سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمانشاه، با تاکید بر اینکه برای بازدید از محوطه‌های گردشگری و به ویژه بنا‌های مذهبی رعایت حجاب و شئونات اسلامی الزامی است، از عزل مسئول تکیه معاون الملک کرمانشاه خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مسئول عملیات اربعین شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران گفت: درگاه فروش بلیت اربعین آژانس‌ها و سایت‌های هواپیمایی هستند بنابراین مردم برای تهیه بلیت عتبات عالیات به فرودگاه‌ها مراجعه نکنند.
طی سال‌های ۱۳۹۸ تا ۱۴۰۱، بیش از ۲۹ درصد پایان‌نامه‌ها و رساله‌ها در مقطع دکترا و ۴۶ درصد در مقطع کارشناسی ارشد به روش کپی‌برداری و تقلب تهیه شده است. ضعف زیرساخت‌های علمی و پژوهشی که ابزار اصلی در دوره تحصیلات تکمیلی و به خصوص در مقطع کارشناسی ارشد و دکتراست، به عنوان عامل موثر در بی‌رغبتی دانشجویان برای صرف وقت در حوزه پژوهش و مطالعه و تحقیق معرفی‌شده و نویسندگان گزارش مرکز پژوهش‌های مجلس تاکید دارند که نتیجه این بی‌رغبتی که البته متوجه قصور دستگاه‌های مسوول در حوزه تحصیلات تکمیلی است، به تشویق برخی دانشجویان به کپی‌برداری از سایر آثار علمی یا خرید مقاله و رساله و پایان‌نامه منجر شده است.
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا امروز با وزیر خارجه ترکیه تلفنی گفتگو کرد.
یک مقام مسئول با بیان اینکه تولید مشترک از اهداف ایران و ترکیه است، پیشنهاد داد که شرکت‌های ایرانی در راستای ساخت دوباره شهرهای زلزله زده ترکیه اقدامات لازم را انجام دهند.
از نشانه‌های آشکار ناکارآمدی تشکیلاتی که با هدف کنترل هوشمند ترافیک تحت مدیریت مجموعه تخصصی مسوول در حوزه ترافیک قرار دارد، خرابی ۲۴‌درصد از دوربین‌های نظارت تصویری و ۶۰‌درصد از دوربین‌های کنترل سرعت در دوران مدیریت قبلی شرکت کنترل ترافیک است که تا چندی پیش بر کرسی ریاست تکیه زده بود.
شریعتمداری مدیر مسوول کیهان گفت: مسئولان نباید با تسامح در قبال این هنجار شکنی، حق مسلم توده‌های عظیم مردم مسلمان این مرز و بوم را به پای جماعتی اندک و کم شمار و قانون شکن قربانی کنند! آن‌ها به نمایندگی از سوی توده‌های چند ده میلیونی مردم بر کرسی‌های مسئولیت تکیه زده اند و باید حافظ ارزش‌های دینی و مجری قانون باشند.
یک مقام مسئول در حوزه فناوری از راه اندازی ۷ دفتر انتقال فناوری در کشورهای اندونزی، مالزی، بنگلادش، پاکستان، ترکیه، مصر و نیجریه برای سهولت صادرات محصولات دانش بنیان خبر داد.
این مقام مسئول در وزارت کشور در پاسخ به سوالی در ارتباط با اخبار منتشر شده در مورد تهیه بسته وحدت آفرین از سوی دولت خطاب به خبرنگار پرسش کننده گفت: در حال حاضر نمی‌دانم که منظور شما کدام بسته است، چنین بسته‌ای باید یک مجموعه جامع باشد و ابعاد مختلف از جمله ابعاد سیاسی، اجتماعی و اقتصادی را در بر داشته باشد.
یک مقام مسئول در وزارت امور خارجه گفت: در زمان کارداری بنده در ترکیه شاهد بودم که زمانی کسی با لیر کار نمی‌کرد و ساختار اقتصاد این کشور در حال فروپاشی بود. اما مردم لیر را پرچم کشور خود دانستند و دلار خود را به لیر تبدیل کردند.
مسئول رصدخانه کشاورزی در وزارت جهاد کشاورزی گفت: وضعیت ارائه آمار در بخش کشاورزی دقیق نیست و به همین منظور رصدخانه کشاورزی برای تهیه آمار دقیق محصولات زراعی راه‌اندازی شده است.
این مقام مسئول درخصوص ادعای فعالیت آتشفشانی پس از زلزله گفت: ما متوجه جریان گدازه، خاکستر آتشفشانی و جریان نفت و گاز در منطقه زلزله نشده بودیم.
مسئول شبکه لرزه‌نگاری استان کرمانشاه از پایش و رصد دقیق فعالیت‌های لرزه‌ای استان و منطقه طی ۲۴ ساعت گذشته و بعد از زلزله ترکیه یاد کرد و افزود: با اطلاعاتی که از ایستگاه‌های لرزه‌نگاری به دست آوردیم، هیچ روند غیرطبیعی در وضعیت لرزه‌های استان کرمانشاه و منطقه زاگرس ایجاد نشده است.
مسئول دبیرخانه کمیته هماهنگی و نظارت بر اجرای قانون حمایت از حقوق افراد دارای معلولیت از تهیه گزارش عملکرد وظایف دستگاه‌ها نسبت به افراد معلول و ارسال آن به سازمان بازرسی کل کشور خبر داد.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی طرح ممنوعیت خروج مسئولین و مدیران نظام جمهوری اسلامی پس از اتمام مسئولیت از کشور تا سپری شدن مراحل قانونی تهیه و تدوین کرده‌اند. خروج شخص مسئول منوط به اجازه نهاد‌های نظارتی و امنیتی یعنی قوه قضاییه، وزارت اطلاعات، سازمان اطلاعات سپاه و ۳ اطلاعات نیروی انتظامی می‌باشد.
نماینده ایران مسئول تهیه طرح اجرایی «وضعیت هیدرولوژیکی و چشم انداز آن» در غرب آسیا شد.
رئیس جمهور ترکیه می‌گوید که مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در جایگاهی نیست که درباره روابط ترکیه با سایر کشورها از جمله روسیه اظهارنظر کند.
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا اعلام کرد جامعه اروپایی انتظار دارد ترکیه به تحریم‌های ضدروسیه پایبند باشد.
ارتش ترکیه مدعی شد مسئول اطلاعات سازمان تروریستی پ.ک.ک در جریان یک عملیات اطلاعاتی در شمال عراق کشته شده است.
وزیر کشور ترکیه با اعلام خبر بازداشت یک زن به‌عنوان عامل بمب‌گذاری در خیابان استقلال استانبول، گروهک تروریستی پ ک ک را مسئول این انفجار توصیف کرد.
سوای اینکه انتظار می‌رود شخصی به مراتب باسابقه‌تر بر کرسی مدیران مسئول تکیه بزند و مدیران مسئول نیز همواره سراغ چهره‌های باسابقه معنادار رفته‌اند که دست‌کم دو دهه فعالیت مداوم در مطبوعات را داشته‌اند، تجربه نشان داده اشخاصی مورد توجه مدیران مسئول قرار می‌گیرند که چهره‌ای میان رو داشته باشند و بتوانند واقعاً بخش وسیعی از رسانه‌ها را با تنوع فکری مختلف نمایندگی کنند و صدای آنها در هیات نظارت بر مطبوعات باشند.
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا بدون اشار به اقدام خصمانه کی یف علیه مسکو، اعلام کرد: اروپا از نقش سازمان ملل و ترکیه در قبال تصمیم روسیه برای بازگشت به ابتکار غلات قدردانی می کند.
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا امروز بی اشاره به اقدامات خصمانه کی یف در قبال مسکو، خواستار پایبندی روسیه به توافق انتقال غلات اوکراین از طریق تنگه‌های ترکیه شد.
مسئول امور کنسولی وزارت امور خارجه آمریکا از استانبول و آنکارا دیدن خواهد کرد.
آقای ایل بیگی لطفا شفاف سازی نمایید سمت آقای محمدرضا شریفی نیای بازیگر در سازمان سینمایی چیست؟ بر اساس کدام قانون یک نسخه از پروانه نمایش فیلمی که اینجانب تهیه کرده ام به ایشان تحویل داده شده؟ به عنوان تهیه کننده «لامینور» اعلام می کنم آقای محمد رضا شریفی نیا هیچ سمت و مسئولیتی در این فیلم ندارند، آیا ایشان مسئول ابلاغ سانسور و ضبط ویدئو و گرفتن دستخط از کارگردانان در وزارت ارشاد شده‌اند؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ