باشگاه اورتون قصد دارد ایسکو، هافبک سابق رئال مادرید، را که در حال حاضر بازیکن آزاد است به خدمت بگیرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با وجود توافق شفاهی میان بایرن و کیم مین جائه با توجه به موضوع خدمت سربازی بازیکن کره ای هنوز تفاهم نامه ای میان طرفین امضا نشده است.
با وجود گذشت چند روز از اتمام دوره پرحاشیه ریاست فدراسیون چوگان هنوز سرپرستی برای این فدراسیون منصوب نشده است.
با وجود گذشت چند روز از اتمام دوره پرحاشیه ریاست فدراسیون چوگان هنوز سرپرستی برای این فدراسیون منصوب نشده است.
قهرمان سال گذشته آسیا، با وجود ثبت رکورد مجموع 10 کیلوگرم بیش از سال قبل به مقام پنجمی قاره کهن رضایت داد.
مربی تیم ملی فوتسال ایران، کمبود زمان بین تورنمنت تایلند و دو دیدار با ازبکستان را دلیل امضا نشدن قراردادهای مربیان این تیم دانست.
با وجود وعده های داده شده از سوی فدراسیون فوتبال سرمربی تیم امید در پایان فروردین ماه انتخاب نشد!
با وجود آن که نتانیاهو در نظر داشت تا سفر سه روزه به آلمان داشته باشد، اما بحران داخلی در مناطق اشغالی فلسطین باعث شد تا او برنامه های خود را نیمه تمام در برلین رها کند و به تل آویو بازگردد.
سخنگوی انجمن صنایع فراورده های لبنی گفت: با وجود افزایش بهای تمام شده به دلیل افزایش هزینه های تولید تا پایان ماه مبارک رمضان قیمت محصولات لبنی تغییری نخواهد داشت.
گالا با وجود عملکرد خیره کننده مرتضی شریفی از زراعت بانک شکست خورد.
ورزشگاه اختصاصی مس کرمان با وجود وعده‌های داده شده اما هنوز افتتاح نشده و زمان رونمایی از آن هم مشخص نشده است.
ایجنت اشکرینیار تایید کرد که "هیچ امکانی" برای ماندن مدافع محبوب اینتر در این تیم وجود ندارد.
با وجود تلاش بسیار بایرن، الکساندر نوبل برای بازگشت زودتر از موعد به این باشگاه تمایلی ندارد.
در گذشته بایدن معامله‌های نامطلوب زیادی وجود داشته است. به نظر می‌رسد مبهم‌ترین دوره زندگی سیاسی او در دوره دوم ریاست جمهوری «باراک اوباما» بوده است زمانی که جو هنوز معاون رئیس جمهور بود و خانواده‌اش تلاش می‌کردند تا جایی که ممکن است از نفوذ او به نفع خود استفاده کنند.
با وجود اینکه هروه رنار با تیم ملی عربستان قرارداد دارد، اما شواهد نشان از جدایی او دارد و سعودی ها باید دنبال سرمربی جدید باشند.
با وجود خبرسازی چهره‌های ورزشی در هفته جاری، اما این تورم عجیب بازار ارز و متعاقب آن تغییر قیمت‌ها در حوزه‌ها و بخش‌های مختلف بود که بیش از هر موضوع دیگری بازتاب رسانه‌ای و خبرسازی را به همراه داشت. حتی افزایش قیمت ارز‌های خارجی، بر صحنه مدیریت اقتصادی دولت نیز تاثیرگذار بود.
با توجه به اختلاف به وجود آمده بین فدراسیون و سرمربی تیم ملی شمشیربازی ظاهرا حضور قربانی در تیم ملی به پایان خواهد رسید.
با وجود بهبود روند درآمدی خودروسازان و افزایش تیراژ، ساختار مالی حاکم بر زنجیره تامین خودروسازی با چالش های جدی تری روبرو شده و چشم انداز روشنی برای ماه های پایان سال مشاهده نمی شود.
با وجود غیبت این پنج بازیکن در مرحله تازه به اتمام رسیده اردوی تیم ملی، نمی‌توان به صورت قطعی گفت آن‌ها دیگر شانسی برای دعوت به تیم ملی ندارند، اما این شانس در شرایط فعلی به کمترین میزان خود رسیده مگر اینکه کی‌روش با دعوت از این بازیکنان، آن‌ها را سورپرایز کند.
مراسم پایان دوران ریاست جمهوری میشل عون از دقایقی پیش در کاخ ریاست جمهوری لبنان آغاز شد.
بوکاجونیورز با وجود تساوی مقابل ایندیپندنت به مقام قهرمانی رقابت‌های لیگ آرژانتین دست یافت.
رئیس سازمان وظیفه عمومی فراجا با بیان آمار جعل فیزیکی این سند هویتی هم بسیار کم است، گفت: جعل، تقلب و دسیسه ممکن است انجام شود، اما مدت‌هاست که گزارشی در خصوص این کارت‌ها نداشتیم، ضمن اینکه اگر شکل فیزیکی این کارت‌ها نیز جعل شود، با توجه به هوشمندسازی انجام شده بلافاصله امکان استعلام آن وجود داشته و جعلی بودن این کارت‌ها مشخص می‌شود.
رئیس جمهوری بلاروس به موضع گیری درباره جنگ اوکراین پرداخت و از امکان تحقق صلح در کوتاه ترین زمان ممکن خبر داد.
رئیس‌جمهور آلمان می‌گوید انتظار ندارد در گفت‌وگوهای سران کشورهای اروپا در حاشیه مراسم خاکسپاری ملکه انگلیس، ایده جدیدی برای پایان بحران اوکراین مطرح شود.
تیم ملی والیبال ایران با وجود پیروزی برابر آرژانتین در روز نخست مسابقات، جایگاه دوازدهم را به خود اختصاص داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ