معابر پیشنهادی جهت تغییر نام مربوط به مناطق یک، دو، سه، چهار، یازده، دوازده، پانزده، شانزده، هفده، بیست بودند که پس بررسی و تصویب در صحن شورای اسلامی شهر تهران به شهرداری ابلاغ خواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در یکصد و شصت و نهمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران نام چند کوچه و یک بلوار شهر تهران تغییر کرد.
سینما تجلی زندگی است. آینه‌ای است پیش روی همگان. صفت آینه، بازنمایی است. آینه‌، خوب و بد، زیبا و زشت را به میزان واقعیت می‌تاباند. آینه به دستور رفتار نمی‌کند. غبار می‌گیرد، ترک می‌خورد، می‌شکند اما حقیقت را در پاره‌های خود تکرار می‌کند. می‌خواهیم از آینه غبار برگیریم. می‌خواهیم به تکریم آینه بنشینیم. می‌خواهیم سینما زنده بماند. سینما که صاحبان اصلی آن مردمانند.
با تغییر نام خیابان رازی در منطقه ۱۱ به نام مرحوم علی سلیمانی مخالفت و مقرر شد در جلسه بعدی کمیسیون نامگذاری معابر، خیابان و یا فضایی جدید به نام این هنرمند فقید پیشنهاد شود.
احمد دیاب، رئیس اتحادیه باشگاه‌های مصر، از تغییر نام لیگ برتر این کشور از فصل آینده خبر داد.
خیابان شاهپور که بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به خیابان وحدت اسلامی تغییر نام داد یکی از قدیمی‌ترین معبر‌های پایتخت به حساب می‌آید و می‌توان آن را در زمره خیابان‌های تاریخی تهران قرار داد.
آلفا تائوری یکی از 10 تیم شرکت کننده در رقابت‌های فرمول یک نام خود را تغییر خواهد داد.
«اقدام به تنش‌زدایی با عربستان سعودی و متعلقات آن همچون برداشتن نام معابر کلیدواژه بحران (شیخ نمر باقر النمر) نه تنها مایه سرافکندگی نیست، بلکه اقدامی درست است. این اقدام نشان دهنده آن است که دستگاه دیپلماسی کشور با اتخاذ رویکردی واقع‌بینانه در مسیر تامین منافع ملی گام بر می‌دارد»
کمیسیون نامگذاری و تغییر نام معابر و اماکن عمومی شهر تهران، در بیست و یکمین جلسه خود با توجه به پیشنهادات موجود، نام نخستین ایستگاه از بخش توسعه غربی خط ۴ مترو پایتخت را تعیین کرد.
معاون اول رئیس‌جمهور تصویب نامه هیئت وزیران در خصوص تغییر نام «شهر جدید هشتگرد» به «مهستان» را ابلاغ کرد.
معاون اول رئیس جمهور تصویب نامه هیئت وزیران در خصوص تغییر نام «شهر جدید هشتگرد» در بخش مرکزی شهرستان ساوجبلاغ استان البرز به «مهستان» را که بنا بر پیشنهاد وزارت کشور و به استناد ماده (۱۳) قانون تعاریف و ضوابط تقسیمات کشوری تصویب شده بود، ابلاغ کرد.
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری از تغییر نام ۴۰ مسیرهوایی در راستای الزامات بین المللی ایکائو خبر داد.
بیستمین جلسه کمیسیون نامگذاری و تغییر نام معابر و اماکن عمومی شهر تهران نام ۴ معبر تهران به نام شهدای زن نامگذاری شد.
سوریه به افتخار پله نام استادیوم فرسوده دمشق را تغییر می‌دهد.
براساس لایحه پیشنهادی بودجه ۱۴۰۲، صندوق توسعه صنایع دستی و فرش دستباف و احیا و بهره برداری از بناها و اماکن تاریخی فرهنگی به صندوق توسعه گردشگری تغییر نام می‌یابد.
همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه (س)، ۹ معبر در پایتخت به نام شهدای زن شاخص نامگذاری شد.
این معابر در مناطق ۱، ۳، ۱۳ ، ۱۴، ۱۵، ۱۹، ۲۰ و ۲۱ شهرداری تهران قرار دارند که نام شهدای هشت سال دفاع مقدس برای آن‌ها پیشنهاد شده است.
در یکصد و سومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران، نامگذاری ۱۳ معبر و دو بوستان صورت گرفت.
نرگس معدنی‌پور؛ رئیس کمیته نامگذاری شورای شهر تهران با اشاره به درخواست مکرر هموطنان و شهروندان تهرانی‌ها به نام معبری به نام شهید آرمان علی‌وردی گفت: در پی این درخواست‌ها با حضور شهردار منطقه ۵ معابر مورد بررسی قرار گرفت و در نهایت خیابانی با عنوان نیلوفر جنوبی در شهران جنوبی برای تغییر نام به نام شهید آرمان علی‌وردی در دستور کار قرار گرفت.
سخنگوی شورای شهر تهران گفت: شورای شهر نمی‌تواند به تغییر نام شهرک‌ها ورود کند، اما معبری در تهران به نام شهید آرمان علی وردی نامگذاری خواهد شد.
علیرضا نادعلی، سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران دیروز اعلام کرد: این شورا در زمینه نام گذاری معابر و بوستان‌های شهر به نام مبارک شهدا فعال است، اما تعیین نام و تغییر نام شهرک‌ها در حوزه اختیارات شورای اسلامی شهر تهران نیست و این موضوع به هیات مدیره شهرک‌ها مربوط می‌شود.
سخنگوی شورای شهر تهران با اشاره به درخواست‌های مطرح شده مبنی بر تغییر نام شهرک اکباتان گفت: حتماً معبر و یا مکانی را به نام مبارک شهید «آرمان علی وردی» اختصاص خواهیم داد.
سخنگوی شورای شهر تهران با اشاره به درخواست‌های مطرح شده مبنی بر تغییر نام شهرک اکباتان گفت: حتماً معبر و یا مکانی را به نام مبارک شهید «آرمان علی وردی» اختصاص خواهیم داد.
کمیسیون نامگذاری و تغییر نام معابر و اماکن عمومی شهر تهران در پانزدهمین جلسه خود نامگذاری ۱۵ معبر شهری به نام شهدای والامقام و مفاخر را به تصویب رساند.
رئیس کمیسیون نامگذاری معابر و اماکن عمومی شهر تهران گفت: کمیسیون نامگذاری معابر و اماکن عمومی شهر تهران در چهاردهمین جلسه خود ۱۰ تصمیم جدید برای نامگذاری معابر تهران گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ