مدیران رئال مادرید دیگر قصد ندارند وارد بازی کیلیان امباپه، ستاره فرانسوی، در بازار نقل و انتقالات شوند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزارت دفاع دانمارک امروز با انتشار بیانیه‌ای به تشریح پیش‌شرط‌های ارسال جنگنده‌های اف-۱۶ به اوکراین پرداخت.
رییس کمیته مسابقات فدراسیون هندبال گفت: امیدوارم طبق برنامه‌ریزی که کرده‌ایم مسابقات لیگ برتر هندبال مردان و زنان آغاز شود، چون سال شلوغی در پیش داریم و نباید به لیگ لطمه بخورد.
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس دیدار این تیم با تراکتور را یکی از دیدنی ترین بازی های لیگ برتر پیش بینی کرد و گفت: بلوغ فنی دو تیم بسیار بالاست و هر تیمی که اشتباه نداشته باشد برنده می‌شود.
کیلیان امباپه با وجود اینکه پاریسی‌ها قصد کوتاه آمدن از مواضع خود را ندارند هیچ تلاشی برای پیوستن زودهنگام به رئال مادرید انجام نداده است.
مربی پرسپولیس همچنان در انتظار برطرف شدن موانع بازگشتش به این تیم قرار دارد.
شرط مهدی هاشمی نسب برای حضور در کادر فنی استقلال چیست؟
رئال مادرید به پی اس جی برای جذب امباپه پیشنهاد ارائه نخواهد داد مگر اینکه حرکتی جدی از خود کیلیان امباپه مشاهده کند.
موسی مارگا که ژرژ ژسوس، سرمربی پرتغالی الهلال، از تمرینات این تیم کنار گذاشته شد، برای موافقت با جدایی از این باشگاه شرط گذاشت.
در حالی که سال گذشته یکی از اقدامات عجیب دولت سیزدهم عقب نشینی به نفع پرمصرف‌های گاز خانگی بود، عملا اجرای قانون ابلاغی دولت نیز روی زمین ماند. حالا در پنجمین ماه سال، زودتر روال گذشته شاهد ابلاغ تعرفه‌های جدید گاز از سوی شرکت ملی گاز ایران هستیم.
در رئال مادرید آرامش کامل وجود دارد و شرط را بر این گذاشته اند که یا کیلیان امباپه تمدید خواهد کرد و یا تا قبل از ماه آگوست وضعیت او در پی اس جی مشخص نمی شود.
طبق ادعای مارکا، گولر برای پیوستن به رئال دو شرط تعیین کرده بود. اولی اینکه باشگاه او را تحت هیچ شرایطی در فصل پیش رو به تیم دیگری قرض ندهد. آردا گولر برای پیوستن به رئال مادرید دو شرط مهم داشت که مدیران باشگاه مادریدی هر دو را قبول کردند.
آردا گولر برای پیوستن به رئال مادرید دو شرط مهم داشت که مدیران باشگاه مادریدی هر دو را قبول کردند.
آردا گولر برای پیوستن به رئال مادرید دو شرط مهم داشت که مدیران باشگاه مادرید هر دو را قبول کردند.
فلورنتینو پرز تا بازی های پیش فصل رئال در تور آمریکا صبر خواهد کرد و اگر عملکرد مهاجمان ناامیدکننده باشد، برای جذب یک شماره 9 جدید اقدام خواهد کرد.
یک روزنامه فرانسوی باشگاه رئال مادرید از کیلیان امباپه درخواست کرده برای انتقال به رئال در تابستان پیش رو باید برای پذیرش دو شرط آماده شود.
بارسلونا بدون کسب پیروزی در دربی کاتالونیا هم می تواند قهرمان لالیگا لقب بگیرد و به بیست و هفتمین عنوان قهرمانی خود در این رقابت‌ها دست یابد.
بارسلونا نه فردا که همین امشب نیز می تواند قهرمان لالیگا لقب بگیرد و به بیست و هفتمین عنوان قهرمانی خود در این رقابت‌ها دست یابد.
تونی کروس، ستاره رئال مادرید، تنها در صورتی حاضر به تمدید قراردادش است که فصل آینده هم در ترکیب ثابت باشد.
یکی از منابع نزدیک به رئال مادرید خبر داده که مدیران این باشگاه اعلام کرده‌اند که آماده هستند تا با یک شرط بار دیگر برای جذب این بازیکن اقدام کنند.
باشگاه رئال مادرید آماده است تا در صورت تلاش کیلیان امباپه، ستاره فرانسوی، برای جدایی از پاری سن ژرمن برای جذب او اقدام کند.
تونی کروس می خواهد در رئال بازنشسته شود ولی زمان آن را نمی داند. او شرط خاص خودش را دارد و حالا توپ در زمین رئال و فلورنتینو پرز است.
رئال مادرید با جدایی کاسمیرو اقدام به خرید بازیکن نخواهد کرد و تنها در صورت جدایی مارکو آسنسیو، یک مهاجم جدید جذب می کند.
کاسمیرو به این راحتی راضی به ترک رئال مادرید نیست و منچستریونایتد کار دشواری برای جذب او دارد.
جواد کریمی، پاسور جوان تیم ملی والیبال ایران روز گذشته در کنار سایر اعضای تیم تمرین کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ