سرخیو ریگو که اخیرا به دلیل سقوط از روی اسب دچار سانحه شدیدی شده بود، بار دیگر باید زیر تیغ جراحی برود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ گفت:ساعت‌های میانی روز یعنی ۱۲ ظهر تا ۱۶ و از ۱۶ تا ۲۰ اوج تصادفات فوتی و جرحی پایتخت به علت فراوانی ترددها است.
رئیس اداره مهندسی ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت: از زمانی که مسیر ویژه تردد در تونل امیر کبیر احداث شد، جلوی تصادفات فوتی جرحی و خسارتی موتورسیکلت‌ها داخل تونل گرفته شد.
فردا قرار است تیبو کورتوا و ادر میلیتائو زیر تیغ جراحی بروند و اینکه عمل چطور پیش خواهد رفت، در روند ریکاوریشان تعیین کننده خواهد بود.
شقاقی شهری می‌گوید: به صراحت باید بگویم که هنوز تکلیف ما با اقتصاد روشن نیست و همچنان در موج دوم اقتصاد یعنی انقلاب صنعتی، آن هم در فرآیند پایین‌دستی آن یعنی بنگاه‌های صنعتی غیررقابتی، رانتی و بدون بهره‌ور، مانده‌ایم. وقتی لایحه برنامه هفتم که توسط دولت ابراهیم رئیسی ارائه شده را مطالعه کردم واقعاً نگران شدم چراکه تفکر نگارندگان آن همچنان حول محور موج دوم اقتصاد است درحالی‌که جهان پنجاه سال است که از این موج عبور کرده است.
سمنان- رئیس سازمان آتش نشانی سمنان بابیان اینکه طی شبانه روز گذشته ماموران آتش نشانی به دو حریق در سطح شهر سمنان امدادرسانی کردند، گفت: خوشبختانه در این حوادث جراحت و فوتی گزارش نشده است.
اما رادوکانوی بریتانیایی با سه جراحی برای مدت زیادی از میادین تنیس دور خواهد بود.
تولید یک سیستم نرم رباتیک جدید باعث می شود جراحی مغز متحول و کم تهاجمی تر شود.
پلیس راهور تهران بزرگ اعلام کرد: اگر تصادفی منجر به جرح و یا فوت شد، رانندگان باید صحنه حادثه را حفظ کنند و صحنه تصادف را برهم نزنند.
محققان می‌گویند انجام جراحی چاقی ممکن است به کاهش وزن کمک کند و خطر ابتلا به سرطان‌های مرتبط با چاقی را تا بیش از نصف کاهش دهد.
مشهد ـ رئیس پلیس راه خراسان رضوی گفت: ۱۷ فقره تصادف فوتی، جرحی و خسارتی در ۲۴ ساعت گذشته در جاده‌های استان رخ داده است.
در حالی که هدف فوری جراحی چاقی کمک به کاهش وزن قابل توجه بیماران چاق است، تحقیقات جدید نشان می‌دهد که ممکن است عوارض دیابت از جمله آسیب عصبی را نیز کاهش دهد.
اهواز- رئیس پلیس راه خوزستان گفت: در ایام نوروز ۱۴۰۲، میزان فوتی و جرحی تصادفات رانندگی در محورهای خوزستان بیش از ۲۵ درصد کاهش یافت.
لیفت مژه و اکستنشن مژه راه حل‌های رایج تری هستند که شاید نام آن‌ها را شنیده باشید. اما جراحی کاشت مژه روش دیگری است که برای بهبود ظاهر مژه‌های کم پشت استفاده میشود. برخلاف لیفت و اکستنشن، این روش در صورت انجام صحیح توسط جراح، نتایج دائمی‌تری را ارائه میدهد.
یک مطالعه جدید نشان می‌دهد که جراحی کاهش وزن می‌تواند سلامت و طول عمر فرد را در مسیر متفاوتی قرار دهد.
مشهد ـ رئیس پلیس راه خراسان رضوی گفت: در ۲۴ ساعت گذشته یک فقره تصادف فوتی با یک متوفی، سه فقره تصادف جرحی با پنج مصدوم و هشت فقره تصادف خسارتی در جاده‌های استان رخ داده است.
محققان دانشگاه لوییز ویل شرکت اوربیتال مدیسین و دانشگاه پردو مشغول توسعه فناوری هستند که خونریزی در فضا را تنظیم و محدود و علاوه برآن جراحی در این محیط را تسهیل می کند.
زمانی که افراد هم چاقی و هم بی اختیاری ادرار دارند، اغلب به کاهش وزن تشویق می‌شوند. تحقیقات نشان می‌دهد وقتی افراد مبتلا به چاقی شدید تحت عمل جراحی کاهش وزن قرار می‌گیرند، می‌تواند مشکلات مثانه آنها- حداقل در دو سال اول- کاهش یابد.
حالا چند سالی است بزرگان پزشکی ایران درباره کم شدن تعداد جراحان و دیگر مشکلات جراحی در ایران هشدار می‌دهند. از طرف دیگر، بیماران زیادی در سال‌های گذشته بار‌ها از مجبور شدن به پرداخت زیرمیزی‌های سنگین به جراحان، ماندن در نوبت‌های طولانی جراحی، منوط شدن جراحی‌های گاه ضروری به پرداخت هزینه و... موضوعاتی است که بیماران و خانواده‌های‌شان از آن‌ها گله‌مندند.
عضو تیم ملی کشتی فرنگی در مسابقات جهانی بلگراد به دلیل جراحی قادر به همراهی تیم سپاهان اصفهان در مرحله مقدماتی نخواهد بود.
عضو تیم ملی کشتی فرنگی در مسابقات جهانی بلگراد به دلیل جراحی قادر به همراهی تیم سپاهان اصفهان در مرحله مقدماتی نخواهد بود.
رییس اداره مهندسی ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ با بیان اینکه رانندگی موتورسواران در روزهای بارندگی در سطح معابر ممنوع است، گفت: برابر آیین نامه راهنمایی و رانندگی در زمان بارندگی و به دلیل مخاطراتی که برای راکبین وجود دارد، رانندگی برای موتورسواران ممنوع است. راکبین باید حتما به این نکته توجه داشته باشند که در شرایط بارانی اصطکاک عاج لاستیک و سطح زمین بسیار پایین می‌آید و هر لحظه ممکن است منجر به واژگونی و خدای ناکرده احتمال تصادفات جرحی و فوتی شود.
فلورنتینو پرز امروز در بیمارستانی در شهر مادرید مورد عمل جراحی قرار گرفت و یک غده با موفقیت از ریه او خارج شد.
شهردار منطقه ۹ از ایمن‌سازی برزگراه جاویدنشان متوسلیان (فتح) با هدف افزایش ایمنی و کنترل آمار تصادفات فوتی و جرحی توسط معاونت حمل و نقل ترافیک منطقه خبر داد.
مشهد ـ جانشین رئیس پلیس راه خراسان رضوی گفت: ٢٥ فقره تصادف فوتی، جرحی و خسارتی در ٢٤ ساعت گذشته در جاده‌های استان رخ داده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ