خانه یاریگران زندگی ویژه پیشگیری از اعتیاد و آسیب های اجتماعی دانش آموزان شهر تهران افتتاح شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون وزیر راه و شهرسازی با اعلام اینکه تاکنون به ۳۳ هزار متقاضی طرح جوانی جمعیت زمین واگذار شده است، از برنامه افتتاح حداقل ۵۰ هزار واحد مسکونی نهضت ملی در هفته دولت خبر داد.
اصفهان- ۱۷ خانه محیط‌زیست و هفت خانه فناور محیطزیست در استان اصفهان در آستانه هفته دولت به طور همزمان بهره برداری شد.
امروز در مراسمی۲۰ پروژه عمرانی، صنعتی و واحدِ راکدِ احیاء شده افتتاح شد.
امروز در مراسمی۲۰ پروژه عمرانی، صنعتی و واحدِ راکدِ احیای شده با سرمایه‌گذاری ۲۹ هزار و ۴۸۹ میلیارد ریال افتتاح شد.
بندرعباس - با حضور امیر دریادار شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش، مرکز تعمیرات رده میانی یگان‌های شناور سطحی و زیر سطحی در بندرعباس افتتاح شد.
متقاضیان تسهیلات طرح «مروارید» بانک ملی ایران می توانند به صورت غیرحضوری و در کوتاه ترین زمان نسبت به افتتاح حساب خود در سامانه بام اقدام کنند.
مشتریان جدید بانک ملی ایران می توانند بدون مراجعه به شعب بانک و با احراز هویت هوشمند طی چند مرحله ساده در سامانه بام، نسبت به افتتاح حساب دیجیتال خود اقدام کنند.
لوکاس سیلوا، یکی از بدترین خریدهای تاریخ رئال، به کروزیرو، باشگاه سابقش، برگشت.
نخستین خانه نخبگان کشور و مرکز نوآوری و کارآفرینی بافقی نو به همت شرکت سنگ آهن مرکزی ایران در شهرستان بافق افتتاح شد.
خرم‌آباد- مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان گفت: فاز نخست «خانه چوب» به زودی در بروجرد افتتاح می‌شود.
افتتاح ۲۰ پایگاه امداد و نجات، ۳ سوله بزرگ امدادی، ۱۸ پروژه خدماتی، درمانی، و رفاهی و همچنین ۵۰۰ خانه هلال در سراسر کشور صورت گرفت.
افتتاح ۲۰ پایگاه امداد و نجات، ۳ سوله بزرگ امدادی، ۱۸ پروژه خدماتی، درمانی، و رفاهی و همچنین ۵۰۰ خانه هلال در سراسر کشور صورت گرفت.
معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رییس‌جمهوری در مراسم افتتاح خانه خلاق هزاره در منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد از حمایت ۵ هزار میلیارد ریالی معاونت برای توسعه صنایع خلاق خبر داد.
حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی عصر روز پنجشنبه در مراسم افتتاح مرکز نوآوری و خانه خلاق سرو که در حسینیه جماران برگزار شد، تاکید کرد: از پلتفرم‌ها و فضا‌های موجود باید به بهترین نحو استفاده کرد، ولی شرط آن این است که از عظمت این فضا و نادانسته‌های خود در این خصوص، نترسیم؛ بلکه باید وارد این عرصه سخت شد.
مدیر مجموعه میراث جهانی کاخ گلستان از افتتاح تالار و برپایی همایش یادمان «اتابک اعظم میرزا محمد تقی خان امیرکبیر نظام فراهانی» در این مجموعه جهانی خبر داد.
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست از افتتاح و آغاز به‌کار هزار و چهارصد و یکمین خانه محیط زیست کشور خبر داد و گفت: وجود خانه‌های محیط زیست در مساجد می‌تواند الگوی مناسبی جهت ارائه دستاوردها باشد.
معاون هماهنگی امور استان‌های سازمان حفاظت محیط زیست توضیحاتی درباره سرانجام پرونده میانکاله، سد چمشیر، آلودگی هوا، گرد و غبار و موضوعات مختلف محیط زیستی ارائه داد.
دامغان- فرماندار دامغان با بیان اینکه فاز اول تصفیه خانه فاضلاب شهرستان با حضور وزیر نیرو افتتاح شد، گفت: ظرفیت این فاز از تصفیه خانه ۱۲۰ لیتر بر ثانیه است.
معاون طرح و برنامه خانه صمت جوانان ایران خبر داد: نخستین بانک ژن پیاز زعفران ایران در استان خراسان رضوی، شهرستان تربت حیدریه افتتاح شد.
با حضور مسئولان دستگاه ورزش و جمعی از اصحاب ورزش خانه شطرنج همدان پس از دو سال بازگشایی و افتتاح شد و به همین مناسبت یک دوره مسابقات هفتگی با عنوان هفتمین دوره جام اکباتانا با حضور ۶۰ نفر در حال برگزاری است.
آیا سویه جدید کرونا خطرناک است؟
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ سرقت برای رسیدن به آرزوها/ پلیس در تعقیب مرد اسیدپاش/ ترمز تانکر حامل سوخت قاچاق کشیده شد/ دردسر مخالفت با ازدواج دختر ۱۶ ساله/ فشای راز زوج جوان با کنجکاوی زن همسایه/ جزئیات صدور حکم اعدام برای «کیوان امام‌وردی»/ برادرکشی پای بساط مشروب خواری!/ اجاره آدمکش برای انتقام از شریک
طی جلساتی که بنده با خانم دکتر کاظمی‌پور معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش داشتم، این طرح بنا بر ضرورت و نیاز جامعه مطرح و مورد استقبال وزارت ورزش قرار گرفت
خبری از نقش آفرینی مخالفان ماجدی در هیات رئیسه نیست بلکه او و افراد معتمدش همه امور را در دست دارند و منتقدان خانه نشین هستند اما آقای سرپرست حتی قدرت آرام کردن فضای پیرامون تیم ملی را نیز ندارد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ