روز گذشته سالگرد قهرمانی فرهاد مجیدی به همراه العین در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جواد نکونام در چهار هفته ابتدایی لیگ به دنبال کسب حداکثر امتیازات در چهار جدال سخت است.
با احتساب مومیایی‌هایی که ۱۶ سال قبل‌تر در «دیرالبحری» کشف شده بود و اجسادی که در «KV ۳۵» کشف شدند، تقریبا تمام فرعون‌های دودمان هجدهم مصر باستان به همراه چند مورد از فرعون‌های دودمان نوزدهم و بیستم کشف شدند.
تغییرات قوانین نقل و انتقالات دست بسیاری از تیم‌ها را بسته از جمله پرسپولیس که با یک چالش بزرگ مواجه شده است.
روزنامه اطلاعات، لوگوی قدیمی خود را احیا کرد و با یونیفرم جدید منتشر شد. در نوزدهم تیر ۱۳۰۵، نخستین شماره روزنامه اطلاعات به صورت تک برگی به سردبیری عباس مسعودی در تهران منتشر شد. روزنامه اطلاعات قدیمی‌ترین روزنامه در حال انتشار ایران است.
منصوره اتحادیه ۸۹ سال دارد. او مادر و مادربزرگ است. هر روزش به خواندن و پژوهش و ورق زدن اسناد می‌گذرد و صبحش در نشر «تاریخ ایران» شب می‌شود. او همه این‌ها هست، ولی هیچ یک از این‌ها او را به‌درستی توصیف نمی‌کنند. نکته جالب درباره زندگی خانم اتحادیه این است که او در یک سه‌راهی تاریخی جذاب به دنیا آمده و زندگی کرده است.
سرمربی استقلال دست روی بازیکنی گذاشته که در لیگ نوزدهم به عنوان جوان‌ترین بازیکن پرسپولیس جام قهرمانی لیگ برتر را بالای سر برد.
هوادار تهران در شرایطی لیگ را به پایان رساند که یک بازیکن نوزده ساله با پیراهن این تیم هت‌تریک کرد و حالا امیدوار است در نیمه نهایی حذفی فرصت بازی پیدا کند.
تسلا در میانه قرن نوزدهم در کرواسی امروزی که آن دوران در امپراتوری اتریش قرار داشت زاده شد و سال ۱۸۸۴ به آمریکا مهاجرت کرد و شهروند آن کشور شد. برخی به او لقب مخترع قرن بیستم داده‌اند و به باور بسیاری او اولین کسی است که رادیو را اختراع کرد.
از نیمه‌های قرن نوزدهم به بعد تعدادی فسیل عجیب و ناشناخته به شکل مخروط‌های عظیم در نقاط مختلف دنیاکشف شدند؛ در طول حدودا ۱۵۰ سال دانشمندان تلاش کردند تا بفهمند این مخروط ‌های غول‌آسا به کدام گونه از موجودات زنده تعلق دارند.
برخی ناظران معتقدند که ادامه شکست در میدان نبرد ممکن است به سقوط پوتین منجر شود. به هر حال شکست روسیه در جنگ کریمه در قرن نوزدهم و شکست به ژاپن و افغانستان در قرن بیستم همگی موجب بروز تغییرات عمیق داخلی در روسیه شدند. جنگ جهانی اول طولانی و پرهزینه به آغاز انقلاب بلشویکی در سال ۱۹۱۷ میلادی دامن زد.
تحقیقات نشان می‌دهد که میانگین دمای زمین در حدود ۶۰۰۰ سال پیش در مقایسه با میانگین قرن نوزدهم حدود ۰.۷ درجه سانتیگراد گرمتر بود و سپس تا انقلاب صنعتی به تدریج سرد شد. ما دریافتیم که بیشتر شواهد به این نتیجه اشاره دارد. در همین حال، مدل‌های اقلیمی عموما روند گرمایش خفیفی را نشان می‌دهند که مربوط به افزایش تدریجی دی‌اکسید کربن است، زیرا جوامع مبتنی بر کشاورزی در طول هزاره‌ها پس از عقب‌نشینی صفحات یخی در نیمکره شمالی توسعه یافتند.
پرسپولیس با کسب پیروزی دشوار در آبادان ضمن گرفتن انتقام شکست سال قبل ،با سپاهان در صدر جدول شریک شد‌. تساوی خانگی گل‌گهر مقابل مس کرمان این تیم را از جمع مدعیان تا حدود زیادی عقب انداخت
فولاد در شرایطی روز گذشته مغلوب سپاهان شد که این تیم برای اولین بار در یک فصل از لیگ برتر، ۳ گل به خودی دریافت کرد!
پرسپولیس در هفته نوزدهم لیگ برتر در آبادان باید به مصاف صنعت نفت برود. روزی که ممکن است با یکی از متفاوت‌ترین پرسپولیس‌های این چند سال مواجه شویم.
مدیرکل دفتر صنایع خودرویی وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: ایران در سال گذشته از نظر میزان تیراژ تولید خودرو در جهان رتبه نوزدهم را داشت که با توجه به رشد تولید، می تواند تا پایان امسال به رتبه چهاردهم ارتقاء یابد.
قدیمی‌ترین نسخه قران معروف به قران عثمان متعلق به قرن هفتم میلادی است که نوزده سال پس از زمان رحلت پیامبر در زمان خلیفه سوم، در شهر مدینه جمع آوری شده است.
یکی از بزرگ‌ترین فراعنه مصر، رامسس دوم در طول سلسله نوزدهم مصر، از ۱۲۷۹ تا ۱۲۱۳ قبل از میلاد سلطنت کرد. مومیایی او در سال ۱۸۸۱ کشف شد، با این حال، مورخین هرگز نتوانسته‌اند دقیقاً مشخص کنند که او چه شکلی است.
وزارت صمت اعلام کرد جمع تولید خودرو در سال جاری تا پایان روز نوزدهم دی ماه ، بیش از ۹۵۲ هزار دستگاه بوده است.
پدیده نوزده ساله ورزش تنیس به دلیل آسیب‌دیدگی در تمرینات پیش‌فصل خود از حضور در گرنداسلم استرالیا کناره‌گیری کرد.
بزرگراه شهید آوینی در محدوده تقاطع بلوار سلمان فارسی، از تاریخ هفدهم تا نوزدهم دی ماه سال جاری به دلیل انجام عملیات عمرانی مسدود خواهد بود.
ستاره نوزده ساله لورکوزن بالاخره بعد از 9 ماه برای تیمش در یک بازی دوستانه به میدان رفت.
بیرانوند که این دو سال را در پرتغال و بلژیک سپری کرد، آخرین بار ۹۴۲ روز پیش در جریان هفته هجدهم لیگ نوزدهم و بازی تیم‌های پرسپولیس - صنعت نفت، دروازه‌اش را با پیراهن پرسپولیس بسته نگه داشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ