وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در اجلاسی به میزبانی هند،پیشنهاد تشکیل تروئیکای کشورهای جنوب برای همکاری اقتصادی، هسته ای، امنیتی و فرهنگی همچنین ایجاد رسانه مستقل برای جنوب را مطرح کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دو پیشنهاد الهلال برای مارکو وراتی از سوی پی اس جی رد شده و پاریسی ها منتظر سومین پیشنهاد برای ستاره ایتالیایی هستند.
رئیس کمیته عمران شورای شهر گفت: بهتر است در قالب یک دو فوریت شهرداری را ملزم کنیم که در یک بازه شش ماه تا یکسال پله برقی‌های مکانیزه را جمع آوری و به جای آن رمپ یا انواع دیگر پله برقی‌هایی که معلولان هم بتوانند از آن استفاده کنند، بیاوریم.
با تغییر نام خیابان رازی در منطقه ۱۱ به نام مرحوم علی سلیمانی مخالفت و مقرر شد در جلسه بعدی کمیسیون نامگذاری معابر، خیابان و یا فضایی جدید به نام این هنرمند فقید پیشنهاد شود.
همه ما می‌آییم و می‌رویم و این پرسپولیس است که می‌ماند. پرسپولیس از همه ما مهم‌تر است
یکی از مشکلات بزرگ بارسا پر بودن فهرست این تیم با بازگشت قرضی هاست. سرجینیو دست یکی از همین بازیکنان است اما برای او دو پیشنهاد لیگ برتری رسیده و شاید به زودی جدا شود.
دو مشتری داخلی برای بیرانوند بیشتر از پیشنهاد استقلال!
جیمز مدیسون و هاروی بارنز، بازیکنان تیم لسترسیتی، مورد توجه تاتنهام قرار گرفته اند.
عربستانی ها برای جذب شماره یک پرسپولیس و تیم ملی دست به کار شدند.
مونتلا که چهره ای نام آشنا برای اهالی فوتبال به حساب می آید،دو بار پیشنهاد رسمی تیم ملی ایران را رد کرد و اعلام کرد قصدی برای ترک تیمش ندارد و نمی خواهد به ایران بیاید.
والیبالیست سابق که به تازگی مدل سایت مشهوری شده است، این موضوع را تایید کرده که نیمار به او و خواهرش پیشنهاد ناپسندی داده است.
سرمربی پرسپولیس تصمیمی برای جذب بازیکن ایرانی در نقل و انتقالات زمستانی ندارد.
معابر پیشنهادی جهت تغییر نام مربوط به مناطق یک، دو، سه، چهار، یازده، دوازده، پانزده، شانزده، هفده، بیست بودند که پس بررسی و تصویب در صحن شورای اسلامی شهر تهران به شهرداری ابلاغ خواهد شد.
دو مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس با پیشنهاد باشگاه های لیگ برتری برای خروج در زمستان روبرو شده اند.
مطرح کردن پیشنهادهایی خارجی از سوی مدیر برنامه های چند بازیکن باعث شده این باشگاه یک شرط مهم و البته تعیین کننده را برای صدور رضایت نامه این بازیکنان در نظر بگیرد.
در شرایطی که هنوز شوک جدایی یورگن لوکادیا از پرسپولیس فروکش نکرده است، دو بازیکن دیگر این تیم با پیشنهاد تیم‌های خارجی روبرو هستند و امکان دارد از جمع سرخپوشان جدا شوند.
با توجه به تشدید آلودگی هوا و استمرار پایداری هوا، سه روز آتی یعنی ۲۷، ۲۸ و ۲۹ آذر ماه، مدارس استان‌های تهران و البرز در تمامی مقاطع به جز شهرستان‌های فیروزکوه، دماوند و پردیس غیرحضوری دایر خواهند بود؛ تصمیمی که در هر دو استان شامل مهد‌های کودک و پیش دبستانی‌ها هم می‌شود و در استان البرز دانشگاه‌ها را هم در بر می‌گیرد.
با توجه به تشدید آلودگی هوا و استمرار پایداری هوا، سه روز آتی یعنی ۲۷، ۲۸ و ۲۹ آذر ماه، مدارس استان‌های تهران و البرز در تمامی مقاطع به جز شهرستان‌های فیروزکوه، دماوند و پردیس به صورت غیرحضوری دایر خواهند بود. تصمیمی که در هر دو استان شامل مهد‌های کودک و پیش دبستانی‌ها هم می‌شود و در استان البرز دانشگاه‌ها را هم در بر می‌گیرد.
مدیرکل برنامه و بودجه شهرداری تهران از تدوین ۶۰ ماده و ۲۶۱ بند برای برنامه پیشنهادی چهارم شهرداری تهران خبر داد و گفت: شهرداری تهران این برنامه را در دو سطح راهبردی و عملیاتی تنظیم کرده است.
رئیس پلیس راهور با اشاره به عملیاتی نبودن پیشنهادات وزارت صمت برای اسقاط خودروها گفت: پلیس با هر دو پیشنهاد ارائه شده مخالف است.
عضو هیئت مدیره انجمن تولید کنندگان فولاد گفت: مصرف گاز در ایران، ۳ برابر الگوی متوسط جهانی است اما مقصر این موضوع مردم نیستند، متهم ردیف اول رعایت نکردن مبحث ۱۹ مقررات ملی ساختمان است.
علی‌اکبر سیارمه، فعال حوزه کار گفت: در ابتدای سال امیدوار بودیم که با افزایش ۵۷ درصدی حداقل مزد، تحولی در وضعیت معیشت کارگران ایجاد می‌شود، ولی تورم به گونه‌ای است که اگر دستمزد‌ها را ۸۰ درصد هم اضافه کنیم، باز هم خود را نشان نمی‌دهد لذا معتقدم در شرایط وجود افزایش هزینه‌ها و تورم، برای کمک به معیشت خانوار‌های کارگری ایرادی ندارد دستمزد را متناسب با شرایط روز دو بار در سال تعیین کنیم.
واگذاری بلوک مدیریتی دو باشگاه پرطرفدار پایتخت حداقل سه ماه زمان خواهد برد.
«انجام حملات نظامی علیه تاسیسات اتمی ایران نمی توانند روندِ اوج گیری قدرت هسته ای ایران را متوقف سازند. دلیل اصلی این مساله نیز این است که هر میزان از توانمندی های ایران که بر اثر این حملات نابود شود، تنها ظرف یک یا نهایتا دو سال، بار دیگر احیا خواهد شد. تنها راه جهت حلِ معادله اتمی ایران این است که تهران را قانع کنیم که اساسا این کشور نیازی ندارد به تسلیحات اتمی فکر کند. تنها ارائه تضمین های هسته ایِ معتبر به ایران می تواند این کشور را در این رابطه خاطر جمع و مطمئن سازد. قبل از اینکه خیلی دیر شود، باید این پیشنهاد را به ایران داد».
دو اثر «شاعر نشسته» پرویز تناولی به قیمت ۱۴ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ‏تومان و اثر منیر فرمانفرماییان با نام «شیراز» به قیمت ۱۳ میلیارد تومان رکورد گرانترین آثار به فروش رسیده در ادوار گذشته حراج تهران را ارتقا دادند. ۳۵ اثر با ارزش بیش از یک میلیارد تومان برآورد قیمت به مجموعه‌داران ایرانی پیشنهاد شدند که در نهایت ۳۸ اثر، یعنی نیمی از آثار دوره پانزدهم با قیمت میلیاردی چکش خوردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ