همزمان با پایان تحقیقات ۱۸ ماهه کمیته «ششم ژانویه»، رئیس جمهور سابق آمریکا به هدایت «توطئه‌ای چند وجهی» برای برگرداندن نتیجه انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ متهم شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
روز گذشته احکام انضباطی مربوط به دیدارهای هفته اول لیگ برتر صادر شد اما خبری از حکم بیرانوند نبود.
کمیته داوران: کمک‌داور بازی پرسپولیس شاهکار کرد
مدیر کل اعتباربخشی و صدور پروانه فعالیت سازمان فناوری اطلاعات ایران از تشکیل کمیته خبرگان جهت ارتقا و نظام ارزیابی نرم افزارهای کشور خبر داد.
کمیته مسابقات سازمان لیگ عصر امروز درباره زمان شروع لیگ برتر تصمیم‌گیری خواهد کرد.
رئیس ستاد انتخابات کشور گفت:لازم است برای تأیید اسناد و مدارک داوطلبان با ۵ مرجع که دارای پنجره واحد هستند ارتباط بر خط داشته باشیم لذا این کار در حال انجام است.
رئیس کمیته ملی المپیک و  رئیس انجمن آثار و مفاخر فرهنگی به منظور شناساندن و بزرگداشت مفاخر ورزشی ایران ، در محل این انجمن تفاهم نامه همکاری امضا کردند.
باشگاه رئال مادرید ابراز اطمینان کرده کمیته برگزاری مسابقات لالیگا نیز مثل دادگاه والورده را تبرئه کند.
مشهد ـ نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: نهاد کمیته امداد امروز یک بازوی توانمند و فعال برای دولت بوده و در ابعاد مختلف به خصوص در حوزه اشتغال به صورت قابل توجهی فعالیت کرده است.
کمیته داوران فدراسیون فوتبال به گزینه‌های قضاوت در دربی پایتخت ابلاغ سوت زدن در هفته بیست و ششم نداده است.
کمیته داوران فدراسیون فوتبال اسامی داوران هفته بیست و ششم لیگ برتر را معرفی کرد.
کمیته مسابقات سازمان لیگ تاریخ برگزاری دیدار بین تیم های گل گهر سیرجان و فولاد خوزستان در هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال راتغییر داد.
کمیته سیستم اطلاعات فدراسیون والیبال اسامی بهترین بازیکنان جام سی‌وششم لیگ برتر مردان را اعلام کرد.
دبیرکل کمیته ملی المپیک اعلام کرد بالا رفتن قیمت ارز به دغدغه ای جدی برای این کمیته تبدیل شده است.
در گزارش کمیته تحقیقات آمده است، عامل مرکزی ششم ژانویه یک نفر بود، دونالد ترامپ که بسیاری دیگر از او پیروی کردند. هیچ یک از حوادث روز ششم ژانویه بدون او اتفاق نمی‌افتاد.
رئیس جمهور سابق آمریکا که ماه گذشته رسما برای انتخابات ۲۰۲۴ کاخ سفید اعلام نامزدی کرد، توصیه کمیته تحقیقات «ششم ژانویه» را پاپوش و تلاشی برای سنگ‌اندازی در کارزار انتخاباتی خود خواند.
رئیس کمیته اطلاعاتی مجلس نمایندگان آمریکا و عضو کمیته تحقیقات کنگره درباره شورش ششم ژانویه طرفداران رییس جمهور پیشین کشورش تأکید کرد: شواهد کافی برای متهم کردن «ترامپ» وجود دارد.
رئیس کمیته شفافیت و شهر هوشمند شورای شهر تهران گفت: مدیریت شهری ششم با جدیت به دنبال هوشمند سازی فرایند ها و متعاقب آن شفافیت است.
رئیس کمیته امداد، از ایجاد بیش از ۹۰۰ هزار فرصت شغلی در طول برنامه ششم توسعه کشور خبر داد.
رئیس کمیته گردشگری شورای ششم شهر تهران با اشاره به ترک خوردن «بقعه بی بی شهربانو» بر اثر انفجار‌های رخ داده در کوه بی بی شهربانو توسط کارخانه سیمان، این وضعیت را برای بقعه و زائران خطرناک خواند.
رییس کمیته مسابقات سازمان لیگ اعلام کرد برنامه جدید اردوی تیم ملی دیر به دست او رسیده است.
رییس کمیته مسابقات سازمان لیگ درباره زمان برگزاری هفته های ششم و هفتم توضیحاتی را ارائه کرد.
محمود خسروی وفا که در انتخابات روز ششم شهریور کمیته ملی المپیک رای اعضای مجمع را برای ریاست گرفت، یازدهمین رئیس این کمیته از ابتدای انقلاب اسلامی به شمار می رود.
مدتی پیش هم مهدی بابایی، رئیس کمیته حفظ و گسترش فضای سبز و باغات شورای ششم شهر تهران، با اشاره به اینکه رویکرد صددرصد سلبی درخصوص حفاظت از قطع درختان را متوقف نمی‌کند، به انتقاد از مصوبه شورای پنجم در جهت حفظ باغات تهران پرداخته و گفته بود نگاهی را که رئیس شورای شهر تهران درخصوص خانه‌باغ‌ها و ساخت‌وساز در این حوزه دارند، قبول دارم؛ چون رویکرد صددرصد سلبی که دوره پنجم در حوزه حفاظت از درختان پیش گرفت، موفق نبوده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ