یک مسئول آمریکایی در توییتر نوشت قیمت ارز در ایران به ۶۰ هزار تومان رسیده و شاید زودتر از آن چیزی که فکرش را کنیم به ۱۰۰ هزار تومان برسد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک تحلیلگر عراقی تاکید کرد که نیروهای حشدشعبی توانایی حفاظت از مرزهای این کشور را دارند و دولت بغداد نیازی به شرط و شروط‌ آمریکایی‌ها در این خصوص ندارد.
وزارت خارجه سوریه آمریکا را به نقض حاکمیت این کشور و حمایت از تروریست‌ها متهم کرد.
جانشین فرمانده کل سپاه مسئول اصلی جنگ با ایران در ایالات متحده آمریکا را وزیر خزانه‌داری این کشور دانست و گفت: این موضوع نشان‌دهنده ماهیت جنگ اقتصادی کنونی با ایران است.
نشریه آمریکایی واشنگتن اگزمینر سرقت دو خودروی برایان هوک، مسئول سابق امور ایران در دوره ترامپ از درب خانه‌اش و استفاده از آن در جریان یک قتل را افتضاح امنیتی بزرگ برای آمریکا دانست.
سخنگوی وزارت خارجه روسیه تاکید کرد که انفجار خودرو خبرنگار مشهور روس نتیجه اقدام آمریکا و متحدانش است.
دبیر شورای عالی امنیت ملی در واکنش به اعتراف سالیوان درباره رژیم صهیونیستی گفت: این اعتراف یعنی مسؤول همه اقدامات تروریستی این رژیم علیه افراد و تاسیسات اتمی ایران آمریکا بوده و خواهد بود.
رئیس پارلمان کوبا با انتقاد از تحریم‌های یک‌جانبه آمریکا علیه روسیه می‌گوید واشنگتن مسئول اصلی دامن‌زدن درگیری‌ها و جنگ در اوکراین است.
نامزد احتمالی ریاست جمهوری ایالات متحده، امروز پنجشنبه از اسرائیل به عنوان یکی از ارزشمندترین و قابل اعتمادترین متحدان کشورش یاد کرد.
نمایندگان روسیه و چین اعلام کردند: آمریکا به جای در پیش گرفتن اقدامات عملی تنش‌زا در شبه جزیره کره، به افزایش فعالیت‌های نظامی در این منطقه روی آورده است.
مقامات آمریکایی از دستگیری فردی در این کشور خبر داده اند که مسئول هک کردن پلیس فدرال آمریکا، اف بی آی در سال ۲۰۲۱ بوده است.
دبیرکل جنبش انصار الله گفت آمریکایی‌ها مایلند که امت ما دانشی را که به پیشرفت آن کمک می‌کند، در اختیار نداشته باشد و در این راستا، هزاران دانشمند ایرانی و سایر کشورها را هدف قرار داده اند.
دبیرکل جنبش انصار الله گفت آمریکایی‌ها مایلند که امت ما دانشی را که به پیشرفت آن کمک می‌کند، در اختیار نداشته باشد و در این راستا، هزاران دانشمند ایرانی و سایر کشورها را هدف قرار داده اند.
سرگئی ریابکوف، معاون وزیر امور خارجه روسیه گفت که بی تردید آمریکا مسئول خرابکاری در خط لوله گاز نورد استریم روسیه است.
روزنامه آمریکایی وال استریت ژورنال امروز اعلام کرد که مقامات آمریکایی، رژیم اسراییل را مسئول حمله پهپادی ناکام به یکی از صنایع دفاعی اصفهان می‌دانند.
یکی از اعضای ارشد دفتر سیاسی جنبش انصار الله، مسئولیت ادامه جنگ و محاصره تحمیلی علیه یمن و تنش آفرینی در این کشور را متوجه آمریکا دانست.
مدارس دولتی سیاتل شرکت های بزرگ فناوری را متهم کرده اند که مسئول وخیم شدن سلامت روانی دانش آموزان هستند و به طور مستقیم بر توانایی مدارس برای انجام ماموریت آموزشی خود تاثیر گذاشته اند.
مدیر مسئول روزنامه آمریکایی واشنگتن پست با محکوم کردن اقدام «بایدن» در اعطای مصونیت قضایی به «بن سلمان» تصریح کرد که رییس جمهور کشورش به ولیعهد عربستان مجوز قتل داده است.
جیک سالیوان، مشاور امنیت ملی آمریکا گفت: با بررسی اطلاعات موجود، احتمالا ایران این حمله را از طریق پهپاد انجام داده است. هیچ توجیهی برای این حمله - که آخرین مورد از اقدامات این چنینی و فعالیت‌های بی‌ثبات‌کننده است - وجود ندارد.
شبکه الجزیره قطر به نقل از یک مسئول عالی رتبه ایرانی اعلام کرد که اگر موضع آمریکا واقع‌بینانه باشد طی چند روز می‌توانیم به یک توافق حقیقی برسیم.
دبیر شورای امنیت روسیه امروز در بیانیه ای تصریح کرد: آمریکا، انگلیس و سرسپردگان‌شان مسئول فاجعه احتمالی در نیروگاه اتمی «زاپروژیا» هستند.
پس از ارسال جمع‌بندی ایران از پیشنهادات مسئول هماهنگ‌کننده مذاکرات در شامگاه سه‌شنبه، اکنون طرف آمریکایی باید برای اثبات جدیت خود در مذاکرات، تصمیمات سیاسی خود را اتخاذ کند.
خبرگزاری رویترز به نقل از یک مسئول آمریکایی اعلام کرد که چین از سفر رئیس مجلس نمایندگان آمریکا به جزیره تایوان برای تغییر وضع موجود استفاده کرد.
رئیس کمیته قانون اساسی شورای فدراسیون روسیه بر غیر نظامی کردن مناطق مشرف به نیروگاه اتمی زاپروژیا تاکید کرد.
سازمان ملل معتقد است که روسیه و آمریکا مسئولیت اجرای کامل پیمان استارت جدید را بر عهده دارند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ