یک مجتمع گردشگری و پذیرایی درحالی در مجاورت خانه ثبتی گله داری ایجاد و گودبرداری می شود که فاصله آن مجتمع با این بنای تاریخی تنها یک متر است!
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مجتمع آب سنگین خنداب (اراک) یکی از تأسیسات بزرگ هسته‌ای کشور در ۷۵ کیلومتری شمال غرب اراک و در ۵ کیلومتری شهر خنداب است. کار ساخت این مجتمع از سال ۱۳۷۷ آغاز و تمامی مراحل طراحی و اجرای آن توسط متخصصان ایرانی انجام و در سال ۱۳۸۵ مورد بهره برداری قرار گرفت.
رئیس سازمان آتش‌نشانی شهرداری قزوین گفت: این آتش سوزی در یک مجتمع مسکونی در خیابان پیروزی قزوین رخ داد و ساعت ۲۳ و ۵۸ دقیقه جمعه نوزدهم خرداد ماه ۱۴۰۲ این حادثه به سامانه ۱۲۵ آتش نشانی قزوین اعلام شد.
همسایگان مجتمع تجاری کوروش، بیش از همه تاثیرات تصمیم کمیسیون ماده ۵ بر زندگی روزمره شان را متوجه می‌شوند. تعداد زیادی از همسایگان این مرکز تجاری در منطقه ۵ تهران مجبور به ترک محل زندگیشان شدند. ترافیک همیشگی در این منطقه زندگی را برای ساکنان قدیمی سخت کرده است، مشابه این نمونه البته در تهران کم نیست.
ساعت ۱۵ امروز ۲۵ اردیبهشت‌ماه مجتمع نگین واقع در خیابان معالی‌اباد شیراز پلمب شد.
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: متروی تهران و حومه بر اساس اهداف و چشم‌انداز این شرکت، در تلاش است تا ۱۲ مجتمع ایستگاهی مترو را ایجاد کند.
انتشار تصاویری از روند ساخت، ساختمان جدید سفارت آمریکا که با ۹ هکتار مساحت، بیشتر شبیه به یک مجتمع بزرگ است، سوالات و ابهامات متعددی را ایجاد نموده است.
در حالی که به نظر می‌رسید خطر ساخت یک مجتمع پتروشیمی در میانکاله برطرف شده است، اما شنیده‌ها حکایت از برنامه ریزی برخی برای ساخت این مجتمع، ۱۵ کیلومتر دورتر از جای قبلی دارد.
دولت نجات ملی یمن از برنامه ائتلاف سعودی برای ساخت یک پایگاه نظامی در مجمع الجزایر راهبردی سقطری خبر داد.
در سرخه‌حصار پارکی به‌نام پارک آموزش ترافیک ساخته شده است. این پارک مساحتی حدود ۲۱۰۰‌مترمربع دارد و تمام امکانات لازم برای اهدف پارک در آن وجود دارد، مانند پل عابرپیاده و انواع تابلو‌های راهنمایی و رانندگی. باقی امکانات مانند زمین چمن مصنوعی، مجموعه ورزشی بدن‌سازی، مجتمع گل و گیاه، کباب‌پز و امکانات ساده‌ای که در هر پارکی وجودش الزامی است، مانند سرویس بهداشتی و بوفه و آلاچیق در این پارک جنگلی وجود دارد.
مجتمع مس شهربابک توانست با تلاش و سخت کوشی بار دیگر در زمینه تولید ماهیانه اکسید مولیبدن رکورد جدیدی را در بهمن ماه به ثبت برساند.
مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی با اشاره به توان تولیدکنندگان ایرانی در ساخت کالاهای مورد نیاز اعلام کرد این مجموعه از وابستگی به کالاهای خارجی رهایی یافته و کاملاً بی‌نیاز است.
شامگاه گذشته (دوشنبه) یک مجتمع صنعتی در شمال فرانسه که در آن انبار باتری های لیتیومی نیز قرار داشت، در آتش سوخت و علاوه بر شنیده شدن صداهای انفجار متوالی، شعله های آتش به آسمان زبانه کشید.
مجمع انتخابات کمیته ملی پارالمپیک برای تصدی پست ریاست این کمیته امروز سه شنبه ۲۲ آذر به ریاست محمود خسروی وفا رییس کمیته‌های ملی المپیک و پارالمپیک در تالار کمیته ملی پارالمپیک برگزار شد.
شهریار- مدیرعامل مجمع خیرینِ شهرستان‌های استان تهران گفت: اگر دولت طبق قانون ۷۰-۳۰ با خیرین مدرسه ساز مشارکت کند، امکان ساخت سالانه ۱۴۰ مدرسه خیرساز در شهرستان های استان تهران وجود دارد.
مشهد ـ رئیس مجمع خیّرین مدرسه ساز کشور گفت: دو هزار مدرسه ساخت خیّرین نیمه کاره است که نیاز به مشارکت دولت دارد.
مشهد ـ رئیس مجمع خیّرین مدرسه ساز کشور گفت: دو هزار مدرسه ساخت خیّرین نیمه کاره است که نیاز به مشارکت دولت دارد.
مشهد ـ رئیس مجمع خیّرین مدرسه ساز کشور گفت: دو هزار مدرسه ساخت خیّرین نیمه کاره است که نیاز به مشارکت دولت دارد.
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: ساعت ۱۳:۳۷ امروز این حادثه در خیابان ولیعصر (عج) نرسیده به چهاراه پارک وی اعلام شد. در طبقه منهای یک این مجتمع، دود بسیار غلیظی وجود دارد که آتش نشانان مشغول عملیات مهار و تخلیه دود هستند.
مدیرعامل مجتمع کشتی‌سازی و صنایع فراساحل ایران، ساخت شناور و توسعه ناوگان حمل‌ونقل دریایی کشور را یک الزام قطعی دانست.
مدیرعامل شرکت مادر تخصصی توسعه ایران‌گردی و جهان‌گردی از ساخت ۵۰ مجتمع خدماتی و رفاهی بین‌راهی در ۵ استان در مسیر زوار حرم امام حسین علیه السلام در صورت اختصاص بودجه دولتی خبر داد.
رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گفت: چیزی حدود ۱۹۵ میلیارد تومان برای ساخت مجتمع بوتراب که دارای امکاناتی از قبیل کتابخانه سایت رایانه، سالن ورزشی و اتاق استراحت است هزینه شده است.
مدیرعامل شرکت توسعه گاز ایران افتتاح پروژه خط لوله انتقال گاز ۸ اینچ سیمان لارستان را موجب خلق منافع عظیم اقتصادی خواند و از صرفه‌جویی ماهانه یک میلیون دلاری در این مجتمع بزرگ صنعتی خبر داد.
عضو گروه پژوهشی مجتمع تحقیقات گیاهان دارویی جهاد دانشگاهی خراسان جنوبی گفت: از سرشاخه‌های گل‌دار شبدر سفید در طب گیاهی، در بیماری برونشیت و به‌عنوان تصفیه‌کننده خون نیز از آن استفاده می‌شود. برای درمان سرفه‌های سخت، همراه با عسل مصرف می‌شود و در افراد مبتلا به سرطان گلو نیز به‌صورت غرغره مفید است.
مدیرعامل ذوب آهن اصفهان در بیست و دومین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان از آمادگی این مجتمع عظیم صنعتی برای تولید محصولات مورد نیاز پروژه های ساخت مسکن خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ