عملکرد یک بازیکن ملی پوش در هفته های اخیر لیگ برتر باعث مطرح شدن انتقاداتی از سرمربی پرسپولیس به خاطر بازی دادن به او شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس همچنان اعتقاد به حضور شهاب زاهدی در خط حمله این تیم دارد.
خالدآبادی، عزت اللهی و مغانلو سه بازیکنی بودند که یحیی گل‌محمدی به شدت به دنبال حضور آنها در پرسپولیس بود و باشگاه پرسپولیس به واسطه مسئله رضایتنامه نتوانست این انتقال را نهایی کند.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس از شرایطی که قبل از شروع مسابقات لیگ برتر برای این تیم رقم خورده انتقاد کرد.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با انتقاد از شرایطی که قبل از شروع مسابقات لیگ برتر برای این تیم رقم خورده است، گفت: سه مهاجم از دست دادیم اما فقط یک نفر گرفتیم که خوب نیست.
روزنامه ایران ورزشی با انتشار گزارشی به ابعاد مختلف انتقال یک دروازه‌بان برزیلی زیر 23 سال به پرسپولیس پرداخته است.
باشگاه پرسپولیس برای جذب مهاجم سابق خود رایزنی هایی را انجام داده و با این بازیکن به توافق هم رسیده است اما سدی به نام «ساکت» هنوز موافقت خود با این انتقال را اعلام نکرده است.
انتقاد یحیی گل محمدی از عملکرد باشگاه در نقل و انتقالات تابستانی نشان از عدم حمایت عملی باشگاه از این سرمربی دارد.
در شرایط فعلی که تیم‌های رقیب پرسپولیس فعالیت‌های نقل و انتقالاتی خود را شروع کرده‌اند، یحیی راهی تعطیلات شده و به نوعی بی‌تفاوت نشان داده است. این پالس‌های منفی از سوی یحیی در مورد آینده‌اش در پرسپولیس احتمال جدایی او را از این تیم قوت بخشیده است. حتی نزدیکان این مربی هم اعتقاد دارند که یحیی قصد استراحت کردن دارد و تصمیمش در این زمینه جدی است.
ژوزه مورایس طی یک هفته با تساوی مقابل ملوان به شدت تحت فشار قرار گرفته است.
یحیی دو بار جام قهرمانی لیگ را آورد، اما در جام حذفی موفق نبود. او کورس قهرمانی فصل قبل را هم باخت و این فصل در حالی که ۸ و ۵ امتیاز از دیگر مدعیان قهرمانی جلو افتاده بود به یکباره وا داد تا آن‌هایی که او را ترسو و محتاط می‌خواندند و می‌گفتند جگر ندارد با صدای محکم‌تری از گل‌محمدی انتقاد کنند.
شاگردان یحیی گل‌محمدی در یک بازی پر ماجرا مقابل تراکتور اولین باخت فصل خود را تجربه کردند و حالا در اندیشه جبران آن هستند.
مهاجم ۳۴ ساله شاغل در لیگ ژاپن یکی از گزینه های یحیی گل محمدی برای انتقال به پرسپولیس است.
اینکه یحیی چرا باید به کمیته انضباطی برود، برگرفته از انتقادی است که او چند روز پیش از دیدار ملی‌پوشان ایران با ابراهیم رئیسی داشته است. او با انتشار تصاویری، از بازیکنان تیم ملی انتقاد کرد که چرا در دیدار با رئیس‌جمهور، فرصت مطرح‌کردن مشکلات موجود را از دست داده‌اند و به بیان آن نپرداخته‌اند. یحیی با اشاره به همین مورد از این گفت که نمره معرفت آن‌ها صفر شده است
یحیی گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس از بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران انتقاد کرد.
عملکرد یک بازیکن ملی پوش در هفته های اخیر لیگ برتر باعث مطرح شدن انتقاداتی از سرمربی پرسپولیس به خاطر بازی دادن به او شده است.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس نخستین انتقاد فصل جاری خود را از روند رسیدگی هیات مدیره باشگاه به مشکلات وارد کرد.
عقب‌بودن از میزان کسب دو امتیاز از هر دیدار تنها دل‌مشغولی تیم یحیی گل‌محمدی نیست. شاگردان او دو هفته است که بردی به دست نیاورده و از آن بدتر اینکه در این دو بازی اخیر تنها یک امتیاز کسب کرده‌اند. شکست برابر تراکتور در دیدار خانگی از هفته هفتم و تساوی برابر سپاهان در دیداری خارج از خانه در هفته هشتم باعث شده تا این تیم مدعی حالا مورد انتقاد قرار بگیرد
یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس اعتقاد دارد داور بازی تیمش مقابل هوادار به اشتباه به ضرر این تیم پنالتی گرفته است.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بعضی شاید بازی را ندیدند. امروز گل زدیم و موقعیت گل ندیدیم. لیگ سختی داریم و نمی‌شود همه بازی‌ها را برد، هر چند ما همیشه برای سه امتیاز بازی می‌کنیم.
یحیی گل‌محمدی علاقه‌مند است شاگرد اسبق خود در ذوب‌آهن را اینبار با پیراهن سرخ در کنار خود داشته باشد.
گفتگو با فرزاد آشوبی پیشکسوت پرسپولیس و مربی کنونی نوجوانان این تیم، آنالیز فنی جالبی را از تیم یحیی گل‌محمدی به دست می‌دهد
پس از موافقت یحیی گل‌محمدی، باشگاه پرسپولیس مذاکره با شیخ دیاباته را پیش می‌برد.
فرصت آزمون و خطای کافی به گل‌محمدی داده شد و از این به بعد دادن فرصت اضافه باعث می‌شود مثل سال گذشته روند نزولی پیش گرفته شود. ما نیازمند مربی قدرتمندتر و کادرفنی تازه نفس‌تر هستیم تا بتوانیم تغییر ایجاد کنیم.
شائبه هایی درباره جذب بیشتر بازیکنان یحیی گل‌محمدی از طریق این شرکت نیز منتشر شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ