ایجنت اشکرینیار تایید کرد که "هیچ امکانی" برای ماندن مدافع محبوب اینتر در این تیم وجود ندارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس چاره ای جز خروج دو بازیکن فعلی تیمش را ندارد.
دو بازیکن باتجربه پرسپولیس به احتمال فراوان فصل آینده در یک تیم دیگر همبازی خواهند شد.
هواشناسی مازندران نیز روز گذشته با اشاره به ورود سامانه جدید بارشی به این استان با صدور اطلاعیه سطح زرد نسبت احتمال آبگرفتگی معابر عمومی و جاری شدن روان‌آب و ریزش سنگ در محورهای کوهستانی این استان هشدار داد.
سازمان هواشناسی کشور برای کاهش آسیب‌های احتمالی ناشی از این مخاطرات احتیاط درعملیات تفریحی به‌ویژه غواصی و شنا، احتیاط در سفر‌های دریایی با شناور سبک، اتخاذ تمهیدات لازم جهت فعالیت‌های دریایی از جمله ورود و خروج کشتی به بنادر و احتیاط در صیادی به‌ویژه در فراساحل را توصیه می‌کند.
سرمربی تیم ملی ایران فردا نشست مهمی با مسئولان فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ خواهد داشت.
خروج هواداران از سکوهای با احتمال تخریب در دربی در حاشیه تقابل پرسپولیس - استقلال در چهارچوب هفته 27 رقابت‌های لیگ برتر ایران 1401/02
احتمال دارد مرتضی شریفی در پایان این فصل از گالاتاسرای جدا شود.
بازگشت دیه‌گو کاستا به لیگ برتر اتفاق مثبتی برای این مهاجم برزیلی-اسپانیایی نبود و او که اصلا آمار خوبی در فصل جاری نداشت، روز گذشته به شدت مصدوم شد و به احتمال زیاد ادامه فصل را از دست می‌بدهد.
طبق اعلام رسانه اماراتی این احتمال وجود دارد که نوراللهی در زمستان سال جاری در فهرست فروش الاهلی قرار گیرد.
وزیر امور خارجه گفت: بنابر اظهارات رئیس دوره‌ای اتحادیه اروپا، غربی‌ها به دنبال اجرای این قطعنامه نیستند اما اگر اروپا مواضعش را تغییر ندهد احتمال انجام هر اقدام تقابلی متصور است.
وزیر امور خارجه گفت: بنابر اظهارات رئیس دوره‌ای اتحادیه اروپا، غربی‌ها به دنبال اجرای این قطعنامه نیستند اما اگر اروپا مواضعش را تغییر ندهد احتمال انجام هر اقدام تقابلی متصور است.
امیرعبداللهیان وزیر امورخارجه گفت: بنابر اظهارات اروپایی‌ها ، غربی ها به دنبال اجرای این قطعنامه نیستند اما اگر اتحادیه اروپا مواضعش را تغییر ندهد احتمال انجام هر اقدام تقابلی متصور است.
وزیر خارجه در واکنش به اقدام اخیر پارلمان اروپا علیه سپاه، گفت: بنابر اظهارات رئیس دوره‌ای اتحادیه اروپا، غربی‌ها به دنبال اجرای این قطعنامه نیستند، اما اگر اروپا مواضعش را تغییر ندهد احتمال انجام هر اقدام تقابلی متصور است.
بنا به اعلام یک رسانه فرانسوی، این کشور ممکن است به زودی طرح خروج نظامیان خود از بورکینافاسو را اجرایی کند.
عملکرد اعضای هیات مدیره دو باشگاه استقلال و پرسپولیس زنگ خطر را برای تغییر برخی از آنها به صدا درآورده اما در صورت تغییر رویکرد و خروج از «بی تاثیر» بودن ممکن است این اتفاق رخ ندهد.
کیادلیری در واکنش به اینکه با این دست‌درازی آیا احتمال خط‌خوردن نام جنگل‌های هیرکانی از فهرست یونسکو وجود دارد، می‌گوید: «این جنگل‌ها الان رفرنسی برای تمام دنیا هستند و برای بشریت مهم. وقتی تخریب ایجاد شود، می‌توانند ما را از فهرست خارج کنند، اما حفاظت از این جنگل‌ها باید مسئولیت اجتماعی خود ما باشد، نه اینکه به بهانه یونسکو از آن‌ها حفاظت کنیم.»
بورس ICE اروپا هشدار داد که اعمال هرگونه محدودیت بر قیمت گاز ممکن است باعث شود تا بستر معاملات گازی از اروپا خارج شود.
بورس ICE اروپا هشدار داد که اعمال هرگونه محدودیت بر قیمت گاز ممکن است باعث شود تا بستر معاملات گازی از اروپا خارج شود.
چهار دروازه بان در اردوی تیم ملی فوتبال ایران حضور دارند تا احتمال خط خوردن هر یک از اسامی مطرح در آستانه جام جهانی ۲۰۲۲ بیش از پیش تقویت پیدا کند.
چهار دروازه بان در اردوی تیم ملی ایران حضور دارند تا احتمال خط خوردن هر یک از اسامی مطرح در آستانه جام جهانی ۲۰۲۲ بیش از پیش تقویت پیدا کند.
وزیر امور اتحادیه اروپا جمهوری چک از احتمال جدایی مجارستان از اتحادیه اروپا به دلیل همراهی نکردن با موضع گیری های ضد روسی  بروکسل گفت.
وزیر خارجه سابق و رئیس پیشین آژانس اطلاعات مرکزی آمریکا (سی‌آی‌ای) مدعی شد که به علت نحوه خروج آمریکا از افغاستان، احتمال حمله به این کشور از خاک افغانستان افزایش یافته است.
یک رسانه یونانی مدعی شد که پس از کریم انصاری فرد، حالا احتمال جدایی میلاد محمدی از تیم آ.ا.ک نیز وجود دارد.
با قوت گرفتن احتمال بازگشت یک مدافع به استقلال، ممکن است سرمربی این تیم ناچار به ارائه یک لیست خروج شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ