محیط‌بان نمونه ملی تصاویری از غذاخوردن خرس قهوه‌ای مادر به همراه دو توله‌اش در منطقه شکار ممنوع سوادکوه ضبط کرد. منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کلیپ خندهدار و باحال از دعوای جالب چند گربه بر سر غذا را ببینید.
این ویدئو که در روستاهای عربستان فیلمبرداری شده است، فرایند پخت کله پاچه و گوسفند زغالی را به تصویر می کشد.
شاهین های آتشین گروهی از پرنده های ساکن استرالیا هستند که رفتاری خاص از خود نشان می دهند. آنها به عمد آتش سوزی ایجاد می کنند تا طعمه های خود را آسان تر شکار کنند.
برخی افراد ادعا دارند که تبلیغاتی را دیده‌اند که تور غذا رسانی به خرس‌ها در کوه‌های سبلان برگزار شده است. در این فیلم نان خشک را جلوی خرس‌ها ریخته و گردشگران فیلم میگیرند! غذارسانی به حیوانات درون شهر کار اشتباهی است، اما غذا دادن به حیات وحش و طبیعت اشتباهی به مراتب بزرگتر است. باید دید چه کسانی این تورها را برگزار می‌کنند و آیا مجوز برگزاری این تورها را دارند؟
تشکر کردن یک گوزن به سبک ژاپنی‌ها قبل و بعد از گرفتن غذا را ببینید.
دو آهو با گرفتن برگ درخت بر دهانشان به میمون روی درخت کمک کردنند./خبرآنلاین
اسب‌های دریایی جزء بامزه‌ترین و خاص‌ترین مخلوقات اقیانوس هستند. حالا دانشمندان درباره‌ی روش هوشمندانه و غیرعادی غذا خوردن آن‌ها اطلاعات تازه‌ای به دست آورده‌اند.
طلاب حوزه علیمه خواهران مراغه در یک اقدام نمادین، به پویش بین المللی پخت غذای مقلوبه زنان فلسطینی پیوستند. مقلوبه به عنوان یک نوع غذای عربی با برنج، مرغ و سبزیجات درست می‌شود. برگرداندن قابلمه‌ها به یک سینی به صهیونیست‌ها یادآوری می‌کند مثل ظرف‌های غذای مقلوبه محکوم به واژگونی هستند. زنان فلسطینی با این حرکت نمادین، پیام ایستادگی مردم کشورشان را به گوش جهانیان می‌رسانند.
یکی از پربازدیدترین کلیپ‌ها در ایالات متحده مربوط به زنی است که وارد یک رستوران شیک می‌شود و یک بشقاب ماهی قزل آلا با تخم مرغ بندیکت سفارش می‌دهد. این دختر صرفاً به خاطر اینکه تخم مرغ روی ماهی قرار داده نشده، گریه کرد!
"اودوس" سرآشپز فرانسوی در توکیو می‌گوید تیزی فوق العاده تیغه‌های ژاپنی تفاوت ایجاد می‌کنند. او گفت: "عالی برش می‌دهند. مستقیم می‌برد. تقارن دارد". وی افزود: "کیفیت پخت و پز را تغییر می‌دهد".
ویدیویی از داخل یک رستوران که مشتریان در حال غذا خوردن هستند که ناگهان زمین نشست می‌کند را ببینید.
میمون‌ها از مردم و ماشین‌ها نترسیدند و برخی از آن‌ها وسط راه ایستادند تا غذا بخورند.
شترها می توانند برای مدت طولانی بدون غذا یا آب زنده بمانند. آنها به راحتی می توانند 90 کیلوگرم اضافی حمل کنند و می توانند حدود 32 کیلومتر در روز در آب و هوای خشن بیابان راه بروند.
یک ربات در رستورانی در زاگرب کرواسی توانایی طبخ ۷۰ نوع غذا را دارد.
ورود یک پیک تحویل غذا به زمین بسکتبال در جریان یک مسابقه که از تلویزیون نیز به صورت زنده پخش زنده شد خبرساز شده است.
روغن یکی از پایه‌های اصلی برای تهیه غذا است که درصورت استفاده مداوم از روغن‌های ناسالم سلامتی انسان به خطر خواهد افتاد.
عقاب عمدا غذا را به لبه قفس نزدیک می‌کند و مرغ را وسوسه می‌کند تا دوباره امتحان کند. هنگامی که این کار انجام می‌شود، مرغ ماهیخوار با یک موقعیت ترسناک مواجه می‌شود.
​ویدیوی جالبی از سیر و سفر ۳۰ ساعته غذا در بدن انسان را ببینید.
قطعاً شما هم، افراد زیادی را می‌شناسید که عاشق مرغ سوخاری هستند؛ اما می‌دانید در داخل یک کیلو مرغ سوخاری چقدر روغن نهفته است؟
هضم غذا و انتقال مواد مغذی مصرف شده به دیگر اعضای بدن وظیفه معده است که اختتلال در عملکرد این عضو و ایجاد تومور‌هایی منجر به ابتلا به سرطان معده خواهد شد.
رئیس جمهور آمریکا پس از سفارش غذا در یک رستوران مکزیکی ۵۰ درصد تخفیف دریافت کرد.
تورم افسارگسیخته در آرژانتین باعث شده مردم این کشور در اعتراض به دولت اقدام به برپایی نمایشگاه مبادله لباس‌های خود با مواد غذایی کنند.
خلیل عواوده در ویدئویی که وضعیت وخیم جسمانی او را نشان می دهد، تأکید کرد: ما صاحبان حق هستیم و آرمان فلسطین عادلانه است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ