شهریار- مدیرعامل مجمع خیرینِ شهرستان‌های استان تهران گفت: اگر دولت طبق قانون ۷۰-۳۰ با خیرین مدرسه ساز مشارکت کند، امکان ساخت سالانه ۱۴۰ مدرسه خیرساز در شهرستان های استان تهران وجود دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مخترع طرح سیستم جان پناه اضطراری با اشاره به قابلیت های این محصول فناورانه گفت: این سیستم امکان واکنش سریع برای کاهش تلفات سوانح غیر مترقبه را فراهم می کند.
شهرهای کوچک تر باید به عنوان قطبی برای کارمندانی باشند که از راه دور کار می کنند. شهرها باید بیش تر در مورد زندگی و بازی و حومه شهرها بیش تر در مورد کار کردن باشند. ایده هایی مانند ممنوعیت تردد خودروها در مرکز شهر یا اتخاذ سیاست های انعطاف پذیر در مورد محل ساخت مسکن می توانند اقداماتی جسورانه باشند که امکان اجرای آن توسط مدیران شهرهای متوسط وجود دارد.
وزیر راه و شهرسازی با اشاره به افزایش سرعت ساخت و ساز مسکن گفت: ۸۰ درصد از مصالح ساختمانی تولید داخل امکان صادرات دارد
متخصصان یک شرکت دانش‌بنیان توانستند با تولید حصارهای الکتریکی، ضمن جلوگیری از ورودهای غیر مجاز، به ارتقای ایمنی امکان از جمله مزارع کشاورزی کمک کنند.
مدیرعامل شرکت متروی تهران و حومه گفت: با بکارگیری ۳ دستگاه حفار مکانیزه و تأمین مصالح مورد نیاز، امکان احداث فاز نخست خط ۱۰ مترو تهران طی مدت زمان ۳ سال وجود خواهد داشت.
از نظر اخلاقی ساخت آپارتمان صحیح نیست چراکه امکان ارتباطات همسایگان را فراهم نمی‌کند و بچه‌ها در این محیط محبوس شده‌اند. مسکن باید به صورت ویلایی احداث شود.
پژوهشگران موفق به ساخت کوچک‌ترین ال‌ئی‌دی و میکروسکوپ هولوگرافیک جهان شده اند که امکان تبدیل تلفن همراه به یک میکروسکوپ با وضوح بالا را فراهم می‌کند.
در سال‌های اخیر ممنوعیت ساخت روی گسل‌ها، سخت‌گیرانه‌تر شده، اما نکته اینجاست که بسیاری از بیمارستان‌ها به‌عنوان مراکز درمانی، سال‌ها پیش ساخته شده و حالا پولی برای مقاوم‌سازی آن‌ها نیست. همه این‌ها در شرایطی است که به گفته پژوهشگران زمین‌شناسی و زلزله، در صورت وقوع زمین‌لرزه شدید در تهران، تعداد جان‌باختگان و مصدومان زیاد می‌شود؛ افرادی که به‌دلیل توزیع نامناسب بیمارستان‌ها در پایتخت، اگر حتی مرکز درمانی تخریب‌نشده باشد، امکان دسترسی به آن را ندارند.
سرپرست دفتر اقتصاد مسکن با اعلام اینکه یک میلیون و ۴۰۰ هزار واحد مسکونی نهضت ملی در مراحل مختلف ساخت قرار دارد گفت:هرجایی که امکان تامین زمین وجودداشته باشدخانه یک طبقه حیاط داراحداث می‌شود.
نیوبات لیتیوم، به دلیل توانایی‌اش در مدیریت حجم بالایی از توان نوری و ضریب پاکلز، ماده ارزشمندی به شمار می‌رود و به ماده این امکان را می‌دهد تا با قرار گرفتن در میدان الکتریکی، خواص نوری‌اش را تغییر دهد.
رئیس‌جمهور گفت: در کشور مشکل زمین نداریم؛ در شهرهای کوچک امکان ساخت خانه‌های ویلایی هم وجود دارد و در حال ساخت است.
یک کارشناس اقتصادی گفت: برای جهش تولید مسکن باید بخش خصوصی وارد بازار ساخت و ساز شود.
رئیس سازمان ثبت احوال کشور تاکید کرد: امکان اخذ درخواست کارت هوشمند ملی و تحویل آن از طریق خطوط ارتباطی موجود میان نمایندگی‌های جمهوری اسلامی ایران و سازمان ثبت احوال کشور، بواسطه وزارت امورخارجه، با انجام تغییرات در زیر ساخت و سامانه‌های کارت هوشمند ملی در محل نمایندگی‌های وزارت امور خارجه نیز فراهم شده است.
دانشمندانی که یک مسیر سلولی، یا سوئیچ، پیدا کرده‌اند که توانایی شنا کردن اسپرم را مختل می‌کند، می‌گویند که امکان ساخت یک قرص ضدبارداری غیرهورمونی برای مردان، به طوری که پیش از آمیزش مصرف شود، اکنون واقع بینانه به نظر می‌رسد.
مدیر طرح های کلان ستاد توسعه فناوری های حوزه فضایی و حمل و نقل پیشرفته معاونت علمی از امکان ایجاد زیرساخت‌های ایستگاه شارژ خودروهای برقی توسط ۲۰ شرکت دانش بنیان خبر داد.
بالن‌ها مزیت‌هایی نسبت به ماهواره‌های نظامی از جمله هزینه بسیار کمتر ساخت و پرتاب دارند. آن‌ها در ارتفاع پایین‌تری نسبت به ماهواره قرار دارند و می‌توانند مدت زمان طولانی‌تری روی یک هدف باقی بمانند. پایین‌تر بودن به بالن امکان می‌دهد که منطقه وسیع‌تری را اسکن کند.
یکی از اشتباهاتی که معمولا در این زمینه رخ می‌دهد، این است که مسئولان فکر می‌کنند مولدسازی اموال یعنی فروش دارایی‌های عمومی. به عنوان مثال فرض کنید در میان این اموال یک زمین بلااستفاده وجود دارد. لزومی ندارد این زمین فروخته شود. می‌توان با همکاری بخش خصوصی یک فضای سبز در قالب پارک در آن ساخت که هم امکان تفریح و ورزش در آن وجود دارد و موجب افزایش سطح سلامت جسمی و روحی افراد جامعه می‌شود و هم می‌تواند فضای مناسبی برای اشتغال‌زایی باشد. این اقدام هم نوعی مولدسازی است
ساخت مسکن های یک طبقه یا ویلایی در برخی از شهرها امکان پذیر خواهد بود اما در همه شهرها نمی توان خانه های ویلایی ساخته شود.
معاون وزیر راه و شهرسازی با تأکید بر ساخت مسکن یک طبقه ای در شهرهایی که امکان آن وجود دارد، گفت:در حال حاضر ۲۳ هزار هکتار زمین در شورای برنامه ریزی استانها مراحل الحاق به شهرها را طی میکنند.
قالیباف: رئیس‌جمهور مرتب ساخت 4 میلیون مسکن را پیگیری می‌کند، ولی این قانون از بُعد کارشناسی و اینکه امکان اجرا دارد، باید بگوییم که قابلیت اجرا دارد، اما باید با جدیت بیشتری دنبال شود، در قانون برای متخلفین هم پیش بینی‌هایی شده است.
مسکن یک طبقه ای یا ویلایی به دلیل امکان ساخت تدریجی آن، سرعت ساخت و ساز آن قابل مقایسه با چندطبقه ای نیست و میتواند ضامن تحقق وعده ساخت چهار میلیون مسکن باشد.
معاون وزیر خارجه روسیه با اشاره به اینکه امکان ساخت بمب کثیف توسط اوکراین همچنان وجود دارد، گفت: با توجه به مواضع متضاد، امکان مذاکره روسیه و آمریکا درباره اوکراین در حال حاضر وجود ندارد.
معاون وزیر خارجه روسیه با اشاره به اینکه امکان ساخت بمب کثیف توسط اوکراین همچنان وجود دارد، گفت: با توجه به مواضع متضاد، امکان مذاکره روسیه و آمریکا درباره اوکراین در حال حاضر وجود ندارد.
محققان کشور موفق شدند «سیستم انتقال نور طبیعی در ساختمان ها با امکان کاربرد در پنل های فتوولتائیک و باتری» را با هدف کاهش مصرف انرژی را طراحی و تولید کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ