کیلیان امباپه، ستاره فرانسوی پی‌اس‌جی، درباره باشگاه‌های ایتالیایی صحبت کرده و می‌گوید در سناریویی فرضی اگر قرار باشد به ایتالیا برود فقط و فقط یک باشگاه را انتخاب خواهد کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
به‌نظر می‌رسد اختلافات جدی میان پی‌اس‌جی و ستاره فرانسوی برطرف شده است
کیلیان امباپه اولتیماتوم باشگاه برای جدایی را یک بلوف می داند و مطمئن است اگر ماندنی شود، به تیم اصلی باز خواهد گشت.
باشگاه الهلال مارکو وراتی، هم تیمی کیلیان امباپه، را برای تکمیل خط میانی خیره کننده‌‌اش زیر نظر دارد.
آاس امروز ادعا کرد که رئال مادرید هیچ تماسی برای خرید امباپه با پی اس جی نخواهد گرفت و ناصر الخلیفی نباید منتظر این اتفاق باشد. همه می دانند امبابه به تیمی جز رئال نخواهد رفت.
انتشار ویدیوی معرفی تیم پاری سن ژرمن در بازی محبوب ویدیویی بدون کیلیان امباپه جنجال‌ساز شد.
در حالی که احتمال داده می‌شود که کیلیان امباپه به زودی راهی رئال مادرید شود او حالا یک خواهان جدید دارد: تیمی در لیگ دسته دوی کشور زادگاه پدرش، کامرون.
رئال را تصور کنید با کیلیان امباپه و وینیسیوس، دو پادشاه که قدرت این را دارند از رئال تیمی غیر قابل مهار بسازند یا اینکه همه چیز برعکس شود.
پی اس جی مهلتی 10 روزه برای کیلیان امباپه تعیین کرده و او باید مشخص کند که بند تمدیدش را فعال خواهد کرد یا اینکه همین تابستان باید به تیمی دیگر برود.
پی اس جی مهلتی 10 روزه برای کیلیان امباپه تعیین کرده و او باید مشخص کند که بند تمدیدش را فعال خواهد کرد یا اینکه همین تابستان باید به تیمی دیگر برود.
کیلیان امباپه، ستاره پاری سن ژرمن، در پیراهن تیم ملی فرانسه به دستاوردی استثنایی رسید.
به‌زودی حداقل 22 بازیکن آماده جدایی و پیوستن به تیمی دیگر خواهند بود. کیلیان امباپه نیز با بند مهمش می‌تواند به این جمع اضافه شود.
پاری‌سن‌ژرمن امتیازات متعددی از دست داد اما رقبایی چون مارسی و موناکو ، توان استفاده از این فرصت و رسیدن به تیم کهکشانی‌ پاریس را نداشتند. جام قطعا از آن امباپه و مسی است. تیمی که ناکامی‌اش با این جام پنهان نمی‌شود
کیلیان امباپه به عنوان کاپیتان جدید تیم ملی فرانسه انتخاب شد.
کیلیان امباپه بعد از درخشش در جام جهانی قطر نقش مهم‌تری در تیم ملی کشورش، فرانسه، پیدا کرده و با صحبت‌های امروز دیدیه دشان عملا می‌توان او را کاپیتان بعدی خروس‌ها دانست.
پابلو سارابیا، ستاره سابق پاری‌ سن ژرمن، با انتقاد از شرایط فعلی این تیم می‌گوید حضور لیونل مسی، کیلیان امباپه و نیمار باعث شده پی‌اس‌جی تیمی متشکل از تک‌ ستاره‌ها باشد و نه تیمی متحد و واقعی.
کیلیان امباپه، ملی‌پوش فرانسوی باشگاه پی‌اس‌جی، معتقد است که تیمش مقابل بایرن با وجود به کارگیری حداکثر تلاش خود در کسب برد ناکام ماند.
آنخل دی‌ماریا، ستاره آرژانتینی یوونتوس، مدعی است پی‌اس‌جی اقتدار کامل رهبری این تیم را در اختیار کیلیان امباپه گذاشته ولی فراموش کرده که اسطوره‌ای به نام مسی در این تیم حضور دارد.
کریستوف گالتیه، سرمربی پاری سن ژرمن، در آستانه بازی فردای این تیم مقابل آنژه می‌گوید کیلیان امباپه حتی بدون بازوبند کاپیتانی هم در هر تیمی که حضور داشته باشد یک رهبر است.
کریستف گالتیه سرمربی پاری‌سن ژرمن از کیلیان امباپه به دلیل بازگشت سریع یه تمرینات تیمی، تمجید کرد.
کریستف گالتیه سرمربی پاری‌سن ژرمن از کیلیان امباپه به دلیل بازگشت سریع یه تمرینات تیمی، تمجید کرد.
کیلیان امباپه ستاره تیم ملی فرانسه دوبار در دقایق ۸۰ و ۸۲ دروازه تیم ملی فوتبال آرژانتین را باز کرد.
یوسوف فوفانا، هافبک تیم ملی فرانسه، معتقد است که هنوز هیچ تیمی راه حل متوقف کردن کیلیان امباپه را پیدا نکرده است.
هم تیمی ها و حتی رقبای امباپه به واسطه درخشش خیره کننده این بازیکن در جام جهانی، به تمجید از او پرداخته اند.
فوق ستاره برزیلی مصاحبه ایی راجع به هم تیمی هایش در پاری سن ژرمن انجام داده و از آنها تعریف و تمجید ویژه ایی کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ