سرپرست نقل و انتقالات سازمان لیگ فوتبال ایران انتخاب شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مسئول کمیته نقل و انتقالات در گفتگویی اعلام کرد که بازیکنان لژیونر، سهمیه آزاد نخواهند شد.
مسئول کمیته نقل و انتقالات در گفتگو با “ورزش سه” اعلام کرد که بازیکنان لژیونر، سهمیه آزاد نخواهند شد.
مسئول کمیته نقل‌وانتقالات سازمان لیگ می‌گوید پرسپولیس هر شش ماه یک بار باید برای بازیکنی مانند میلاد سرلک مجوز معافیت موقت از خدمت سربازی بگیرد.
شبکه سی‌ان‌ان به نقل از منابع دیپلماتیک گزارش داد که گفت‌وگوهای معاون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا و معاون وزیر خارجه ایران تحولات مثبتی در بر داشته است.
رییس سازمان لیگ، فرشید طاهری را به عنوان مسئول نقل و انتقالات این نهاد منصوب کرد.
رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران با بیان اینکه مسئولیت ۲۳ سازمان در حوزه آلودگی هوا رافع مسئولیت ما نیست، گفت: مدیریت شهری، مسئول اداره شهر و تمشیت امور آن است.
اصفهان- مسئول امور کنترل کیفیت هوا در معاونت حمل و نقل شهرداری اصفهان گفت: شاخص کیفی هوای این کلانشهر برای سیزدهمین روز پیاپی در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس ثبت شد.‌
اصفهان-مسئول امور کنترل کیفیت هوا در معاونت حمل و نقل شهرداری اصفهان گفت: شاخص کیفی هوای این کلانشهر امروز دوشنبه دوم آبان‌ماه برای دهمین روز پیاپی در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس ثبت شد.
اصفهان- مسئول امور کنترل کیفیت هوا در معاونت حمل و نقل شهرداری اصفهان گفت: شاخص کیفی هوای کلانشهر اصفهان در آخرین روز مهرماه برای هشتمین روز پیاپی در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس ثبت شد.
اصفهان- مسئول امور کنترل کیفیت هوا در معاونت حمل و نقل شهرداری اصفهان گفت: شاخص کیفی هوای کلانشهر اصفهان برای پنجمین روز پیاپی در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس است.‌
مسئول کمیته برگزاری مسابقات سازمان لیگ تغییر زمان پنجره تابستانی نقل و انتقالات را غیرممکن خواند.
اصفهان- مسئول امور کنترل کیفیت هوا در معاونت حمل و نقل شهرداری اصفهان گفت: شاخص کیفی هوای کلانشهر اصفهان برای چهارمین روز پیاپی در وضعیت ناسالم است.‌
اصفهان- مسئول امور کنترل کیفیت هوا در معاونت حمل و نقل شهرداری اصفهان گفت: شاخص کیفی هوای کلانشهر اصفهان برای چهارمین روز پیاپی در وضعیت ناسالم است.‌
اصفهان- مسئول امور کنترل کیفیت هوا در معاونت حمل و نقل شهرداری اصفهان گفت: شاخص کیفی هوای کلانشهر اصفهان امروز دوشنبه بیست و پنجم مهرماه در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس است.
اصفهان- مسئول امور کنترل کیفیت هوا در معاونت حمل و نقل شهرداری اصفهان گفت: شاخص کیفی هوای کلانشهر اصفهان در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس است.
اصفهان- مسئول امور کنترل کیفیت هوا در معاونت حمل و نقل شهرداری اصفهان گفت: شاخص کیفی هوای این کلانشهر امروز شنبه بیست و سوم مهرماه در چهار منطقه در وضعیت ناسالم قرار دارد.
اصفهان- مسئول امور کنترل کیفیت هوا در معاونت حمل و نقل شهرداری اصفهان گفت: شاخص کیفی هوای این کلانشهر تا صبح امروز سه‌شنبه با میانگین ۹۶ در وضعیت زرد و قابل قبول ثبت شده است.
اصفهان- مسئول امور کنترل کیفیت هوا در معاونت حمل و نقل شهرداری اصفهان گفت: شاخص کیفی هوای این کلانشهر امروز دوشنبه با میانگین ۱۳۷ وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس را نشان می‌دهد.
شبکه الجزیره قطر به نقل از یک مسئول عالی رتبه ایرانی اعلام کرد که اگر موضع آمریکا واقع‌بینانه باشد طی چند روز می‌توانیم به یک توافق حقیقی برسیم.
در باشگاه پاری سن ژرمن از عملکرد آنترو هنریک، مسئول نقل و انتقالات، راضی نیستند. بین او و کادر فنی پی اس جی نیز تنش ایجاد شده است.
سازمان امور مالیاتی، خودروسازان را مسئول پرداخت مالیات بر اولین نقل و انتقال خودروهای صفر کیلومتر اعلام کرده است.
سازمان امور مالیاتی مسئول پرداخت مالیات بر اولین نقل و انتقال خودروهای صفر کیلومتر را شرکت های تولیدکننده اعلام کرد.
رسانه های رژیم صهیونیستی به نقل از یک مسئول بلند پایه این رژیم اعلام کردند که تل آویو در مسئله توافق احتمالی درباره ترسیم مرزهای دریایی با لبنان، کاملا تسلیم شد و سید حسن نصرالله پیروز شد.
با توجه به تورمی که در جامعه وجود دارد، روند و برآیند کلی بازار سهام رو به رشد خواهد بود و در این بین سهامدارانی که با دید میانمدت و بلندمدت اقدام به سرمایه‌گذاری در بورس می‌کنند، نسبت به کسانی که به اصطلاح دیدگاه نوسانی داشته و با یک منفی سهام خود را می‌فروشند، سود بیشتری خواهند کرد، این موضوع اثبات شده، بنابراین کسانی که نگاه نوسانی دارند، با توجه به افزایش تورم و رشد شاخص کل بورس تا محدوده دو میلیون واحد، آن بازدهی مورد انتظار را کسب نخواهند کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ