فرمانده سابق پایگاه دریایی امامت جاسک، به‌عنوان معاون بسیج دریایی نیروی دریایی سپاه منصوب شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مسئول جدید لیگ یک فوتبال باشگاه های کشور امروز معرفی شد.
سازمان لیگ فوتبال ایران از انتخاب مسئول جدید برگزاری مسابقات لیگ دسته اول خبر داد.
عضو هیات مدیره جدید باشگاه نساجی سابقه فعالیت در سازمان سنجش کشور را دارد.
مسئول کمیته نقل و انتقالات در گفتگویی اعلام کرد که بازیکنان لژیونر، سهمیه آزاد نخواهند شد.
مدیر مسئول روزنامه کیهان گفت: دشمنان ما معتقد بودند باید خاورمیانه جدید ایجاد شود ولی خاورمیانه جدید به نفع ایران متولد شد.
باتوجه به اظهارات این مقام مسئول و همچنین باتوجه به اینکه در اصلاحیه اخیر ساعت کاری روزانه بیشتر از ۸ ساعت در روز تعیین شده تا جبران تعطیلی ادارات در روز پنج‌شنبه را داشته باشد، پنج‌شنبه‌ها ادارات به غیر از دستگاه‌های خدماتی مانند بانک‌ها، بیمارستان‌ها و غیره تعطیل است.
تحقیقات جدید نشان می‌دهد که چگونه بزاق یک پشه حامل ویروس عمل تب دِنگی با ماده‌ای پر شده که ممکن است پاسخ سیستم ایمنی بدن ما را سرکوب کند و خطر عفونت را افزایش دهد.
رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی با دستور رئیس جمهور تغییر و رئیس سابق مرکز شرکتهای دانش بنیان به عنوان مسئول جدید این صندوق معرفی شد.
رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی با دستور رئیس جمهور تغییر و رئیس سابق مرکز شرکتهای دانش بنیان به عنوان مسئول جدید این صندوق معرفی شد.
در حالی که روز گذشته قرار بود، قیمت‌های جدید خودرو‌های تولید داخلی از سوی شورای رقابت اعلام شود، با یک روز وقفه، به صورت ناقص و در حد درصد تغییر قیمت‌ها از سوی یک مقام مسئول در این شورا رسانه‌ای شد.
مجموعه ورزشی انقلاب که از مهرماه وارد تغییر و تحولات مدیریتی شد اخیرا صاحب سومین مسئول جدید طی چهارماه گذشته شده است؛ مسئول جدید از شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی آمده است.
معاملات ارز پس از برکناری معاون ارزی بانک مرکزی، با نوسان محدود دلار و رشد یورو در بازار توافقی همراه شده است.
حضور تاتا مارتینو در تیم ملی مکزیک به پایان رسید و خیمه اوردیالس مسئول انتخاب استراتژی جدید تیم ملی مکزیک خواهد بود.
یک مسئول در اتحادیه اروپا اعلام کرد: ما از این گزارشات مبنی بر اینکه ایران می‌خواهد موشک‌های بالستیک به روسیه بدهد تا در جنگ اوکراین استفاده کند اطلاع داریم و تلاش داریم اطلاعاتی جمع‌آوری کنیم که این مساله را اثبات کند.
مسئول امنیتی گردان‌های حزب‌الله عراق با انتشار بیانیه‌ای موضع این گروه مقاومت را نسبت به تشکیل دولت جدید عراق تشریح کرد.
مسئول جدید بسیج رسانه با حضور رئیس سازمان بسیج مستضعفین معرفی شد.
مهدی تاج در حکمی مشاور امور مجامع و مسئول پیگیری‌های ویژه فدراسیون را منصوب کرد.
انتخاب سرپرست جدید برای کاروان بازی‌های آسیایی دوباره ضعف بزرگ ورزش کشور را عیان کرد؛ ضعفی که حکایت از محدود بودن مهره‌های کارآمد برای مسئولیت‌های بزرگ دارد.
«جوزپ بورل»؛ مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا گفت که اتحادیه اروپا در حال بررسی تحریم‌هایی علیه ایران است.
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا بار دیگر با حمایت از اغتشاشات در ایران، از بررسی تحریم های جدید علیه تهران خبر داد.
رئیس فدراسیون کشتی گفت: آقای ستاری‌فرد بلافاصله پس از اینکه مسئول ورزش وزارت آموزش و پرورش شدند؛ اردوهای تمرینی و مسابقات ورزش دانش‌آموزی را برگزار کردند.
محمد مرندی در پیامی توئیتری در واکنش به اظهارات مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا گفت: اروپا یادش رفته مذاکرات به خاطر نقض برجام توسط غرب است.
سازمان ملل معتقد است که روسیه و آمریکا مسئولیت اجرای کامل پیمان استارت جدید را بر عهده دارند.
یک مسئول در وزارت خارجه روسیه به موضع گیری درباره شرایط دو نیروگاه هسته ای اوکراین پرداخت و  از تمایل شدید مسکو برای حفاظت از نیروگاههای هسته ای در اوکراین خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ