اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رومئو لاویا، ستاره جدید چلسی، با انتشار پستی از هواداران ساوتهمپتون خداحافظی کرد تا انتقالش به استمفوردبریج را تایید کرده باشد.
تیم پرهوادار مارسی نتوانست در دور سوم لیگ قهرمانان از سد پاناتینایکوس یونان بگذرد و حذف شد.
هری کین، ستاره انگلیسی جدید بایرن مونیخ، با انتشار پیامی از هواداران تاتنهام و هم تیمی‌هایش خداحافظی کرد.
ویتور روکه، خرید جدید بارسا، با وجود گلزنی برای اتلتیکو پارانائنزه نتوانست مانع حذف این تیم از جام لیبرتادورس شود.
وداع هری‌کین با تاتنهام با پوکر در بازی آخر؟ طارمی در راه شمال لندن
بعد از حذف تیم ملی زنان آمریکا از جام جهانی، اسطوره فوتبال این کشور از حضور در میادین کناره‌گیری کرد.
چین در رقابت های سال آینده لیگ ملتهای والیبال حضور نخواهد داشت.
جردن هندرسون پیش از انتقال به الاتفاق عربستان از هم تیمی‌هایش در لیورپول خداحافظی کرد.
او اگرچه در استقلال گل های زیادی به ثمر نرساند اما گل های حساس او آنقدر نجات بخش بود که نمی توان تاثیر او را در موفقیت استقلال فرهاد مجیدی نادیده گرفت.
در نقل‌و‌انتقالات این فصل کاپیتان‌های زیادی مجبور به ترک تیم‌هایشان شدند
بارسلونا در نظر دارد بازی خداحافظی برای ادای احترام به لیونل مسی، ستاره آرژانتینی، در نوکمپ برگزار کند.
لیونل مسی، ستاره آرژانتینی، قصد دارد به مدت یک سال از حضور در تیم ملی این کشور کناره‌گیری کند.
لیونل مسی با انتخاب اینتر میامی به عنوان تیم آینده خود بعد از 19 سال فوتبال اروپا را ترک می کند.
پس از رحلت پیکر امام خمینی جهت وداع در روز ۱۵ خرداد ۱۳۶۸ به مصلای تهران منتقل شد، یخچال بزرگی با دیوار‌های شیشه‌ای بر روی چند کانتینر به‌طوری قرار گرفت تا مردم بتوانند پیکر امامشان که عمامه‌ای سیاه به نشانه انتساب به سادات بر روی سینه داشت را ببینند. پس از اقامه نماز ابتدا تصمیم گرفته شد برای تشییع کامیونی تابوت حامل پیکر را به بهشت زهرا که در ۲۰ کیلومتری مصلا بود منتقل کند و یک هلی کوپتر از آغاز مسیر تابوت را همراهی می‌کرد، در میانه راه به علت هجوم جمعیت زیادی که برای تشییع پیکر آمده بودند ادامه دادن مسیر غیر ممکن شد و هلی کوپتر به زحمت به زمین نشست و پیکر برای تکفین مجدد به جماران و در رور بعد به محل تدفین منتقل شد. در یازدهم ژوئن ۱۹۸۹، یک ششم جمعیت وقت ایران (بیش از ده میلیون نفر)، جمعیتی به وسعت ۳۲ کیلومتر برای تشییع پیکر امام خمینی به حوالی بهشت زهرا آمدند تا این بدرقه بزرگترین مراسم تشییع دنیا لقب بگیرد. بخشی از عکس‌های زیر از مجموعه آرشیو خبرگزاری ایرنا از مراسمات پس از رحلت رهبر کبیر انقلاب در سال ۱۳۶۸ است که برای اولین بار منتشر می‌شود.
لیونل مسی با چهره‌ای درهم کشیده و در میان بی‌مهری هواداران سن ژرمن، با پاریس پس از جشن قهرمانی وداع کرد و هواداران شخصی‌اش را نیز با خود برد.
میلاد عبادی پور در آستانه انتقال به سوپرلیگ ترکیه قرار دارد.
بعد از اعلام وداع سرخیو بوسکتس با بارسلونا، لیونل مسی هم‌تیمی سابق او پیامی خطاب به این ستاره اسپانیایی منتشر کرد.
پپ گواردیولا از بازگشت لیونل مسی به بارسلونا حمایت کرده و می‌گوید امیدوار است او در بارسا از فوتبال خداحافظی کند چرا که این وداعی شایسته لئو است.
فران تورس، مهاجم بارسا، می‌گوید بازیکنان بلوگرانا به شدت خواهان بازگشت لیونل مسی به این تیم هستند و در رختکن هیچکس نیست که با بازگشت لئو مشکل داشته باشد.
دقایقی پیش، آکونیا، همبازی مسی از آغاز دیدار فینال با مصدومیت روبه رو شد و جای خود را به نیکولاس تاگلیافیگو داد! لئو در پی شکست طلسم جام‌جهانی و وداع شیرین با فوتبال ملی است.
دقایقی پیش، آکونیا، همبازی مسی از آغاز دیدار فینال با مصدومیت روبه رو شد و جای خود را به نیکولاس تاگلیافیگو داد! لئو در پی شکست طلسم جام‌جهانی و وداع شیرین با فوتبال ملی است.
اسطوره فوتبال مکزیک معتقد است که امشب آرژانتین با شکست 1-0 از جام جهانی حذف خواهد شد و لیونل مسی با جام وداع می کند.
جوردی اووله، خبرنگار مشهور اسپانیایی، معتقد است که لیونل مسی تابستان سال بعد به بارسا بر می گردد و در این باشگاه از فوتبال خداحافظی خواهد کرد.
یک سال بعد از وداع اشک‌بار لیونل مسی با بارسلونا، او نسبت به صحبتهای اخیر مدیران بارسا درباره بازگشتش به نوکمپ واکنشی نشان نداده و مصمم است با پیراهن PSG افتخارآفرینی کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ