه پنهان شد. در نهایت فیل متوجه حضور شیر شد و شروع به فریاد زدن کرد و به سوی شیر بی نوا حمله برد.
ارگ دمشق از آثار تاریخی عصر ایوبیان در جریان حمله هوایی اسرائیل آسیب دید.
در اتفاقی عجیب یک سگ با پیشبینی احتمال حمله سگی دیگر به دختربچه او را از اتفاقی هولناک نجات داد.
شبکه‌های خبری پاکستان گزارش دادند تعداد تروریست‌ها بین ۷ تا ۱۰ نفر اعلام شده و تاکنون هیچ گروهی مسئولیت این حمله را برعهده نگرفته است.
سرهنگ راستی ماجرای درگیری را شرح می‌دهد: "این ۴ نفر که دارای سابقه هستند به این جوان حمله می‌کنند و به خانه شخصی او ورود می‌کنند و با قمه او را مورد حمله قرار می‌دهند"، توضیحات بیشتر سرهنگ راستی را می‌توانید در فیلم زیر ببینید؛ در این فیلم راهروی خانه که محل اصلی درگیری است دیده می‌شود، این راهرو به‌قدری کوچک است که راه دررویی ندارد و اگر پلیس دیر می‌رسید می‌توانست قتلگاه آن جوان باشد!
مبارزه کانگورو با یک سگ خانگی در آب دیدنی شد. آنتونی گیل و دو سگش در یک پیاده روی در حومه استرالیا با یک کانگورو در برکه‌ای مواجه شدند. یکی از سگ ها نتوانست جلوی هیجان خود را بگیرد و کنجکاوانه وارد آب شد و به کانگورو نزدیک شد، اما کانگورو بارها به این حیوان حمله کرد و سعی کرد او را زیر آب غرق کند.
دو تن از بازیکنان مسلمان تیم ملی کریکت هند هنگام ورود به یک هتل مورد استقبال یک زن ایستاده با تیلاک قرار گرفتند، اما از پذیرش آن خودداری کردند.
ه در پی اصابت موشک روسی به یک آپارتمان مسکونی ۹ طبقه در شهر دنیپرو حداقل ۲۰ غیرنظامی از جمله یک کودک جان باختند.
(ویدئو) حمله خطرناک سگ ولگرد به کودک در نصیرشهر
دروازه بان تیم فوتبال آلتای در لیگ دسته دوم ترکیه توسط یک هوادار مسلح به پرچم کرنر مورد اصابت قرار گرفت.
داعش ویدیویی از بیعت عامل حمله تروریستی شیراز با خلیفه این گروه تروریستی را منتشر کرد. داعش از عامل این حمله با عنوان جهادی «أبی عائشة العُمری» نام برد.
معترضان از یک کامیون شرکت پپسی دزدیده شده برای نفوذ به کاخ دادگستری در ایالت گوئررو مکزیک استفاده کردند و پس از ورود با استفاده از ترقه و سنگ کامیون را به آتش کشیدند. تظاهرکنندگان خواستار اجرای عدالت برای ۴۳ دانش آموزی هستند که در سال ۲۰۱۴ ناپدید شدند.
مبارز MMA با نام مستعار «برز» به دلیل ضرب و شتم و تهدید به قتل محمد هیبتی مبارز ایرانی، به دو سال زندان محکوم می‌شود.
روسیه در نمایشگاه فناوری نظامی که توسط ولادیمیر پوتین در ۱۵ اوت ۲۰۲۲ در مسکو افتتاح شد، از سگ رباتیکی رونمایی کرد که در پشت خود سلاح حمل کرده و به عنوان سکوی پرتاب استفاده کند. ربات جدید روسی به نام "M-۸۱" با پارچه سیاه پوشانده شده است، شبیه "نینجا" است و روی چهار پا راه می‌رود و می‌تواند به طور پیوسته و متعادل در همه جهات حرکت کند. دوربین‌هایی نیز در جلوی سر آن نصب شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ