متاسفانه افرادی یک توله‌خرس سیاه بلوچی را در کوه‌های شهرستان سرباز زنده‌ گرفته و با طناب به درختی بسته بودند که خوش‌بختانه نجات پیدا کرد و به مرکزی منتقل شده است. منبع: خبرفوری
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
گوشه‌ای از جنایات رژیم بعث عراق علیه مردم مظلوم ایران، به اسارت گرفتن نوجوانان کشورمان بود. تعداد بیشماری از اسرای ایرانی جنگ ایران و عراق افراد کم سن و سال بودند.
برخورد سنگین بیرانوند و عزت‌اللهی که منجر به مصدومیت شدید هر دو بازیکن و تعویض بیرانوند با نیازمند شد.
عادل فردوسی‌پور خطاب به بازیکنان پرسپولیس از حس و حالش بابت دوری از دنیای گزارشگری فوتبال حرف می‌زند. او با صدایی لرزان و بغض آلود در این باره می‌گوید: «به شدت دلم تنگ شده و حسرت گزارش نکردن مسابقات فوتبال را به شدت می‌خورم.»
تصادف یک دستگاه تریلی با خودروی سواری، که نتیجه قرار گرفتن در نقطه کور تریلی می‌باشد را ببینید.
تیم فوتسال پالما با پیروزی مقابل بنفیکا به فینال رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا صعود کرد.
در جدیدترین قسمت برنامه «ستاره‌ساز» که دیروز از شبکه ٣ پخش شد، زانوی بازیکن به صورت گلر (علیرضا رضاپور) برخورد کرد و باعث خونریزی شدید بینی او شد.
کودک اهوازی در پی سقوط به حوضچه‌های ناایمن آب و فاضلاب جان خود را از دست داد. میثم شاوردی ۷ساله از اهالی کوی مدرس اهواز دیروز پنج‌شنبه ۱۰ فروردین۱۴۰۲ از منزل خارج شد و در حوضچه‌های آب با عمق ۳،۴ متر که حاصل حفاری‌های آبفا در پارک بازی این منطقه بوده، غرق شد.
رئیس فدراسیون، دبیر کل فدراسیون فوتبال، اعضای هیئت رئیسه، خزانه دار نفری ۲۰ هزار دلار پاداش گرفتند. اعضای هیئت رئیسه، دبیرکل، خزانه دار روزانه ۲۰ دلار پول تو جیبی دریافت کردند! مدیر اداری، مترجم ۶۰ درصد مبالغ تعیین شده پاداش دریافت کردند. مسئول رسانه‎ای، تدارکات و ماساژور ۳۰ درصد مبلغ تعیین شده پاداش پرداخت شده است.
یک اسب در اتفاقی تلخ توسط صاحب خود، آزار و اذیت دردناکی را متحمل شد.
در ویدئوی زیر صحبت‌های مارال فرجاد را درباره زمانی که متوجه بیماری مادرش شد می‌شنوید.
در شهر زلزله زده قهرمان‌مرعش ترکیه، خانواده ای که زیر آوار مانده و امیدی به نجات نداشتند، ویدیو خداحافظی خود را ضبط کرده و به بستگان خود فرستادند. از سرنوشت این خانواده اطلاعی در دست نیست.
بوراک آشپز معروف ترکیه‌ای با گریه می‌گوید ارتش اعلام بسیج کند و همگی برویم کمک مردم، مردم در این سرما دوام نمی‌آورند.
متاسفانه علی‌رغم سفیدپوش شدن نقاط مختلف کشور، ۲۰ هزار هکتار از تالاب بین‌المللی گمیشان بر اثر خشکسالی و کمبود بارش به یک نمکزار وسیع تبدیل شده است.
سهل انگاری پدر در تیوب‌سواری روی تالاب یخ‌زده چغاخور، باعث شد تا فرزندش و ۳ تن دیگر از گردشگران غرق شوند. توضیحات شاهدان صحنه حادثه و نیروهای هلال احمر را ببینید.
لحظه هولناک سقوط یک دختر جوان روس در جریان یک سیرک در مسکو را ببینید.
مجری تلویزیون افغانستان، هنگام گزارش بغض کرده که با توجه به ممنوعیت و محدودیت‌های زنان در افغانستان مورد توجه قرار گرفته است.
هام بیچاره پس از سفری ۱۶ دقیقه‌ای در فضا به باغ وحشی فرستاده شد که در آن تنها زندگی می‌کرد. او ۱۷ سال در اینجا زندگی کرد و سرانجام در سال ۱۹۸۳ درگذشت.
در حاشیه مراسم جشن قهرمانی آرژانتین در جام جهانی مسی در معرض حادثه بدی قرار گرفت.
یلیچ شکایتی نکرده یا حداقل تا امروز شکایتی به دست باشگاه استقلال نرسیده است. این بازیکن چند ماه پیش در نامه‌ای به استقلال اعلام کرد فیش واریزی آن‌ها واقعی نیست
آموزش و پرورش مرودشت اعلام کرد: پرونده به هیئت رسیدگی به تخلفات ارسال شده معلم از رفتار خود ابراز پشیمانی کرده است.
کوهنوردانی که برای صعود به قله ۸۱۶۳ متری ماناسلو در منطقه هیمالیای نپال آماده می‌شدند، امروز با حادثه تلخی روبرو شدند.
در اولین هفته لیگ برتر انگلیس، منچستریونایتد مقابل مهمانش برایتون با نتیجه ۲-۱ مغلوب شد.
لایو اینستاگرامی هالک فوتوشاپی همراه با مربی خود، نکته‌های جالبی داشت؛ از جمله این که رسما اعلام شد او فیک بوده است!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ