کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی و 37 ساله، امروز در والدبباس، کمپ متعلق به رئال مادرید تمرین کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
چذابه - رئیس توسعه حل اختلاف خوزستان از راه‌اندازی هیئت‌های صلح در مرزهای اربعین حسینی استان همزمان با حضور زائران خبر داد.
نشست خبری مشترک وزیر راه و شهر سازی با وزیر اقتصاد سوریه
شاید بازیکنانی که پاری‌سن‌ژرمن خریده، در قواره‌های فوق ستاره نباشند، اما این باشگاه یک بمب خبری در راه دارد.
توافق با عربستان و به تبع آن امارات، حتما گشایش‌های ارزی داشته است و ثابت نگه داشتن نسبی قیمت ارز در دو ماه اخیر تا حد‌ی مؤید وجود خبر‌های مزبور است، ولی تا هنگامی که در مسیر برداشتن تحریم‌ها حرکت نشود، هیچ گشایش جدی‌ای در اقتصاد رخ نخواهد داد. حتی اگر تحریم‌ها هم از خلال برجام حل شوند، باز هم بهبود وضع اقتصادی مستلزم داشتن یک برنامه اقتصادی قابل‌قبول با مجموعه‌ای از نیرو‌های توانمند است که متاسفانه هیچ‌یک از این دو شرط دیده نمی‌شود.
معاون وزیر راه از جریمه مالیاتی بانک‌های متخلف در نهضت ملی مسکن خبر داد و گفت:جلسه آتی شورای عالی مسکن با حضور استان‌های دارای رتبه‌های آخر برگزاری می‌شود.
معاون مرکز ملی فضای مجازی از تدوین طرحی برای ضابطه مند کردن حضور و فعالیت مسئولان در فضای مجازی خبر داد و گفت: مدیران باید به قوانینی که خودشان تعیین و تصویب می کنند پایبند باشند.
حامد افضلی معاون امور بین‌الملل باشگاه استقلال با انتشار یک استوری، از تنها راه حضور استقلال در آسیا پرده برداری کرد.
مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان از افتتاح ۱۰ طرح دریایی و بندری به ارزش ۴۲ هزار و ۹۵۱ میلیارد ریال با حضور وزیر راه و شهرسازی در این استان‌ خبر داد.
سفیر آمریکا در بحرین ضمن موضع گیری خصمانه علیه ایران، از حضور بیش از ۸ هزار نظامی آمریکایی در بحرین خبر داد.
سردار رادان از آن زمان که مرکز علمی پژوهشی را برای خدمت انتخاب کرد تلاش کرد تا علم را به خدمت عمل در آورد و برای چنین روزهایی دغدغه مند باشد. او را امروز باید «مرد علم و عمل» خواند.
حجت‌الاسلام نوری در بخش دیگری از سخنان خود به انتصابات جدید ائمه جمعه در ۵۷ پایگاه در فصل پاییز اشاره کرد و با بیان اینکه این تغییرات به دلیل درگذشت و یا بازنشستگی ائمه جمعه صورت گرفته، اظهار امیدواری کرد که تغییرات در نهاد ائمه جمعه با رویکرد جوانگرایی و ارتقای علمی و حضور انقلابی، باعث اعتلای ایمانی و انقلابی شهرها شود.
کریستیانو رونالدو با اجازه فلورنتینو پرس به مادرید برگشت تا در زمین تمرینی والدبباس تمرینات خود را دنبال کند.
سرپرست مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی با تاکید بر تقویت حضور نخبگان و شرکت‌های دانش‌بنیان در پروژه‌های مطالعاتی از برنامه‌ریزی برای توسعه آزمایشگاه‌های مرکز خبر داد.
ممکن است عدم شرکت بازیکنی از تیم ملی آلمان در نشست خبری امروز، برای آنها دردسرساز شود.
با اینکه کریستیانو رونالدو روزهایی پرتنش را پشت سر می‌گذارد او دقایقی پیش در فرودگاه لیسبون و در جریان اعزام تیم ملی پرتغال به قطر با لبخند و آرامش با هوادارانش روبرو شد.
شایعه مجدد استعفای رستم قاسمی و عدم حضور او در جلسه روز چهارشنبه هیات دولت، گمانه‌زنی‌ها برای خداحافظی قریب الوقوعش از وزارت راه و شهرسازی را تقویت کرده؛ هرچند هنوز هیچ خبر رسمی در این زمینه منتشر نشده است.
شایعه مجدد استعفای رستم قاسمی و عدم حضور او در جلسه روز چهارشنبه هیات دولت، گمانه‌زنی‌ها برای خداحافظی قریب الوقوعش از وزارت راه و شهرسازی را تقویت کرده؛ هرچند هنوز هیچ خبر رسمی در این زمینه منتشر نشده است.
چهار بازیکن سرشناس لیگ‌برتری در فاصله یک روز مانده تا سفر تیم ملی به جام جهانی در تمرین حضور ندارند.
از آبادان خبر می‌رسد که شرایط چند گزینه خارجی توسط مسئولان صنعت نفت در حال بررسی است و آن‌ها در حال حاضر با یک مربی برزیلی به شکل جدی در حال مذاکره هستند،
وزیر راه و شهرسازی از آمادگی شرکت‌های ایرانی برای حضور در کشور سوریه خبر داد و گفت: می‌توانیم در پروژه‌های بزرگ ساخت مسکن سوریه حضور داشته باشیم.
چند روز پیش شایعه استعفای رستم قاسمی و عدم حضور وی در وزارتخانه منتشر شد اما پس از مدتی با انتشار اطلاعیه ای منسوب به روابط عمومی وزارت راه و شهرسازی در شبکه های اجتماعی، این خبر تکذیب شد.
یک استوری جالب در اینستاگرام از لوکا مارکوویچ مهاجم ۲۲ ساله صربستانی منتشر شد که در آن با نوشتن جملات فارسی برای ارتش سرخ که همان لقب باشگاه پرسپولیس است، آرزوی موفقیت کرده است!
وزیر امور خارجه آمریکا مسئولیت هرگونه بحران یا تشدید تنش در نتیجه سفر مجلس نمایندگان آمریکا به تایوان را متوجه پکن دانست.
با بررسی سامانه پایش آنلاین شرکت کنترل کیفیت هوای تهران پی می‌بریم که شاخص کیفیت هوای پایتخت ابتدا کمی بهبود یافته و در نیمه شب روی عدد ۲۳۸ قرار گرفت، بعد در ساعت ۱ بامداد رشد چشمگیری را تجربه کرد و به عدد ۳۲۷ رسید که شرایط «خطرناک» معنا دارد، در ساعت ۲ بامداد بار دیگر افزایش یافت و به عدد ۳۸۵ رسید و در ساعت ۳ بامداد به عدد ۴۴۲ افزایش یافت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ