مرد متهم گفت: مرد جوان تاجری ثروتمند و در کار واردات پوشاک است و وضع مالی خوبی دارد. او خانه‌ای در ترکیه دارد و به خاطر کارش مدام در حال رفت و آمد به ترکیه است. سردسته باند هم از ترکیه به ما دستور داد که از مرد بنزسوار زهرچشم بگیریم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس فدراسیون تنیس با اشاره به موفقیت اخیر این تیم گفت: می‌توان از تعداد همراهان کم و ورزشکار بیشتری به بازی‌های آسیایی هانگژو اعزام کرد.
رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ گفت:در تصادفات جرحی در سه ماهه سال ۱۴۰۲ حدود ۸۸ درصد آقایان و تنها ۱۲ درصد خانم ها مقصر بوده اند.
رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ گفت:در تصادفات جرحی در سه ماهه سال ۱۴۰۲ حدود ۸۸ درصد آقایان و تنها ۱۲ درصد از خانم ها مقصر بوده اند.
عضو هیئت علمی مرکز درمان ناباروی ابن سینا با اشاره به نقش دخانیات بر کاهش قدرت باروری، اظهار کرد: مصرف دخانیات می‌تواند احتمال تشکیل جنین و ایجاد حاملگی را کاهش داده و حتی بر افزایش احتمال سقط نیز اثرگذار باشد.
نشریه آلمانی Fokus Online، در گزارشی به تشریح هفت علامت بدون درد در مردان می‌پردازد که متاسفانه چندان توسط آن‌ها جدی گرفته نمی‌شود. برخی از این علائم هشدار دهندۀ سرطان هستند که مردان معمولا آن‌ها را سرکوب می‌کنند. در این اینفوگرافیک به این شش عامل اشاره شده که نیاز است در صورتی که در هر مردی خود را نشان داد، سریعا تحت نظر پزشک قرار گیرند./منبع: ایسنا
سفیر سابق آمریکا در سازمان ملل که نامزد ریاست جمهوری است، گفت: اینکه اجازه دهیم اوکراین در میدان جنگ به روسیه ببازد، جنگ جهانی به راه خواهد انداخت. به گفته او، هدف از مسلح کردن کی‌یف پیشگیری از جنگ با ارسال پیام به رقبای آمریکا بود.
متخصص اطفال دانمارکی اشاره کرد که مردان دانمارکی تعداد اسپرم کم تر و میزان ابتلا به سرطان بیضه بالاتری در مقایسه با مردان فنلاندی در کشور همسایه شان داشتند. او به این نتیجه رسید که شاید بتوان گفت علت آن است که دانمارک صنعتی تر و آلوده تر از فنلاند می باشد.
وقتی به ایران بازگشتم، در رشته موتورکراس فعالیتم را شروع کردم، ولی آن زمان فدراسیون به مدت ۲ الی ۳ سال اجازه موتورسواری بانوان در رشته رِیس را نمی‌داد. آن زمان، من و ۳ خانم دیگر پیگیر این مهم بودیم. بعد از دوندگی‌های بسیار به ما اجازه ورود به پیست را دادند. از آن زمان به بعد، هم آموزش‌ها شروع شد و هم یک روز در هفته در پیست آزادی تمرین می‌کردیم که رفته رفته تعداد خانم‌های موتورسوار نیز بیشتر شد.
متخصص تغذیه و رژیم درمانی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با اشاره به این‌که یکی از عوامل مهم در افزایش کیفیت اسپرم حفظ وزن مناسب است، گفت: بر اساس آخرین تحقیقات، به ازای هر ۹ کیلوگرم اضافه وزن، ۱۰ درصد خطر ابتلا به ناباروری در مردان افزایش پیدا می‌کند.
خودنگاه با اشاره به شایعه وجود دشمنی علیه او در فدراسیون و رشته قوی‌ترین مردان، تاکید کرد: روزی خودم از فدراسیون استعفاء دادم و دشمنی یا جریانی مثل این‌ها وجود نداشت، زیرا من تنها به خدا تکیه می‌کنم و فقط خودش باید جایگاه آدم را مشخص کند. قوی‌ترین مردان مثل بچه من می‌ماند و خودم آن را بزرگ کردم. از سال ۷۷ تا سال ۹۷ برنامه‌های قوی‌ترین مردان را ساختم، درحالی که کار من ساخت و ساز ملک بود و باید همه چیز را در یک برهه زمانی برای این برنامه رها می‌کردم.
مشاور رئیس جمهور و دبیر شواری عالی مناطق آزاد کیش با اشاره به برگزاری رقابت‌های تور جهانی تنیس مردان در این جزیره گفت: پس از سال‌ها دوباره این میزبانی به ایران تعلق گرفت و با تلاش‌های صورت گرفته شاهد میزبانی و برگزاری یک رقابت خوب و جذاب با استانداردهای بالا هستیم.
اجاره بهای یک واحد آپارتمان در محدوده میدان ولیعصر حداقل 1 میلیون تومان و رهن 300 میلیون تومانی است.
مردان سیگما به فضای خصوصی بسیاری نیاز دارند تا هدفشان در یادگیری و موفقیت را تحقق بخشند. آن‌ها ممکن است به یکباره تغییر بزرگی کنند و به کسی اجازه نمی‌دهند سد راهشان شود.
دکتر سلمان اسلامی، جراح کلیه و مجاری ادراری با اشاره به اینکه بسیاری از مردان با افزایش سن و بروز بیماری‌های زمینه‌ای مثل دیابت دچار اختلال نعوظ می‌شوند، می‌افزاید: برای درمان اختلال نعوظ می‌توان از روش‌های مختلف از جمله کاهش وزن، ترک دخانیات، مصرف دارو و تزریق دارو‌هایی داخل آلت تناسلی بهره گرفت. اگر این روش‌ها موثر نباشد می‌توان با جراحی و کار گذاشتن پروتز داخل آلت تناسلی این مشکل را درمان کرد.
سرهنگ بهاروند به سوابق دستگیری متهم اشاره کرد و افزود: مجرم از اراذل و اوباش شهرستان و دارای سوابق دستگیری ۲ بار در سال ۹۷، ۳ بار در سال ۹۸ و ۲ بار در سال ۹۹ به اتهام حمل و نگهداری سلاح غیرمجاز، قدرت نمایی و تیراندازی در سطح شهر می‌باشد و تا مرداد ماه سال‌جاری در زندان به‌سر می‌برده که با قرار وثیقه آزاد و ابتدای شهریور ماه مرتکب قتل شده و تاکنون متواری بوده است.
چارت سازمانی باشگاه پرسپولیس، به شکلی جالب سلسله مراتب قدرت در این باشگاه را نشان می‌دهد.
دروازه بان تیم ملی هندبال مردان ایران با اشاره به گروه بندی مسابقات مردان جهان گفت: در گروه سختی قرار داریم اما به صعود از دور مقدماتی امیدوار هستیم.
دروازه بان تیم ملی هندبال مردان ایران با اشاره به گروه بندی مسابقات مردان جهان گفت: در گروه سختی قرار داریم اما به صعود از دور مقدماتی امیدوار هستیم.
بازار اجاره بها در محله امامت که یکی از محله های شرق تهران است قیمت های اجاره حدود ۵ تا ۱۰ میلیون است.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ سقوط از طبقه دوم هنگام فرار از دست پلیس/ گازگرفتگی ۱۹ دانش‌آموز در مدرسه/ ماجرای قتل هولناک دختر ۱۷ ساله اهوازی به دست پدرش!/ نتقام اینستاگرامی از خواستگار سابق/ دسیسه سیاه زن تهرانی برای حذف شوهر پزشک!/ محاکمه مأمور پلیس به اتهام شلیک مرگبار/ ماجرای شلیک به افیون فروش قداره بند!/ اجاره مردان مسلح برای ربودن یک تاجر
اجاره مردان مسلح برای ربودن یک تاجر
بر اساس اعلام بانک مرکزی اجاره بهای مسکن در مرداد امسال نسبت به مرداد سال گذشته رشد ۴۵ درصدی داشته است.
رییس کمیته داوران درخصوص قضاوت بانوان در رقابت‌های فوتبال به نکاتی اشاره کرد.
این حادثه دوشنبه هفته گذشته رخ داد. مردی جوان ویلایی به‌مدت ۲۴ ساعت در منطقه کردان اجاره کرد و به همراه همسر و دوستانشان راهی آنجا شدند. حوالی ساعت ۳ بامداد که ناگهان ۶ مرد نقابدار وارد ویلا شدند و ابتدا سرایدار و بعد مرد جوان و همراهانش را گروگان گرفتند تا دست به سرقت بزنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ