معاون پیشگیری از آسیب های اجتماعی سازمان بهزیستی کشور تاکید کرد که همیاران سلامت اجتماعی باید برنامه محور باشند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فرمانده یگان حفاظت محیط زیست دماوند گفت: همزمان با ۳۱ جولای روز جهانی رنجر جمعی از محیط بانان و همیاران محیط زیست دماوند با صعود به دماوند یاد شهدای محیط بان و جنگلبان کشور را گرامی داشتند.
آبادان- رئیس کانون هواداران بانوان و رئیس امور همیاران هوادار صنعت نفت آبادان انتخاب شدند.
تایباد- رئیس دادگستری تایباد گفت: همیاران صلح شهرستان تایباد با ۶۲ درصد صلح و سازش در پرونده‌های ارجاعی، ضمن کاهش چشمگیر پرونده‌های ورودی به دادگستری، در صدر جدول خراسان رضوی قرار دارند.
نیشابور ـ رئیس دادگستری نیشابور گفت: با تلاش شوراهای حل اختلاف و همیاران حل اختلاف ۳۰ درصد از پرونده‌های قضایی نیشابور در یکسال اخیر منتهی به صلح و سازش شده است.
فرمانده یگان حفاظت محیط زیست مشاور عالی خود در امور همیار محیط بان را منصوب کرد و گفت: جذب همیاران محیط بان از طریق سیر مراحل قانونی در اولویت کاری سازمان حفاظت محیط زیست قرار دارد.
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اردبیل از مشاهده و ثبت تصاویر چهار قلاده پلنگ توسط دوربین‌های تله‌ای یکی از همیاران محیط زیست در مرز مشترک میان دو منطقه شکار ممنوع در بند مشکول از توابع شهرستان کوثر استان اردبیل و منطقه حفاظت شده کاغذ کنان استان آذربایجان شرقی خبر داد. منبع: ایرنا
مایک شوماخر گفت چه چیزهای او را به عنوان راننده ذخیره در تیم مرسدس آلمان شگفت‌زده کرده است.
سرمربی اسپانیایی و تازه‌وارد نساجی درخواست اضافه شدن دستیار خارجی را ارائه نکرده است.
فرا رسیدن سال نو و بهار طبیعت را به تمامی هموطنان عزیز، به ویژه همکاران بانک کارآفرین، شر کت‌های تابعه، سهامداران گرامی و مشتریان معزز تبریک عرض می‌کنم و امیدوارم سال 1402 سالی سرشار از موفقیت، سلامتی و بهروزی و برکت برای یکایک آنان باشد.
انصاری با یادآوری اینکه تصاویر مورد نظر توسط یکی از همیاران محیط‌زیست به نام "خلیل هژبری" با همکاری اداره محیط زیست لارستان ثبت شده است، گفت: از سال ۹۷ تاکنون این چهارمین قلاده پلنگی‌ست که در این شهرستان ثبت شده است.
در راستای حفظ سلامت و امنیت دانش آموزان و همکاران و جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی ناشی از حوادث چهارشنبه آخر سال، تمامی مدارس و آموزشگاه‌ها شامل، مهد کودک، مراکز پیش دبستانی و مدارس همه دوره‌های آموزشی استان مرکزی روز سه شنبه بیست و سوم اسفندماه در نوبت عصر تعطیل است.
چند مجری دیگر بی‌بی‌سی به حمایت از گری لینه‌کر، فعلا از کار خود در این شبکه کناره گیری کرده اند.
جمعی از ستارگان مشهور دنیای فوتبال تولد هفتاد سالگی سرمربی سابق تیم ملی ایران را تبریک گفتند.
خواه یک رئیس تندخو، حجم کاری نامعقول یا همکاران بدخواه باشد، یک محیط کاری مسموم می‌تواند تأثیر قابل توجهی بر سلامت روان شما داشته باشد و منجر به سطوح بالای استرس، بی خوابی و افسردگی شود. مهم است که علائم یک محیط کاری سمی را بشناسید و بدانید چه زمانی زمان ترک فرا رسیده است.
رئیس حوزه ریاست قوه قضائیه گفت: باید جایگاه و منزلت و کرامت مردمی که بنا به دلایلی به دستگاه قضائی پناه بردند، به بهترین شکل حفظ شود.
باج گیری عاطفی عمدتاً در روابط عاشقانه رخ می‌دهد، اما در کنترل دوستی‌ها یا در بین اعضای خانواده نیز غیرمعمول نیست. این دسته از افراد که باج گیری عاطفی انجام می‌دهند ممکن است اختلالات سلامت روان داشته باشند. آن‌ها از این نوع سوء استفاده عاطفی برای اعمال قدرت بر دیگران برای دستکاری دوستان، اعضای خانواده یا حتی همکاران استفاده می‌کنند.
احسان اصولی، سخنگوی فدراسیون فوتبال، توضیحاتی را در خصوص جلسه امروز هیئت رییسه فدراسیون ارائه داد.
در پی تشدید همه‌گیری کرونا در چین و ابتلا و بستری شدن سفیر و ۶ تن از همکاران سفارت ایران، وزیر امور خارجه در تماس با سفیر کشورمان، وضعیت سلامت او و همکارانش جویا شد.
مراسم تقدیر از بازیکنان تیم فوتسال بانک ایران زمین، با حضور مدیرعامل، مدیران امور توسعه سرمایه انسانی، پشتیبانی و مهندسی، روابط عمومی و روسای ادارات حوزه مدیریت، امور کارکنان، ارزیابی عملکرد کارکنان و بازیکنان این تیم برگزار شد.
به منظور بازدید از شعب و دیدار با همکاران مدیریت شعب استان های غرب کشور، مدیر امور شعب استانها، مدیر امور حراست و مدیر امور توسعه سرمایه انسانی بانک ایران زمین به این استان ها سفر کردند.
ضمن تأکید بر فراهم نمودن زمینه‌های حق اعتراض مسالمت‌آمیز و بدور از هرگونه خشونت در سطح جامعه، انتظار می‌رود برخورد با درایت جامعه پزشکی در حادثه اخیر مورد تقدیر قرار گرفته و در خصوص معدود برخورد‌های صورت گرفته با دانشجویان یا همکاران حوزه سلامت با نهایت رأفت و رحمت اسلامی برخورد شود.
رئیس پلیس فتا فراجا از تکمیل زیرساخت های سامانه همیاران پلیس فتا خبر داد و گفت: هم اکنون ۲۴ هزار همیار پلیس فتا فعال داریم.
کارلوس کی‌روش تمام همکاران مورد اعتمادش را به تهران می‌آورد تا کادرفنی تیم ملی در جام جهانی قطر را تشکیل دهند.
مدیرکل دفتر مشارکت مردمی و مسؤلیت اجتماعی سازمان حفاظت محیط زیست ضمن اشاره به اهمیت طرح محیط یار از نقش مهم همیاران طبیعت سخن گفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ