اگرچه در این ویدئو، عقابی را می‌بینیم که بر روی یک گریزلی فرود می‌آید، اما بعید است که این حرکت برای شکار باشد! عقاب سرسفید یک شکارچی وحشی است و به شدت منطقه‌ای است، اما معمولاً طعمه‌های بزرگ‌تر از گوزن‌های کوچک را شکار نمی‌کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عقاب ماهی‌گیر گونه‌ای از عقابهاست که اغلب شکارش آبزیان و ماهی است. این گونه از عقاب‌ها تقریبا در تمام دنیا وجود دارند و معمولا در کنار آب زندگی می‌کنند. ساختار بدن عقاب ماهی‌خوار به گونه‌ای است که به راحتی از دل آب ماهی می‌گیرد. در این کلیپ منحصر به فرد، یکی از این عقاب‌ها را می‌بینید که به طرز شگفتی طعمه‌اش را به دام می‌اندازد. منبع: خبرآنلاین
هواداران استقلال در صندوق عقب ماشینی که وارد باشگاه شد به دنبال خطیر گشتند!
از آیتم‌های جذاب خودرو مرسدس بنز میباخ S680 فضای داخلی کابین می باشد. درب های عقب این خودرو برقی هستند و دارای فناوری ایمنی می‌باشند، حسگرهای نقطه کور دارای امکان بررسی احتمال برخورد هنگام باز شدن درب می باشند. راننده می‌تواند کنترل درب‌های عقب را در میباخ S680 در دست داشته باشد.
رییس جمهور در گفتگوی تلویزیونی با مردم گفت: مردم به نحوی با ناامیدی در سال ۱۴۰۰ مواجه بودند و اوضاع را به وفق مراد نمی‌دیدند. من با اینکه جایم در قوه قضاییه به عنوان مطالبه‌گر حضور داشتم، اما تصورم این بود که وظیفه و تکلیفی دارم. حتی مسئولان آن زمان می‌گفتند که شرایط حتی از زمان جنگ بدتر است و کسری بودجه و وضعیت اجتماعی و سیاسی و اقتصادی خاصی داریم که محصول دشمنی دشمنان بود اما عملکرد دولت هم در این زمینه نقش داشت.
فیلم منتشر شده از هجوم افغانستانی‌های از مرز گذشته برای سوار شدن در صندوق عقب خودرو‌ها بازتاب گسترده‌ای در شبکه‌های داشته است. در این ویدئو که در شبکه‌های اجتماعی فراگیر شده، تعداد زیادی از مهاجران افغانستانی که از مرز‌ها عبور کرده و وارد ایران شده اند در استان کرمان در حال سوار شدن به صندوق عقب خودرو‌ها هستند.
در جبهه شرقی اوکراین، گروهی از سربازان روس که عقب نشینی کرده اند توسط همقطاران خود به گلوله بسته می شوند. در ویدیو گروهی نیز زخمی هستند که مورد اصابت گلوله قرار می گیرند. در ثانیه های اول ویدیو به نظر می رسد که گروهی که عقب کشیده توسط سربازانی که از سمت درخت ها وارد کادر می شوند، مورد بازخواست قرار گرفته و در ادامه به گلوله بسته می شوند.
البته هنوز مجلس دراین‌باره که خود مجلسی‌ها که به این طرح رای داده‌اند ساعت ۶ صبح در مجلس خواهند بود چیزی نگفته‌اند، اما طبق نظر نهایی دولت و مجلس، این طرح از روز ۱۶ خرداد عملیاتی شده و تا ۱۵ شهریور ادامه دارد.
یک راننده پراید عقب ماشین خود را با بار پر کرده و یکی از سرنشین خودرو در موقعیت خطرناکی کنار راننده با در باز ایستاده است. جالب اینکه راننده با خونسردی هرچه تمام به مسیر خود ادامه می‌دهد.
سحابی عقاب (معروف به مسیه ۱۶ یا M ۱۶ و NGC ۶۶۱۱ و همچنین به عنوان سحابی ملکه ستاره شناخته می‌شود) یک خوشه باز جوان از ستارگان در صورت فلکی مار است.
البته زهر عقرب های دث‌استاکر را نمی توان در مقادیر زیاد خریداری کرد و فروش آن در مقادیر ناچیز صورت می گیرد. بنابر گزارش منتشر شده در وب سایت بیزینس اینسایدر، یک قطره از زهر عقرب که کوچک‌تر از یک دانه شکر است، به قیمت 130 دلار به فروش می رسد.
در این ویدئو تعقیب و گریز هیجان انگیز از عقاب و خرگوش را مشاهده می‌کنید.
یک راننده خودرو ساینا قسمت صندوق و صندلی عقب را به یکدیگر متصل کرده و تخت خواب درست کرده است.
خرس سیاه از بزرگ‌ترین خرس‌های سیاه آسیایی در زیست‌گاه حیات وحش شهرستان میناب است. به‌خاطر جثه‌ی خیلی بزرگی که دارد به‌راحتی نمی‌تواند به داخل این غار برود و برای ورود و خروج از غار مجبور است از قسمت عقب بدن خود استفاده کند.
دست فرمان خوب یک مرد با تراکتور با دوگاری را مشاهده می‌کنید که چگونه با دنده عقب از محل پارک خارج می‌شود.
یک عقاب جسور برای شکار یک بزکوهی سنگین وزن دست به اقدامی سنگدلانه زد. در واقع عقاب که می‌دانست نمی‌تواند بز کوهی را با خود ببرد، حیوان بی نوا را از آسمان پایین انداخت و بعد از مردن اش بر سر لاشه نشست و مشغول خوردن اش شد.
فرمان چرخ عقب یا فرمان ۴ چرخ، توانایی هدایت محور عقب، به طور کلی به میزان کمتری نسبت به چرخ جلو و ایجاد شعاع چرخشی دقیق‌تر است.
نیرو‌های اوکراینی هنگام عقب راندن نیرو‌های روسی در منطقه دونتسک، پیاده نظام و خودرو‌های زرهی روسیه را در انفجار‌های بزرگ منفجر کردند. در این فیلم دراماتیک، تعدادی از اهداف روسی را می‌توان دید که در حال دود شدن هستند و خودرو‌های زرهی پس از اصابت موشک‌ها و حملات توپخانه اوکراینی در آتش می‌سوزند.
حضرت آیت الله خامنه ای، رهبر انقلاب در دیدار با کارآفرینان: یک دهه عقب ماندگی داریم. حل مشکلات اقتصادی نیازمند رشد بالا و مستمر است.
یک عقاب بعد از شکار به آب می‌افتد و در حالی که طعمه را در چنگال دارد؛ خود را به ساحل می‌رساند.
رئیس اداره منابع طبیعی ارسنجان گفت: ۲ پرنده کمیاب شکاری که در دام متخلفان زیست‌محیطی گرفتار شده بودند توسط نیرو‌های گشت و مراقبت این اداره در دامنه کوه‌های بخش مرکزی ارسنجان استان فارس کشف و در طبیعت رها شدند.
عقاب عمدا غذا را به لبه قفس نزدیک می‌کند و مرغ را وسوسه می‌کند تا دوباره امتحان کند. هنگامی که این کار انجام می‌شود، مرغ ماهیخوار با یک موقعیت ترسناک مواجه می‌شود.
در حالی که فرانسه در نیمه دوم وقت‌های اضافه ۳-۲ از آرژانتین عقب بود کیلیان امباپه از روی نقطه پنالتی سومین گل خودش و فرانسه را به ثمر رساند و بازی را بار دیگر به تساوی کشاند.
شرکت کنندگان با پرتاب کوکتل مولوتف و سردادن شعار‌ علیه پلیس فرانسه و جمهوری اسلامی تلاش می‌کردند ماموران را وادار به عقب نشینی کنند؛ اما تلاش آن‌ها با برخورد قاطع پلیس روبرو شد.
ویدئویی از یک راننده پراید در شبکه‌های اجتماعی دست به دست می‌شود که در آن، راننده در اقدامی خطر آفرین دختر بچه‌اش را روی صندوق عقب خودرو در حال حرکت گذاشته و به هشدار‌های اطرافیان بی‌توجه است حالا پلیس در فاصله چند ساعت از انتشار ویدئو به آن واکنش نشان داده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ