منابع عربستانی به زوایای از میان برداشتن یک مقام امنیتی بارز به دست ولیعهد این کشور پرداختند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مسئول روابط عمومی سپاه کربلا از عرج شهادت‌گونه مدافع امنیت در تنکابن خبر داد و گفت: نیرو‌های امنیتی ضارب را دستگیر کردند.
یک مسئول در ارتش رژیم صهیونیستی نسبت به پیامدهای خطرناک کاهش آمادگی و توانمندی ارتش این رژیم بر طرح‌های امنیتی مهم تل آویو هشدار داد.
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا اعلام کرد که بروکسل تمام اشکال همکاری امنیتی با نیجر را به دلیل کودتای نظامی در این کشور را متوقف کرد.
یک مسئول امنیتی در رژیم صهیونیستی با تشریح اوضاع وخیم این رژیم تاکید کرد که کابینه نتانیاهو با آتش بازی می‌کند و شرایط در این رژیم وخیم‌تر خواهد شد.
نشریه آمریکایی واشنگتن اگزمینر سرقت دو خودروی برایان هوک، مسئول سابق امور ایران در دوره ترامپ از درب خانه‌اش و استفاده از آن در جریان یک قتل را افتضاح امنیتی بزرگ برای آمریکا دانست.
یک کودک خردسال روز سه‌شنبه پس از عبور از حصار فلزی در ضلع شمالی کاخ سفید، عنوان یکی از کوچک‌ترین مهاجمان این ساختمان دولتی را به خود اختصاص داد. ماموران سرویس مخفی که مسئول امنیت کاخ سفید هستند، این کودک را به خانواده او تحویل دادند، هرچند پدر و مادر او برای مدت کوتاهی بازجویی شدند. ارتفاع میله‌های حصار کاخ سفید به دلایل امنیتی در سال‌های اخیر دو برابر شده و به ۳/۹۶ متر می‌رسد، اما فاصله میله‌ها ۱۲/۷ سانتی‌متر است.
مسئول امنیتی گردانهای حزب الله عراق به سفر وزیر دفاع آمریکا به عراق واکنش نشان داد.
مسئول دفتر امنیتی گردان های حزب الله عراق ضمن تأکید بر مقابله با اشغالگری آمریکا در کشورش، با «پهلوان پنبه» خواندن ولیعهد سعودی گفت که ساقط شدن او قطعی است.
پایگاه سعودی لیکس "سیاست حذف مخالفان و تعقیب قضایی آن‌ها در سراسر دنیا را یک رویکرد ثابت در رژیم سعودی برای تداوم ظلم و حکومت سرکوبگرانه" دانست و علاوه بر افشاگری درباره حذف مسئول بلندپایه امنیتی سعودی به دست بن سلمان، به موارد دیگری از حذف مخالفان و تهدید و بدنام کردن آن‌ها در سطح جهان اشاره کرد.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به تازگی در حاشیه جلسه هیئت دولت با بیان اینکه کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه مسئول فیلترینگ است که شش عضو از ۱۳ عضو آن از دولت هستند اظهار کرد: تلاش ما این است که سرویس‌هایی که مورد نیاز مردم است که مشکل ویژه‌ای ندارند مثل گوگل پلی که تا شهریور ماه باز بود و استفاده می‌شد و با توجه به شرایط امنیتی کشور و بنا به نظر مراجع امنیتی، محدودیت‌هایی روی آن اعمال شد، باز شود.
وزیر کشور شرایط امنیتی شهرهای غربی کشور را آرام توصیف کرد و گفت که در این شهرها مراقبت از سوی دستگاه‌های مسئول انجام می‌شود.
دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه درباره چگونگی شهادت مسئول اطلاعات سپاه شهرستان صحنه توضیح داد.
در پیام رئیس قوه قضاییه تاکید شده که دستگاه‌های مسئول اطلاعاتی، امنیتی و انتظامی با نهایت سرعت و دقت، تمامی دست‌اندرکاران جنایت ایذه و اصفهان را تعقیب کنند و آنان را به سرپنجه‌ قضایی کشور بسپارند.
الجزیره گزارش داد که رسانه‌های صهیونیستی از جمله رادیو ارتش این رژیم با طرح ادعاهایی بی اساس و فرافکنانه اعلام کردند که یک مسئول امنیتی صهیونیست می‌گوید ایران پشت این حمله قرار دارد.
واحد اطلاع رسانی امنیتی عراق از دستگیری مسئول پشتیبانی لجستیکی داعش در استان نینوا خبر داد.
مسئول امنیتی گردان‌های حزب‌الله عراق با انتشار بیانیه‌ای موضع این گروه مقاومت را نسبت به تشکیل دولت جدید عراق تشریح کرد.
معاون حقوقی رئیس‌جمهوری با تاکید بر لزوم منع ورود نیروهای امنیتی به محیط دانشگاه‌ بر ادامه پیگیری وضعیت دانشجویان بازداشتی از نهادهای مسئول تاکید و اعلام کرد که معاونت حقوقی تمام ظرفیت‌های خود را برای حل و فصل مشکلات در حد توان و اختیارات خود به کار می‌برد.
در پیام تسلیت رییس قوه قضاییه اضافه شده است دستگاه‌های مسئول اطلاعاتی، امنیتی و انتظامی با سرعت و دقت، تمامی عاملان و مسبّبان این جنایت را تعقیب کنند و آنان را به سرپنجه‌ قضایی کشور بسپارند.
رئیسی بر پیگیری پرونده شهادت شهید اجاقی از سوی مراجع مسئول تاکید کرد و به خانواده این شهید اطمینان داد، دولت با جدیت در کنار دستگاه‌های امنیتی و قوه قضائیه، در راستای مجازات عاملان این جنایت تلاش خواهد کرد.
وزیر کشور در پی دستور رئیس جمهور، معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور را مسئول رسیدگی به حادثه مهسا امینی کرد.
وزیر کشور در پی دستور رئیس جمهور، معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور را مسئول رسیدگی به حادثه مهسا امینی کرد.
وزیر کشور، معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور را مسئول رسیدگی به حادثه مهسا امینی کرد.
یک مسئول امنیتی اسرائیلی تاکید کرد که آزادی اسیر خلیل عواوده و بسام السعدی اصلا در دستور کار رژیم صهیونیستی نیست.
منابع لبنانی از ترور یکی از مسئولان نیروهای امنیتی در اردوگاه آوارگان فلسطینی عین الحلوه واقع در جنوب لبنان خبر دادند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ