با توجه به تشدید آلودگی هوا و استمرار پایداری هوا، سه روز آتی یعنی ۲۷، ۲۸ و ۲۹ آذر ماه، مدارس استان‌های تهران و البرز در تمامی مقاطع به جز شهرستان‌های فیروزکوه، دماوند و پردیس به صورت غیرحضوری دایر خواهند بود. تصمیمی که در هر دو استان شامل مهد‌های کودک و پیش دبستانی‌ها هم می‌شود و در استان البرز دانشگاه‌ها را هم در بر می‌گیرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدارس شیفت عصر استان‌های قزوین، کردستان، قم و مرکزی، امروز تعطیل است و آموزش‌ها غیرحضوری برگزار می‌شود.
به دنبال جنایت جدید رژیم صهیونیستی در نابلس که منجر به شهادت ۱۱ نفر و مجروح شدن بیش از ۱۰۰ نفر شد، تمام استان‌های کرانه باختری امروز دست به اعتصاب گسترده زدند. این اعتصاب تمام ابعاد زندگی را مختل نموده چرا که طی آن تمام مدارس، دانشگاه‌ها، بانک‌ها و اماکن تجاری تعطیل شده است و در عین حال برای افزایش سطح تقابل با صهیونیست‌ها و برگزاری تظاهرات خشم فراخوان گسترده‌ای داده شده است.
خبر عجیبی است که مدارس خیرساز را در محروم‌ترین استان‌های کشو، در لیست واگذاری اموال مازاد دولت قرار می‌دهند. هدیه‌ی خیرین و زحمات آن‌ها در دولت نادیده گرفته شده است. این درحالی‌ست که به علت کمبود شدید مدارس، دولت‌ها طی این سال‌ها دست به دامان خیرین مدرسه‌ساز شده‌اند.
با توجه به برودت هوا مدارس در برخی از استان‌های کشور چهارشنبه ۲۶ بهمن ماه ۱۴۰۱ تعطیل و یا غیر حضوری شد.
با توجه به بارش برف و برودت هوا برخی از مدارس و مراکز آموزشی در استان‌های های کشور در نوبت صبح و بعد از ظهر سه شنبه ۲۵ بهمن ماه ۱۴۰۱ تعطیل و یا غیر حضوری شده است.
اسماعیل جیریایی، رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان مرکزی با اشاره به وضعیت فعالیت مدارس استان مرکزی، اظهار داشت: فعالیت تمام مدارس نوبت صبح و عصر استان به‌دلیل برودت هوا، بارش برف و لغزندگی معابر و جاده‌ها روز دوشنبه بیست و چهارم بهمن‌ماه به‌صورت مجازی برگزار می‌شود.
بارش برف و برودت سرما امروز مدارس برخی از استان‌های کشور را به تعطیلی کشاند و سبب برگزاری غیرحضوری کلاس‌های درس شد.
بارش برف که از روز گذشته در برخی از استان‌های کشور آغاز شده سبب تعطیلی مدارس و غیرحضوری شدن کلاس‌های درس دانش‌آموزان شد. آنچه در زیر از نظر شما مخاطبان می‌گذرد آخرین وضعیت تعطیلی مدارس در برخی از استان‌های کشور است.
سرما از یک سو و آلودگی هوا از سوی دیگر بازهم فعالیت مدارس برخی شهرها را غیرحضوری کرد، همچنین در بعضی از استان‌ها نیز ادارات و مدارس با یک ساعت تاخیر کار خود را آغاز می‌کنند.
با توجه به‌شدت سرما، برخی استان‌ها از جمله استان تهران مدارس، دانشگاه‌ها و ادارات خود را تعطیل اعلام کردند. این تعطیلی تا روز یکشنبه در برخی مناطق ادامه دارد. یکی از دلایل این تعطیلی سرمای شدید و افزایش مصرف سیستم گرمایشی است که گاهی امکان‌پذیر نیست.
طی روز‌های اخیر بارش نعمت الهی برف در بسیاری از استان‌های کشور موجب برودت هوا و افت شدید دما در این استان‌ها شده است؛ بر این اساس با تصمیم گیری ستاد مدیریت بحران استان و استانداری‌ها، در اغلب استان‌ها مدارس، ادارات و بانک‌ها در روز شنبه ۲۴ دی ماه تعطیل و یا دورکار شدند.
بارش برف و باران در استان‌های مختلف کشور فعالیت مدارس برخی شهرها در نوبت‌های صبح و عصر را غیرحضوری کرد، همچنین در بعضی از استان‌ها نیز ادارات تعطیل شدند.
مدارس برخی استان ها بر اثر بارش برف و سرمای هوا تعطیل و به صورت غیر حضوری شد.
منابع عراقی اعلام کردند که در پی بارش شدید باران، ادارات آموزش و پرورش استان‌های نجف و کربلا در عراق شیفت عصر مدارس را تعطیل اعلام کردند.
بارش برف و باران در استان‌های مختلف کشور فعالیت مدارس برخی شهرها در نوبت‌های صبح و عصر را غیرحضوری کرد، همچنین در بعضی از استان‌ها نیز ادارات فعالیت خود را با یک ساعت تأخیر آغاز کرده‌اند.
با توجه به تشدید آلودگی هوا و استمرار پایداری هوا، سه روز آتی یعنی ۲۷، ۲۸ و ۲۹ آذر ماه، مدارس استان‌های تهران و البرز در تمامی مقاطع به جز شهرستان‌های فیروزکوه، دماوند و پردیس غیرحضوری دایر خواهند بود؛ تصمیمی که در هر دو استان شامل مهد‌های کودک و پیش دبستانی‌ها هم می‌شود و در استان البرز دانشگاه‌ها را هم در بر می‌گیرد.
جلسه کارگروه اضطرار آلودگی هوا با حضور اعضا در استانداری تهران برگزار شد. بر اساس مصوبات این کارگروه، شنبه ۲۶ آذر ماه در همه شهرستان‌های استان تهران و البرز به جز پردیس دماوند، فیروزکوه کودکستان‌ها تعطیل و تمامی مدارس در مقاطع ابتدایی و متوسطه غیرحضوری و مجازی دایر است.
جلسه کارگروه اضطرار آلودگی هوا با حضور اعضا در استانداری تهران برگزار شد. بر اساس مصوبات این کارگروه، شنبه ۲۶ آذر ماه در تمامی شهرستان‌های استان تهران و البرز به جز پردیس دماوند، فیروزکوه کودکستان‌ها تعطیل و تمامی مدارس در مقاطع ابتدایی و متوسطه غیرحضوری و به صورت مجازی دایر است.
تمام مقاطع تحصیلی در استان‌های تهران و البرز به جز پردیس دماوند، فیروزکوه بر اساس مصوبات کارگروه اضطرار آلودگی هوا برای فردا شنبه ۲۶ آذر ماه غیرحضوری است.
مدارس استان‌های تهران و البرز فردا و پس فردا هم مجازی شد
فرسودگی مدارس قدیمی، رشد جمعیت، بلایای طبیعی و مهاجرت موجب شده است تا در برخی از مناطق و استان‌های کشور حتی سرانه برخورداری از فضای آموزشی از ۵.۲۲ متر مربع به ازای هر دانش آموز هم کمتر باشد.
مدیرکل آموزش و پرورش استان تهران گفت: تهران جزو آخرین استان‌های کشور در حوزه فضای آموزشی است و به لحاظ فرسودگی بنا در صدر قراردارد.
طی چند سال اخیر حتما کلمه نئوبانک به گوش تان خورده است. سرویسی نوپا که راهی است برای تسریع ارائه خدمات بانکی و ارزش افزوده در حوزه های مختلف به مشتریان تا در کمترین زمان بتوانند با استفاده از خدمات ترکیبی سرویس های مورد نظر خود را دریافت کنند.
بنابر اعلام وزارت اطلاعات این باند ۱۳۹ نفره طی سال‌های اخیر در استان‌های تهران و البرز، با سوءاستفاده از مدارک هویتی افراد مستمند و معتادان بی‌خانمان و از راه جعل گسترده و حرفه‌ای اسناد شخصی و دولتی، اقدام به ثبت شرکت‌های صوری می‌کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ