شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در قطعنامه ای تاکید کرد: اصحاب فرهنگ و اندیشه و سخن و قلم می‌خواهیم ضمن توجه به راهبرد جهاد تبیین و بیان حقایق ناب توطئه‌های شوم دشمن را نقش برآب سازند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نشست صمیمانه استاندار تهران با اصحاب رسانه
رئیس جمهور با حضور در بخش خبری ساعت ۱۴ شبکه یک رسانه ملی با تبریک روز خبرنگار گفت: اصحاب رسانه پل ارتباطی میان مردم و مسئولین هستند.
مدیرعامل موسسه فرهنگی، ورزشی صنعت نفت آبادان در نشستی با اصحاب رسانه آخرین وضعیت این مجموعه را شرح داد.
مدیرعامل موسسه فرهنگی، ورزشی صنعت نفت آبادان در نشستی با اصحاب رسانه آخرین وضعیت این مجموعه را شرح داد.
سنندج - وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: پروژه تالار مرکزی سنندج از جمله مهمترین طرح های عمرانی استان کردستان بوده و به اصحاب فرهنگ و هنر قول می دهیم تا پایان دولت سیزدهم به بهره برداری برسد.
صومعه سرا- خبرنگاران و اصحاب رسانه گیلان در قالب کاروان رسانه ای «میرزاشناسی» با حضور در دفتر روزنامه «جنگل» در کسمای صومعه سرا از نزدیک با رویکرد فرهنگی و رسانه ای میرزاکوچک خان آشنا شدند.
بازدید اصحاب رسانه از ورزشگاه یادگار امام(ره) تبریز
عباس عبدی نوشت: همین الان کدام‌یک از فرزندان اصحاب قدرت به سراوان یا محل‌های مشابه می‌روند؟ آنان همگی یا امریه دارند و زیر کولر و کنار شوفاژ و با پول مکفی مشغول خدمت مقدس سربازی هستند و ساعت ۴ هم در سطح شهر با دوستان هم‌جنس و غیرهم‌جنس خود مشغول تفریح می‌شوند.
قائم مقام سی و چهارمین نمایشگاه کتاب گفت: آماده‌سازی نمایشگاه از دوشنبه گذشته انجام شده است و امسال ناشران در دریافت غرفه و حضور در نمایشگاه کتاب بهتر عمل کردند و از روز گذشته ناشران در حال مراجعه و انتقال تجهیزات غرفه‌های خود هستند. امیدواریم با حضور اصحاب رسانه و ۷۰ دستگاه همکار در این دوره از نمایشگاه کتاب شاهد یک رویداد فرهنگی خوب باشیم.
حکم دادگاه هواپیمای اوکراینی از طریق سامانه ابلاغ الکترونیک به تمام اصحاب پرونده ابلاغ شده است.
پیگیری‌ها از سازمان قضائی نیروهای مسلح موید آن است که حکم دادگاه هواپیمای اوکراینی از طریق سامانه ابلاغ الکترونیک به تمام اصحاب پرونده ابلاغ شده است.
محمدخانی با اشاره به مهلت ثبت‌نام برای طرح ترافیک در سامانه «تهران من»، بیان کرد: مهلت ثبت نام برای اخذ مجوز طرح ترافیک در این سامانه تا پایان ۳۱ فروردین‌ماه بود که با توجه به درخواست‌ها و استقبال متقاضیان برای دریافت طرح ترافیک، مهلت ثبت‌نام تا ۱۵ اردیبهشت‌ماه تمدید شد.
نشست خبری رئیس جمهور با اصحاب رسانه خراسان جنوبی
نماینده مردم تهران در مجلس گفت: بارها از جانب افراد دلسوز کشور نسبت به خطر بولتن‌نویسان و اصحاب سررسید هشدار داده شده بود، اما با آنان فقط برخورد مقطعی شد.
محمدرضا تاجیک: امروز بحران در دیدن و گفتن اصحاب قدرتی نهفته است که می‌خواهند ناجور ببینند و ناجور بگویند. اما تردیدی نیست تا زمانی که واقعیت‌ها و وقایع جامعه مصنوع و مصقول نگاه ناجور اصحاب قدرت هستند، نباید از علاج و دوای آنان، انتظاری جز رنج افزون و حاجت ناروا داشت
محمدرضا تاجیک نوشت: عقل سلیم و معطوف به بقا، اصحاب قدرت امروز جامعه را بیش از همیشه به بازگشت به تکانه‌های اصیل انقلاب، یعنی عدالت، آزادی، برابری، کرامت انسانی و مردم‌سالاری می‌خواند.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره رسیدگی به وضعیت خبرنگاران، عکاسان و اصحاب رسانه که در بازداشت هستند، گفت: تعدادشان زیاد نیست، حوزه معاونت مطبوعاتی را در این خصوص مامور کردیم و دستگاه‌های امنیتی هم واقعا همکاری می‌کنند.
سرانجام کارلوس کی‌روش برای دومین مقطع در رخت سرمربیگری تیم ملی ایران بازیکنان را تمرین داد.
خبرنگاران پرتعدادی برای پوشش تمرین امروز تیم ملی، خود را به مرکز ملی فوتبال رسانده اند.
استقبال اصحاب رسانه از جلسه صمیمی با رییس قضا
استقبال اصحاب رسانه از جلسه صمیمی با رییس قوه قضاییه
رئیس قوه قضائیه ضمن تاکید بر نقش رسانه‌ها در پیشگیری از وقوع جرم و آگاهی‌بخشی حقوقی و قضایی به مردم، از اصحاب رسانه دعوت کرد با ارائه ایده‌ها و طرح‌های خود، دستگاه قضا را یاری کنند.
جمعیت پیشرفت و عدالت ایران اسلامی در بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن مواضع اخیر یک‌ فتنه‌گر، آورده است: شهید همدانی از اصحاب آخرالزمانی حضرت سیدالشهداست که تمام عُمر خود را در این راه وقف کرد.
عربستان سعودی بالاترین رشد اقتصادی سه ماهه اول را در یک دهه با رقم ۹.۹ درصد ثبت کرد و فعالیت نفت در این کشور به دلیل افزایش قیمت‌ها ۲۰.۳ درصد افزایش یافته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ