این ویدئو که در آمریکا به ثبت رسیده، یک خرس قهوه‌ای را نشان می‌دهد که گوزن شمالی بزرگ را شکار کرده و با خود می‌برد. البته گوزن همچنان برای زنده ماندن دست و پا می‌زند. اما در نهایت خوراک خرس قهوه‌ای می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مرسدس بنز که سه سال قبل خانه ونی لاکچری خود را تحت نام مورفی روانه بازار کرد، قیمت پایه 230 هزار دلار را برای آن در نظر گرفت. رقمی که برای ما ایرانی بدون حساب گمرک و عوارض حدود 11 میلیارد تومان آب می خورد.
شناور رزمی LHD-5 bataan از کلاس وسپ نیروی دریایی ارتش آمریکا توسط نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران شناسایی شد. منبع: آخرین خبر
ربات یا انسان؟ نمایش ربات های فوق واقعیِ انسان نما در پایتخت چین را ببیند.
یک قلاده خرس در پرواز دبی - بغداد از قفس بار هواپیما خارج شد و باعث تاخیر در پرواز شد. منبع: ایسنا
اگرچه در این ویدئو، عقابی را می‌بینیم که بر روی یک گریزلی فرود می‌آید، اما بعید است که این حرکت برای شکار باشد! عقاب سرسفید یک شکارچی وحشی است و به شدت منطقه‌ای است، اما معمولاً طعمه‌های بزرگ‌تر از گوزن‌های کوچک را شکار نمی‌کند.
۳ نفر از اهالی روستای سرد‌ها در استان آذربایجان شرقی مورد حمله خرس قهوه‌ای قرار گرفته بودند که تحت مداوا قرار گرفتند.
مهم نیست که چقدر خرس‌های قطبی در محیط‌های یخ زده رشد می‌کنند، سقوط در آب‌های سرد تجربه خوشایندی نیست. اما زمانی که شرایط خطرناک به نظر می‌رسد، موجودات باید از هوشمندی خود برای عبور ایمن استفاده کنند. به همین دلیل، همانطور که این ویدیو نشان می‌دهد، خرس قطبی به جای تسلیم شدن و برگشتن، وزن خود را برای جلوگیری از شکستن یخ تقسیم می‌کند. اندام خود را باز می‌کند و می‌خزد تا زمانی که دوباره چهار دست و پا راه برود.
محیط‌بان نمونه ملی تصاویری از غذاخوردن خرس قهوه‌ای مادر به همراه دو توله‌اش در منطقه شکار ممنوع سوادکوه ضبط کرد. منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
متاسفانه افرادی یک توله‌خرس سیاه بلوچی را در کوه‌های شهرستان سرباز زنده‌ گرفته و با طناب به درختی بسته بودند که خوش‌بختانه نجات پیدا کرد و به مرکزی منتقل شده است. منبع: خبرفوری
یک فعال حقوق حیوانات و محیط‌زیست درباره مشاهدات خود از وضعیت پارک حیات‌وحش صفه اصفهان به اصفهان امروز می‌گوید: «در ابتدا بگویم نام پارک آموزشی حیات‌وحش صفه که بروی این مکان گذاشته‌اند کاملا مغایر با آن چیزی است که در آن اتفاق می‌افتد، هیچ نشانی از آموزش در این پارک نیست و گونه‌هایی که نگهداری می‌شوند خیلی‌هایشان اصلا حیات‌وحش نیستند در این مجموعه که بهتر است بگوییم باغ‌وحش، از انواع سگ‌ها به طور مثال سگ هاسکی، شتر، اسب و... نگه‌داری می‌شود و هیچ کار ارزشمندی دررابطه‌با حفاظت محیط‌زیست در این مکان دیده نمی‌شود و بازتابی هم نداشته است.»
یک دوربین تله‌ای در جواهرده رامسر لحظه عبور یک خرس قهوه‌ای را ضبط کرد.
در لحظه های مختلفی از این ویدئو نیز می بینیم که دیگر اعضای دسته گرگ ها تلاش می کنند تا دوستان شان را از چنگ خرس ها نجات دهند. اما در نهایت موفق به نجات گرگ بی نوا نمی شوند.
خرس سیاه از بزرگ‌ترین خرس‌های سیاه آسیایی در زیست‌گاه حیات وحش شهرستان میناب است. به‌خاطر جثه‌ی خیلی بزرگی که دارد به‌راحتی نمی‌تواند به داخل این غار برود و برای ورود و خروج از غار مجبور است از قسمت عقب بدن خود استفاده کند.
یکی از کارکنان جنگلبانی در محدوده دریاچه «مارا» در کانادا با صحنه جالبی از برخورد یک گوزن مادر با خرس مواجه شد. گوزن مادر خرسی را که یکی از بچه هایش را تعقیب می‌کرد با تهدید فراری داد و به مسیر خود بازگشت.
یک دختر هنگام اسنوبرد سواری نمی‌داند که یک خرس به دنبالش افتاده است.
ویدیویی منتشر شده که شرایط بد و نامناسب یک خرس قهوه‌ای در باغ وحشی در ارومیه را نشان می‌دهد را ببینید.
نبرد نفس گیر ببر و خرس باعث فرار کردن ببر که قدرتمند ترین و برزگ ترین گربه سان است شد. خرس سیاه مانند انسان همه‌چیزخوار است و رژیم غذایی‌اش تا حد زیادی وابسته به زمان و مکان است. این گونه به‌طور معمول در مناطق جنگلی انبوه زندگی می‌کند، اما معمولاً برای جستجوی غذا جنگل را ترک می‌کند.
ماموران یگان حفاظت محیط زیست شهرستان املش موفق به تصویربرداری از پلنگ توسط دوربین تله‌ای در ارتفاعات این شهرستان شدند. این چندمین بار است که مامورین یگان حفاظت اداره حفاظت محیط زیست شهرستان املش موفق به فیلم‌برداری از پلنگ در این منطقه شده‌اند. گزارش‌های مردمی و ماموران محیط زیست املش از مشاهده پلنگ در منطقه نشان می‌دهد که این منطقه مامن و زیستگاه فوق‌العاده مناسبی برای این گونه نادر در کشور است. تنوع گیاهی و جانوری منحصربه فرد و وجود دره‌های عمیق، شرایط را برای زیست گونه‌های جانوری نظیر پلنگ، شوکا، خرس قهوه‌ای، گربه جنگلی، گراز و سایر جانداران فراهم کرده ست.
یکی از پرسنل باغ وحش روستای طاهرده درباره چگونگی انتشار فیلم شیر و خرس در حال احتضار باغ وحش گفت: در قسمتی از باغ وحش که مخصوص غذا دادن به حیوانات به ویژه شیرهاست فردی در غفلت نگهبان و پرسنل باغ وحش اقدام به فیلمبرداری می‌کند. این فرد در بین شیر‌های باغ وحش از شیری مریض و کهنسالی که ۲۰ سال سن دارد و لاغر بوده فیلم گرفته است؛ این در حالی است که بقیه شیر‌ها سرحال و سرزنده‌اند و این فرد از آن‌ها فیلم نگرفته است.
یک خرس سیاه کمیاب مکزیکی و توله شجاعش از صخره‌ای با شیب زیاد در دره سانتا النا، بخشی از پارک ملی بیگ بند در تگزاس بالا می‌روند.
یک خرس وحشی در یک هوای برفی مشغول سرسره‌بازی شد.
تزئین قهوه به شکل خرس را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
محیط بانان منطقه‌ی حفاظت شده‌ی البرز شمالی در شهرستان نوشهر تصاویری زیبا از چند گوزن و خرس در این منطقه حفاظت شده ثبت کردند.
تصاویری از ۲ قلاده خرس در محدوده زیستگاه و ذخیره‌گاه کره ارژن-پریشان در استان فارس منتشر شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ