تیم ملی فوتسال زنان ایران در دومین دیدار خود در تورنمنت کافا، با ۱۶ گل تاجیکستان را شکست داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
چهار ملی پوش کراس سوار ایران پس از مسابقات انتخابی برای مسابقات جهانی ترکیه مشخص شدند.
وزنه‌برداری دختران ایران برای اولین بار در رده سنی نوجوانان و جوانان صاحب پنج مدال طلا شد.
وزنه برداری دختران ایران برای اولین بار در رده سنی نوجوانان و جوانان صاحب پنج مدال طلا شد.
مدیر فنی تیم بسکتبال دختران زیر ۱۶ سال ایران با تاکید بر قابلیت‌هایی که این تیم را تا مرحله نهایی کاپ آسیا پیش برده است، گفت: به دنبال قهرمانی برای تکمیل تاریخ‌سازی هستیم.
تیم ملی والیبال زیر 16 سال دختر ایران در مسابقات قهرمانی آسیا برابر ازبکستان پیروز شد تا برای کسب مقام پنجمی فردا به مصاف قزاقستان برود.
فرمانده ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: آنچه نظام سلطه از طریق مافیای رسانه‌ای خود در قالب یک جنگ ترکیبی روی ذهن و زندگی ملت ایران اعمال می‌کند، خطرناک‌ترین اقدام علیه ما است.
معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: دختران ایران؛ تابع دختری از اهل بیت (ع) و پرچمدار علم و مجاهدت هستند.
دختران هاکی روی یخ ایران بعد از شگفتی سازی در مسابقات آسیایی، حالا به دنبال ثبت نام خود در تاریخ هستند.
تیم ملی هاکی روی یخ بانوان ایران با پیروزی پرگل برابر امارات به مرحله نیمه نهایی مسابقات قهرمانی آسیا صعود کرد.
تیم تنیس کمتر از ۱۴ سال دختران ایران با برتری مقابل لبنان ضمن تثبیت جایگاه خود در مقدماتی جهانی، از سقوط در امان ماند.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: صدور قطعنامه دیروز پارلمان اروپا در خصوص بدحالی دختران دانش‌آموز در برخی مدارس، تکرار اتهامات واهی و بی‌اساس علیه کشورمان و مایه تعجب و تأسف است.
تیم فوتبال دختران زیر ۱۷ سال ایران برابر تاجیکستان به پیروزی پرگل دست پیدا کرد.
مجمع مدرسین و محققین حوزه علمیه قم اعلام کرد: مجمع مدرسین و محققین حوزه علمیه قم با اظهار تاسف و نگرانی شدید نسبت به این ماجرا و همدردی با آسیب دیدگان و خانواده‌های ایشان، اعلام می‌دارد این نوع اقدامات با تعالیم دینی و اصول قانون اساسی تعارضی آشکار دارد و پیشگیری از آن و شناسایی و محاکمه هرچه زودتر عاملان آن کمترین انتظاری است که مردم شریف ایران از مسئولان و نهاد‌های قضایی و امنیتی دارند.
در اتفاقی باورنکردنی، کلا ماجرای حضور زنان در ورزشگاه برای تماشای بازی‌های لیگ به دست فراموشی سپرده شده است! واقعیت امر این است که کلیدواژه «زیرساخت» هم در این پرونده بیشتر شبیه به بهانه است؛ چون در حالی که زیرساخت باید مهیا باشد تا زنان علاقه‌مند به فوتبال در ورزشگاه حاضر شوند، چنین بحثی برای اجرای برنامه‌های غیرفوتبالی در ورزشگاه آزادی مطرح نیست.
معاون پارلمانی رییس جمهور گفت: مشکلات کنونی مدارس دخترانه از جمله هجمه‌های دشمنان علیه ایران اسلامی و دولت سیزدهم است تا این دولت را مخالف تحصیل دختران و حضور این قشر در جامعه نشان دهد، در حالیکه تحصیل دانش آموزان دختر مایه افتخار ایران است و در نظام جمهوری اسلامی بخشی از جمعیت هیات‌های علمی، مسوولان و مدیران، فرهنگیان، ورزشکاران، هنرمندان، پژوهشگران و سیاست مداران را زنان تشکیل می‌دهند.
محمدرضا پهلوی به سبک و شیوه پدرش رضا شاه با کودتا علیه اسلام و قرآن پایه‌های حکومتش را سست کرد. رضا شاه در سفر به ترکیهِ آتاتورک کشف حجاب و عشرت‌کده‌ها و کاباره‌ها را به ایران تحمیل کرد و محمدرضا شاه با حذف اسلام و قرآن از شرایط نمایندگی مجلس خشم و انزجار جامعه مذهبی و متدین ایران را به چالش کشید. او با الگوبرداری از سبک زندگی غربی بسترساز حضور زنان و دختران عصر پهلوی در مجلس، سربازخانه‌ها، پادگان‌ها و هوانیروز شد.
تیم ملی فوتسال بانوان ایران نخستین دیدار خود در تورنمنت کافا را با پیروزی برابر قرقیزستان پشت سر گذاشت.
حساسیت و آگاه بودن بانوان در فضای مجازی و شناخت داشتن نسبت به وقایع منطقه و جهان بسیار ضروری است باتوجه به فریب‌های رسانه‌ای معاندان نظام، فشار دشمنان و بازی،‌های بین‌المللی که علیه دختران و زنان ایرانی اجرا می‌شود بهترین راه مقابله هوشیاری، آگاهی و حضور موثر دختران در این عرصه است.
9 کشور از جمله آمریکا و انگلیس در بیانیه ای مداخله جویانه، ایران را به نقض حقوق زنان و دختران متهم کردند.
آمریکا روز دوشنبه در پیش‌نویس قطعنامه‌ای که رویترز آن را رویت کرده است، با ادعای این که سیاست‌های ایران «به طرز فاحشی با حقوق انسانی زنان و دختران و ضوابط کمیسیون وضعیت زنان سازمان ملل مغایرت دارد»، آن را محکوم کرده است.
دیدار دوستانه تیم ملی فوتبال زنان ایران برابر بلاروس شنبه، ۲۱ آبان از ساعت ۱۵ در ورزشگاه آرارات برگزار شد و در نهایت با پیروزی یک بر صفر ایران به پایان رسید.
تیم ۹۰×۴ متر بانوان ایران در مسابقات ۲۰۲۲ قهرمانی جهان به عنوان نایب قهرمانی دست یافت.
تیم دراگون‌بوت منتخب دختران جوان کشورمان پس از کسب مدال طلا در ماده 500 متر، طلای مسافت 2000 متر را نیز کسب کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ