اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر خارجه عراق در نشست خبری مشترک با دبیر کل شورای همکاری خلیج فارس گفت: روابط عراق و شورای همکاری مستحکم و قوی است.
وزیر خارجه کویت که به عراق سفر کرده است با همتای عراقی خود در یک نشست خبری شرکت کرد.
وزیر امور خارجه عمان در نشست مشترک خبری با وزیر امور خارجه کشورمان گفت: ایران را کشور دوم خودمان می‌دانیم.
بایدن از مودی در کاخ سفید استقبال کرد و در نشست خبری مشترک دو کشور، نخست وزیر هند گفت که نظم جهانی جدید در حال شکل گیری است.
تصاویری از حضور چشمگیر اهالی رسانه در آغاز کنفرانس خبری مشترک وزیر امور خارجه ایران و همتای سعودی وی را مشاهده می‌کنید.
فیصل بن فرحان وزیر امور خارجه عربستان مورد استقبال حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان قرار گرفت. سفرش به تهران پس از مراسم استقبال رسمی در محوطه وزارت امور خارجه با رئیس دستگاه سیاست خارجی رایزنی می‌کند. حضور در نشست خبری مشترک از دیگر برنامه‌های سفر بن فرحان به تهران است. وی قرار است در این سفر سفارت ریاض در تهران و دیگر اماکن دیپلماتیک این کشور را به طور رسمی بازگشایی کند. روابط دیپلماتیک ایران و عربستان که از دی ۱۳۹۴ قطع شده بود پس از هفت سال با توافق مقامات دو کشور در چین؛ از سر گرفته شد.
وزیر امور خارجه قطر در نشست خبری مشترک با همتای فرانسوی خود گفت که دوحه آماده همکاری برای حل پرونده‌های مختلف از جمله پرونده هسته‌ای ایران است.
وزیر خارجه روسیه امروز در نشست خبری مشترک با بایراموف گفت: با حضور طرف‌های خارجی در مذاکرات ایروان و باکو مخالفتی نداریم.
وزیر امور خارجه مصر در نشست خبری مشترک با همتای ترکیه ای خود گفت که السیسی و اردوغان در مناسب دیدار خواهند کرد.
وزیر خارجه روسیه امروز در نشست خبری مشترک با وزیر خارجه مصر تصریح کرد: مسیر غرب برای کنار گذاشتن برجام اشتباه بزرگی بوده است.
وزیر خارجه قطر در نشست خبری مشترک با وزیر امور خارجه کشورمان، گفت: همه طرف‌ها را به بازگشت به برجام دعوت می‌کنیم و آمریکا هم پیام‌هایی به ما داد تا به ایران منتقل کنیم.
وزیرامور خارجه ر نشست خبری مشترک با وزیر امور خارجه قطر تاکید کرد: ایران همواره از گفتگوهای منطقه ای استقبال کرده است.
وزیر خارجه ایران در نشست خبری مشترک با وزیر خارجه ترکیه گفت: در موضوع توافق برای لغو تحریم‌ها گفتگو کردیم با آقای چاووش اوغلو همکاری داریم و گاهی پیام‌هایی رد و بدل می‌شود با طرف‌های برجامی، اگر آمریکا واقع بینانه رفتار کند توافق دست یافتنی است. منبع: فارس
وزیر امور خارجه آمریکا در نشست خبری مشترک با همتای انگلیسی  خود به طرح ادعاها علیه ایران پرداخت.
وزیر امور خارجه کشورمان در نشست مشترک خبری با وزیر امور خارجه ترکیه گفت: ایران و ترکیه از قوی‌ترین دموکراسی در منطقه برخوردار هستند.
وزیر امور خارجه سوریه در نشست خبری مشترک با همتای ایرانی خود روابط تهران-دمشق را راهبردی برشمرد.
وزیر امور خارجه بوسنی در نشست خبری مشترک با امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه ایران، در پاسخ به سؤال یکی از خبرنگاران بوسنیایی از امیرعبداللهیان روسری بر سر کرد.
وزیر امور خارجه بوسنی در نشست خبری مشترک با امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه ایران، در پاسخ به سؤال یکی از خبرنگاران بوسنیایی از امیرعبداللهیان روسری بر سر کرد.
رئیس جمهور کشورمان در نشست خبری مشترک با نیکول پاشینیان نخست وزیر ارمنستان، گفت: سفر نخست وزیر ارمنستان به ایران نقطه عطفی در جهت ارتقا روابط میان دو کشور خواهد بود.
وزیر امور خارجه در نشست مشترک خبری با همتای ارمنستانی گفت: تغییر در ژئوپلتیک منطقه قفقاز را خط قرمز خود می‌دانیم.
وزیر امور خارجه در نشست مشترک خبری با همتای ارمنستانی گفت: تغییر در ژئوپلتیک منطقه قفقاز را خط قرمز خود می‌دانیم.
«لبانه مشوح» وزیر فرهنگ سوریه که به ایران سفر کرده است شامگاه سه شنبه (۲۲ شهریور ۱۴۰۱) ضمن بازدید از تالار وحدت با «محمد مهدی اسماعیلی» وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دیدار و در نشست خبری مشترک با همتای ایرانی خود حضور پیدا کرد.
وزیر امور خارجه روسیه در نشست خبری مشترک با همتای سوری خود تاکید کرد: با هر گونه دخالت خارجی در امور سوریه مخالف هستیم.
وزیر خارجه سوریه در جریان نشست خبری مشترک با همتای روسی خود گفت که دمشق از عملیات نظامی ویژه روسیه در اوکراین حمایت می کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ