آن هیدالگو، شهردار پاریس، به مدیران پاری سن ژرمن اعلام کرده که حاضر به موافقت با فروش ورزشگاه پارک دو پرنس نیست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرخیو ریگو که اخیرا به دلیل سقوط از روی اسب دچار سانحه شدیدی شده بود، بار دیگر باید زیر تیغ جراحی برود.
یک رسانه فرانسوی نامه‌ای را فاش کرده که از طرف پاری سن ژرمن برای کیلیان امباپه ارسال شده و در آن بار دیگر با او اتمام حجت کرده‌اند که یا باید تمدید کند یا راهی باشگاهی دیگر شود.
امباپه هم مستقیم و غیرمستقیم آشکارا اعلام کرده که تمایلی به تمدید نداشته و قصد دارد سال آینده به عنوان بازیکن آزاد پاریس را ترک کند؛ تصمیمی که پی‌اس‌جی هیچ تمایلی به پذیرفتن آن ندارد.
کریستوف گالتیه، سرمربی سابق پی‌اس‌جی، با دریافت 6 میلیون یورو از شکایت از باشگاه صرفنظر کرد. به این ترتیب آخرین مانع قانونی برای استخدام لوئیس انریکه برداشته شد.
راه حل به این سادگی نیست که پاری سن ژرمن برای فروش مهاجم 200 میلیون دلار درخواست کند. این بازیکن باید عملیاتی را بپذیرد که در آن 150 میلیونی که تا ژوئن 2024 قرار بود کسب کند را از دست ندهد.
ژروم روتن، ستاره سابق پی‌اس‌جی، می‌گوید اولویت پاری سن ژرمن در تابستان امسال به خدمت گرفتن ویکتور اوسیمن و برناردو سیلوا است.
یک رسانه اسپانیایی می‌گوید پاری سن ژرمن تصمیم خود را درباره آینده سرخیو راموس گرفته است و قصد دارد امسال تابستان قرارداد مدافع اسپانیایی را تمدید کند.
خوان گاسپارت، رئیس سابق بارسلونا، معتقد است ماندن مسی در پی اس جی اصلا منطقی نیست و او باید به بارسا برگردد.
دو سارق خانه پرسنل کیمپمبه، ستاره پاری سن ژرمن، بازداشت شدند و حالا باید دوران حبسی که دادگاه برای آنها در نظر گرفته را طی کنند.
یک روزنامه آرژانتینی می‌گوید لیونل مسی مصمم است به بازی در لیگ قهرمانان ادامه بدهد و به همین علت امکان ندارد دست‌کم برای فصل آینده اروپا را ترک کند.
بعد از حذف پاری‌سن‌ژرمن از لیگ قهرمانان اروپا بار دیگر نام زیدان به عنوان گزینه جانشینی گالیته مطرح شده است.
یولیان ناگلزمان، سرمربی بایرن مونیخ، در آستانه دیدار تیمش با پی‌اس‌جی در چمپیونزلیگ می‌گوید از ابتدا در میدان بودن امباپه و مسی مهم‌ترین تهدید برای باواریایی‌ها است.
رسانه‌های فرانسوی می‌گویند سرخیو راموس، ستاره اسپانیایی پی‌اس‌جی، که تا تابستان آینده با این باشگاه قرارداد به مدیران اطلاع داده در صورت تمایل باید هر چه سریعتر برای تمدید قراردادش اقدام کنند.
کیلیان امباپه، ستاره فرانسوی پی‌اس‌جی، درباره باشگاه‌های ایتالیایی صحبت کرده و می‌گوید در سناریویی فرضی اگر قرار باشد به ایتالیا برود فقط و فقط یک باشگاه را انتخاب خواهد کرد.
لودویک ژولی، ستاره سابق بارسا و تیم ملی فرانسه، معتقد است پی‌اس‌جی باید به شرط خداحافظی لئو مسی از بازی‌های ملی با او تمدید کند.
کیلیان امباپه پس از شکست دیشب پی‌اس‌جی برابر موناکو و در آستانه بازی با بایرن در لیگ قهرمانان، تیم را دعوت به اتحاد کرد.
کریستوف گالتیه، سرمربی پاری سن ژرمن، می‌گوید تیمش باید برای بهبود شرایط تلاش کند و عصبانی شدن کمکی به آنها نمی‌کند.
کریستوف گالتیه، سرمربی پی‌اس‌جی، در آستانه دیدار با مون‌پلیه به بازیکنان تیمش هشدار داد و گفت همه بازیکنان پاری سن ژرمن باید در زمین بیشتر تلاش کنند.
پاری‌سن ژرمن در دیداری خانگی مقابل رنس با نتیجه ۱-۱ متوقف شد.
این همه مسخره‌بازی هنوز تمام نشده؟ پی‌اس‌جی باید از خواب بیدار شود. با این شرایط جلوی بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان چه خواهند کرد؟"
بایرن مونیخ که در گروهی دشوار موفق به فتح رتبه نخست شده بود، حالا باید در یک هشتم به مصاف پاری سن ژرمن برود.
کریستوف گالتیه، سرمربی پاری سن ژرمن، در آستانه دیدار فرداشب تیمش مقابل یوونتوس در یک کنفرانس خبری شرکت کرد.
پاری سن ژرمن و یوونتوس در گروه H لیگ قهرمانان قرار گرفتند تا دنیای فوتبال منتظر تقابل جذاب این دو تیم در ماه‌های پیش رو باشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ