فوتبالیست ترکیه‌ای به شدت از رونالدو به خاطر کمک نکردن در حادثه زلزله ترکیه انتقاد کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مجری برنامه فوتبال برتر به انتقاد از نحوه برگزاری مسابقات هفته اول لیگ برتر پرداخت.
در شب چهارم برنامه صف اول با موضوع انتخابات مجلس محسن هاشمی عضو مرکزی حزب کارگزاران حضور داشت که حواشی جنجالی فراوانی را به همراه داشت.
رئیس فدراسیون فوتبال گفت: طبیعی است دلالی که پارسال بابت جابجایی بازیکن ۱۲۷ میلیارد تومان سود کرده است آرام نخواهد نشست.
آنتونیو کاسانو، بازیکن سابق تیم ملی ایتالیا به دلیل قطع همکاری آئورلیو دی لورنتیس با لوچانو اسپالتی انتقادش را مطرح کرد.
خیلی‌ها بر این عقیده هستند که هندزفری‌های بیسیم باعث سرطان می‌شود، زیرا از تکنولوژی بلوتوث استفاده می‌کند؛ بلوتوث باعث انتقال اطلاعات در طیف کوتاه می‌شود، اما امواج رادیویی را افزایش می‌دهد که برای مغز آسیب زننده است.
قمی گفت: امسال رهبری فرموده اند سال مهار تورم، اما برخی فکر کردند ایشان فرموده اند سال بهار تورم. شما ببینید که دولتی‌ها برای گران کردن خدمات و کالا‌های خود مسابقه گذاشته اند. هر روز صبح که بیدار می‌شوید در خبر‌ها می‌خوانید که فلان جنس ۳۰ درصد افزایش یافت. وی گفت:‌ای کاش رهبری امسال را سال مهار تورم اعلام نکرده بودند، چون برخی از دولتی‌ها عملا با این شعار بازی می‌کنند.
در سومین جشنواره ملی تئاتر کودک نوجوان و عروسکی ایثار که به صورت زنده از شبکه باران پخش می‌شد، فلاحتی امام جمعه رشت با انتقاد از حجاب حاضرین در مراسم گفت: از همه زنان و دخترانی که اینجا حجاب را رعایت نکرده‌اند، بیزارم.و و به نشانه اعتراض مراسم را ترک کرد
مهاجم اهل غنای باشگاه هاتای‌اسپور که در زمین لرزه اخیر، زیر آوار مانده بود، ساعتی پیش نجات یافته و به بیمارستان منتقل شد.
در یکی از دیدارهای هفته شانزدهم لیگ برتر، آلومینیوم در استادیوم دستگردی میهمان هوادار است.
استقلال و سپاهان در حساس‌ترین دیدار هفته شانزدهم لیگ برتر، در استادیوم نقش جهان به مصاف هم رفته‌اند.
عطاءالله بیگدلی مجری برنامه شیوه و استاد دانشگاه گفت: دولتی ۲۸-۲۹ درصدی داریم و با آرمان ما درباره دولت مردمی فاصله دارد. بحران مشارکت سیاسی داریم.
عضو هیات مدیره باشگاه استقلال در واکنش به اعتراض هواداران به انتقاد از عملکرد برخی بازیکنان این تیم پرداخت و گفت: این بازیکنان پول های آنچنانی می‌گیرند اما در زمین قدم می زنند!
ذهن انسان طوری تکامل پیدا کرده است که از جسم ما محافظت کند و ما را زنده نگه دارد و سه سامانه‌ی هشداردهنده برای رویارویی با خطرات جدید دارد. یکی از آن‌ها دستگاه عصبی سمپاتیک است که واکنش جنگ یا گریز را کنترل می‌کند و دیگری دستگاه لیمبیک که در واکنش به تهدید، احساسات را فعال می‌کند.
مجتبی محرمی، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس از اتفاقاتی برای دایی رخ داده انتقاد کرد و گفت: «بقیه مسافران چه گناهی کردند که باید اذیت شوند؟ این برخورد با آدم‌های غیرعادی هم زننده است، چه برسد به علی دایی!»
نماینده مجلس در برنامه تهران بیست از بی توجهی دولت به ماجرای واردات خودرو انتقاد کرد.
معاون اقتصادی رئیس جمهور اظهار کرد: امروز نیز آمریکا و انگلیس به دلیل پیشرفت‌های ملت ایران این طور دست به کارشکنی می زنند و تلاش می کنند از اعتراضات مردمی سو استفاده کنند و آن را به انحراف بکشند.
با شروع کار تیم ملی در قطر می‌توانید اخبار و حواشی لحظه به لحظه تیم ایران را به صورت زنده از "ورزش سه" دنبال کنید.
یعقوب توکلی استاد دانشگاه و پژوهشگر تاریخ گفت: برخی روحانیون ما هم انگیزه لازم برای کار فرهنگی را نداشته‌اند.
زننده دو گل تیم ملی فوتبال ساحلی ایران مقابل پاراگوئه، از کیفیت زمین مسابقات انتقاد کرد.
با وجود اینکه این برای اولین‌بار نیست که آنتن زنده تلویزیون مورد هجوم قرار می‌گیرد، به نظر می‌رسد صداوسیما نتوانسته است امنیت پخش را تأمین کند. در عوض در یک خود سانسوری آشکار، هیچ‌گونه اطلاع‌رسانی در خصوص این اتفاق منتشر نمی‌شود. خبرگزاری صداوسیما و باشگاه خبرنگاران جوان هم ترجیح داده‌اند درباره هر چیزی بنویسند، غیر از ماجرای اتفاقی که در بخش خبری افتاده‌است.
رباط کریم- جانشین فراجا با انتقاد از صدا و سیما گفت: مردم اعتراض دارند که چرا افرادی که به کشور و بیت المال خیانت کردند، در صفحه زنده صدا و سیما می‌آورید.
دکتر بیژن عبدالکریمی؛ از نیرو‌های انقلاب در برنامه زنده تلویزیونی «شیوه» انتقاد کرد و گفت: چرا به خاطر چند تار مو بر می‌آشوبید، ولی در برابر فجایع دیگر سکوت می‌کنید؟ با طبقه متوسط جز با زبان زور صحبت نکرده‌اید.
رقبای انتخاباتی جورجیا ملونی در واکنش به توئیت او از «سوءاستفاده» از حادثه روی داده در شهر پیاچنتسا انتقاد کردند. انریکو لتا، رهبر حزب دموکرات ایتالیا گفت: «استفاده از تصاویر تجاوز جنسی زننده است. استفاده از آن با اهداف انتخاباتی زننده‌تر هم هست.»
بی‌اعتنایی کریستیانو رونالدو به جیمی کاراگر، یکی از کارشناسان برنامه پخش زنده دیدار منچستریونایتد و لیورپول، از صحنه‌های جالب پیش از شروع این دیدار بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ