وزیر امور خارجه کشورمان در دیدار با وزیر خارجه لبنان تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران همواره از ثبات و امنیت لبنان حمایت می‌کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون سیاسی وزیر امور خارجه گفت: رویکرد ایران گسترش همکاری با کشورهای بالکان با هدف تقویت ثبات و امنیت است.
وزیر امور خارجه کشورمان نوشت: از بازگشت ثبات به این کشور اسلامی استقبال می‌کنیم و مصمم به توسعه مناسبات دوجانبه هستیم.
دبیرکل شورای همکاری خلیج فارس، توافق میان ایران و عربستان مبنی بر ازسرگیری روابط دیپلماتیک را یکی از عوامل تأثیرگذار بر ثبات منطقه توصیف کرد.
نماینده مردم قائنات در مجلس گفت: ثبات امنیتی در کشور برقرار است و هیچ احدی نمی‌تواند در مخیله خود بگنجاند که می‌تواند به کشور ما تعرض کند.
توافق تهران و ریاض جنب و جوش تازه‌ای در منطقه ایجاد کرده است. بدیهی است که ایران نیز امیدوار است بتواند از این دستاورد دیپلماتیک، منافع امنیتی و اقتصادی مدنظرش را به‌دست آورد. این توافق می‌تواند موجب شود که روابط میان ایران و کشور‌های عربی نظیر مصر، بحرین و امارت متحده عربی بهبود یابد.
وزرای دفاع ایران، روسیه، سوریه و ترکیه بر لزوم ادامه مذاکرات چهارجانبه با هدف تحقق صلح و ثبات در سوریه تاکید کردند.
رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور به مناسبت ۲۹ فروردین روز ارتش که در کانال اجتماعی خود در پیام‌رسان‌های بومی منتشر کرده از ارتش انقلابی ایران به عنوان لنگر ثبات و امنیت منطقه یاد کرده است.
بورل تاکید کرد: قطعا این خبر خوبی است چرا که دو کشور روابط سختی داشتند، اما تصمیم گرفتند که تعامل دیپلماتیک را از سر گرفته و سفرای خود را مبادله کنند. این مساله به ثبات منطقه کاهش تنش‌ها کمک می‌کند.
نخست وزیر عراق ضمن موضع گیری درباره توافق امنیتی امضا شده میان ایران و عراق از عدم نیاز بغداد به نیروهای رزمی خارجی هم سخن گفت.
رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به احیای روابط ایران و عربستان، گفت: سیاست جمهوری اسلامی ایران حفظ ثبات و امنیت در منطقه و خلیج فارس بدون دخالت خارجی بوده و خواهد بود.
وزیر امور خارجه جهوری اسلامی ایران در دیدار با رئیس مجلس لبنان، گفت: ما استقرار و ثبات لبنان را به نفع کل منطقه می‌دانیم.
وزیر امور خارجه ترکیه امروز در نشست خبری سالانه خود با خبرنگاران در آنکارا با اعلام خبر سفر «سید ابراهیم رییسی» به آنکارا تصریح کرد: ثبات ایران برای ما مهم است.
یک کارشناس مسائل بین الملل با اشاره به تغییر موضع غرب نسبت به برجام با پایان اغتشاشات، گفت: آخرین تیری که آمریکایی‌ها و غربی‌ها داشتند بر هم زدن ثبات داخلی ایران برای امتیازگیری بود.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجه مجلس گفت: آمریکا می‌داند ایران به عنوان مقتدرترین قدرت منطقه لنگر ثبات جنوب غرب آسیا را حفظ کرده و بدون جمهوری اسلامی هیچ ثباتی در منطقه وجود نخواهد داشت.
وزیر کشور گفت: جمهوری اسلامی ایران همواره از ترکیه‌ای قوی و با ثبات حمایت می‌کند و معتقدیم اقتدار و امنیت دو کشور به نفع دو طرف و منطقه خواهد بود.
دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن با صدور بیانیه ای حمله تروریستی به حرم مطهر شاهچراغ (ع) را محکوم و هدف از آن را تلاش مذبوحانه آمریکا و رژیم صهیونیستی برای لطمه به امنیت و ثبات ایران توصیف کرد.
تربت حیدریه ـ رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی خراسان رضوی گفت: ایران با ۱۵ کشور مرز آبی خاکی دارد که در برخی آنها ناامنی است اما ما در یک جزیره امن، با ثبات و آرامش بسر می‌بریم.
فوتبال آسیا با نفرات ثبت نام کننده در انتخابات پیش رو برای کرسی‌های ریاست و نایب رئیسی نشان داد که تا چه اندازه درگیر فساد و عقب ماندگی و جولان روابط شخصی و فاسد است! جای ژاپن و کره، شاهد نامزدهایی از مغولستان، بوتان،لبنان، میانمار و قرقیز هستیم!
فوتبال آسیا با نفرات ثبت نام کننده در انتخابات پیش رو برای کرسی‌های ریاست و نایب رئیسی نشان داد که تا چه اندازه درگیر فساد و عقب ماندگی و جولان روابط شخصی و فاسد است! جای ژاپن و کره، شاهد نامزدهایی از مغولستان، بوتان،لبنان، میانمار و قرقیز هستیم!
فواد حسین گفت: برای گسترش روابط با آمریکا تلاش می‌کنیم ضمن اینکه روابط خوبی نیز با جمهوری اسلامی ایران داریم.
جمهوری اسلامی ایران با ابراز خرسندی از بازگشت آرامش به عراق و با طلب مغفرت برای جان‌باختگان و آرزوی سلامت برای مجروحان، از صبر و درایت دولت و ملت عراق و درعبور از فتنه‌ای بزرگ تقدیر می‌کند.
سفیر ایران در لبنان گفت: بازگشت سریع‌تر آوارگان سوری به وطنشان، باعث تقویت ثبات منطقه خواهد شد.
سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان شامگاه شنبه به ایراد سخنرانی پرداخت.
«هیثم الغیص» گفت: ایران و ونزوئلا از مهمترین کشور‌های موسس اوپک هستند و نقش آن‌ها در ثبات بازار بسیار زیاد است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ