ساعت ۱۵ امروز ۲۵ اردیبهشت‌ماه مجتمع نگین واقع در خیابان معالی‌اباد شیراز پلمب شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شب گذشته مأموران حراست یکی از مجتمع های تجاری واقع در خیابان شهید مدنی اقدام به ضرب و شتم یکی از آمران به معروف کردند.
گرگان-پرونده‌ کثیرالشاکی مجتمع تجاری زرین گرگان با حضور سر زده رئیس دستگاه قضا، بدون ارجاع به دادگاه حل و فصل نهایی شد.
در جریان سفر غیر رسمی حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای به استان گلستان، رسیدگی و اتخاذ تدابیر پیرامون یک پرونده کثیرالشاکی در این استان، در دستور کار رئیس عدلیه قرار گرفت.
مشکلات حقوقی و قضائی دانش‌بنیان‌ها توسط مجتمع قضایی تخصصی رسیدگی به دعاوی تجاری ۶ تیرماه جاری بررسی می‌شود.
بر اثر وقوع حریق گسترده در بزرگ‌ترین مجتمع تجاری هرات واقع در افغانستان، اکثر اموال ۵۰۰ تا ۶۰۰ مغازه به خاکستر تبدیل شده است.
همسایگان مجتمع تجاری کوروش، بیش از همه تاثیرات تصمیم کمیسیون ماده ۵ بر زندگی روزمره شان را متوجه می‌شوند. تعداد زیادی از همسایگان این مرکز تجاری در منطقه ۵ تهران مجبور به ترک محل زندگیشان شدند. ترافیک همیشگی در این منطقه زندگی را برای ساکنان قدیمی سخت کرده است، مشابه این نمونه البته در تهران کم نیست.
امروز مجتمع تجاری اپال بعد از پلمب به علت کشف حجاب بازگشایی شد، اما دو واحد صنفی گرند کیدز و مک استور در همین مجتمع تجاری که با درج استوری با ارایه تخفیف مشتریان را تحریک به حضور در محل بدون حجاب شرعی می‌کرد پلمب شدند.
مجتمع اوپال از ساعتی قبل مجددا بازگشایی شد و در پستی اینستاگرامی این خبر را اعلام کرد و نوشت: منتظر شما میهمانان عزیزمان هستیم
مجموعه اپال به علت‌عدم توجه و تمکین به تذکرات صادر شده و اخطار پلمب اعلام شده، پلمب شد.
به دستور اداره اماکن، یکی از مراکز تجاری تهران روز سه شنبه پنجم اردیبشهت ۱۴۰۲ به دلیل عدم رعایت حجاب و شئونات پلمب شد.
مشهد ـ تاکنون گاز سه مجتمع تجاری در نقاط مختلف شهر مشهد و سرپرستی یک بانک به دلیل رعایت نکردن ضوابط قطع شده است.
شهرداری منطقه ۵ در چند روز اخیر با اعلام ناایمن بودن مجتمع تجاری و اداری بوستان راه سختی را آغاز کرده است؛ فراموش نکنیم که در این مجتمع ۹۰۰ واحد کسب‌وکار وجود دارد و هزاران نفر روزانه در این مجتمع تردد می‌کنند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری بروجرد گفت: دو واحد صنفی در مجتمع تجاری دیپلمات سنتز به دلیل بی حجابی فروشندگان با دستور دادستان بروجرد پلمب شد.
شهردار منطقه ۱۱ از باز شدن گره توافق شهرداری و بنیاد شهید بر سر واحدهای مجتمع تجاری گنجینه و اخذ استاد تک برگی مربوطه برای این واحدها خبر داد.
شهربازی پاساژ مجتمع تجاری الماس در تهرانپارس که اخیراً تصاویر کشف حجاب متصدیان آن منتشر شده بود با دستور مقام قضایی پلمب شد.
سرپرست فنی و امور زیربنایی سازمان منطقه آزاد اروند گفت: به دلیل نصب و سبک سازی سازه متروپل برخی دستگاه‌ها و جک‌های فولادی که ستون‌های ساختمان را تحت فشار قرار می‌دهند باعث حرکت‌هایی در این سازه شده است.
منابع عراقی اعلام کردند که بر اثر وقوع آتش سوزی گسترده در یک مجتمع تجاری در مرکز بغداد، دست کم ۲۰ نفر زخمی شدند.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران از نجات پنج نفر در جریان وقوع حریق در یک مجتمع تجاری در شمال پایتخت خبر داد و گفت: در حال حاضر آتش‌نشانان مشغول لکه‌گیری هستند.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران از نجات پنج نفر در جریان وقوع حریق در یک مجتمع تجاری در شمال پایتخت خبر داد و گفت: در حال حاضر آتش‌نشانان مشغول لکه‌گیری هستند.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران از نجات پنج نفر در جریان وقوع حریق در یک مجتمع تجاری در شمال پایتخت خبر داد و گفت: در حال حاضر آتش‌نشانان مشغول لکه‌گیری هستند.
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: ساعت ۱۳:۳۷ امروز این حادثه در خیابان ولیعصر (عج) نرسیده به چهاراه پارک وی اعلام شد. در طبقه منهای یک این مجتمع، دود بسیار غلیظی وجود دارد که آتش نشانان مشغول عملیات مهار و تخلیه دود هستند.
سردار کیومرث عزیزی فرمانده فراجا شرق تهران گفت: آتش سوزی مجتمع تجاری پردیس انتقام‌جویی شخصی بود ربطی به اعتراضات ندارد.
رسانه های آمریکایی از کشته شدن چهار نفر از جمله یک افسر پلیس بر اثر تیراندازی در یک مجتمع تجاری شهر «توسان» در ایالت آریزونا خبر دادند.
رسانه های آمریکایی از کشته شدن چهار نفر از جمله یک افسر پلیس بر اثر تیراندازی در یک مجتمع تجاری شهر «توسان» در ایالت فلوریدا خبر دادند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ