رئیس کمیته روابط خارجی سنای آمریکا می گوید به دلیل رویکرد رئیس جمهور ترکیه، مخالف فروش جنگنده های اف -۱۶ به این کشور است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی تیم المپیک ایران در یک دیدار دوستانه خاطرات خود را در زمین فوتبال زنده می کند.
بازیکن ایرانی‌الاصل شاغل در کویت مورد نظر سرمربی تیم امید قرار گرفته و به همین خاطر راهی ترکیه شد.
عضو تیم ملی پارادوومیدانی پس از این که مدال طلای ماده پرتاب نیزه کلاس F54 را از او گرفتند و چهارم جهان شد، گفت: تصور نمی‌کردم دوست صمیمی خودم که عضو تیم ملی پارادوومیدانی ترکیه است با اعتراض روی پرتاب من مدال طلایم را تصاحب کند.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: به خاطر ناهماهنگی‌ها، اردوی دو هفته‌ای ما در ترکیه هشت روز شد.
بر اساس گفته آقای کنعانی که "مشارکت بالا نشانه پیروزی مردم‌سالاری در ترکیه است" چنانچه در جایی دیگر مشارکت به خاطر قلع‌و‌قمع کاندیداها یا احساس بی‌اثری مشارکت در انتخابات یا بی‌قدرتی منتخبان پایین آمده باشد، نشانه چیست؟
منابع سوری از تیراندازی شبه نظامیان وابسته به ترکیه به یک خانواده سوری در حومه حلب به خاطر برپایی جشن نوروز خبر دادند.
وزیر منابع آب عراق ضمن هشدار درباره سدسازی ترکیه اعلام کرد: عراق دیگر کشور «بین النهرین» به خاطر دو رود عظیم دجله و فرات نیست چرا که این دو رود تبدیل به کانال‌های آبی ساده‌ای شده‌اند.
وزیر منابع آب عراق ضمن هشدار درباره سدسازی ترکیه اعلام کرد: عراق دیگر کشور «بین النهرین» به خاطر دو رود عظیم دجله و فرات نیست چرا که این دو رود تبدیل به کانال‌های آبی ساده‌ای شده‌اند.
روزنامه‌های مطرح جهان عرب در صفحه نخست خود به مسائل مختلفی از جمله نگرانی‌های گسترده تل آویو در حوزه امنیت پرداختند.
هفته گذشته در جریان بازی آژاکس و اسپارتا اتفاق جالبی رخ داد که بحثهای زیادی را به دنبال خود داشت.
فوتبالیست ترکیه‌ای به شدت از رونالدو به خاطر کمک نکردن در حادثه زلزله ترکیه انتقاد کرد.
مرتضی شریفی و بردیا سعادت جزو بهترین های سوپرلیگ ترکیه تا پیش از تعلیق مسابقات ورزشی در این کشور به خاطر زلزله بوده اند.
پس از زلزله ترکیه مردی ۳ فرزند خود را از دست می‌دهد و از همسر خود به دلیل اینکه نتوانسته از فرزندانشان مراقبت کند، معذرت خواهی می‌کند. منبع: خبرفوری
ستاره تیم ملی فوتبال کشورمان زلزله مهیب ترکیه را روایت کرد.
وزارت ورزش ترکیه از تعلیق مسابقات ورزشی این کشور به خاطر زلزله خبر داد.
اردوغان در پاسخ به مخالفت اپوزیسیون ترکیه با نامزدی مجدد وی برای انتخابات ریاست جمهوری گفت: آن‌ها برای مذاکره گردهم آمده‌اند با این وجود شش حزب نتوانستند یک نامزد معرفی کنند. آن‌ها می‌دانند که نمی‌توانند در رابطه با تعیین یک نامزد به توافق برسند به همین خاطر این بار شروع به بدنام کردن نامزد ائتلاف ما کرده‌اند.
کارشناس مسائل مهاجرت گفت: بسیاری از فعالان حوزه آی تی نیز با توجه به مسایل پیش آمده در ماه‌های گذشته و اختلالات حوزه اینترنت نیز در حال مهاجرت هستند و با توجه به بازار بزرگی که این حوزه در سطح دنیا دارد و انگیزه لازم برای این کار نیز وجود دارد.
مرد متهم گفت: مرد جوان تاجری ثروتمند و در کار واردات پوشاک است و وضع مالی خوبی دارد. او خانه‌ای در ترکیه دارد و به خاطر کارش مدام در حال رفت و آمد به ترکیه است. سردسته باند هم از ترکیه به ما دستور داد که از مرد بنزسوار زهرچشم بگیریم.
فیفا جریمه هنگفتی را برای باشگاه گره‌سون اسپور ترکیه به خاطر فسخ قرارداد با بازیکن مبتلا به سرطانش در نظر گرفت.
وزیر امور خارجه ترکیه تاکید کرد که آمریکا باید از تهدید کردن عربستان به خاطر افزایش قیمت نفت دست برداشته و به‌جای «قلدری» راه‌حل‌های دیگری پیدا کند.
عملکرد یک بازیکن ملی پوش در هفته های اخیر لیگ برتر باعث مطرح شدن انتقاداتی از سرمربی پرسپولیس به خاطر بازی دادن به او شده است.
سرمربی پرتغالی سپاهان در گفتگوی اختصاصی با ورزش سه صحبت‌های جالبی در مورد تجربه کار با بزرگان فوتبال جهان و پیش‌بینی‌اش از نمایش تیم ملی در قطر مطرح کرد.
گالاتاسرای با درخشش ستاره ایرانی خود یعنی مرتضی شریفی سومین پیروزی اش در این فصل سوپرلیگ ترکیه را تجربه کرد.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ سرقت‌های شبانه مردان نقابدار/ فریب کلاهبرداران در امام محرم را نخورید/ جنجال آفرینی راننده خشمگین!/ دستگیری خواننده غیر مجاز در بهشت زهرا/ فرار ناکام ۲ دختر نوجوان برای سفر به ترکیه/ کشتارگاه خودرو‌های سرقتی!/ به خاطر جلب رضایت همسر اولم قاتل شدم

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ